е36 с по два говоритала на корите
Модератор: Icco
8 мнения
• Страница 1 от 1
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
е36 с по два говоритала на корите
моята е36-ца има само пищалки на корите, но взех други - с по две говорителчета (едното е пищалка, а другата няква двулентова 6 омова) но не знам как да я свържа.Ще ми трябва ли усилвателче някакво, а и буксите са някак различни. Помогнете, че с музиката изобщо не съм вчас
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
По принцип ти трябва усилвател.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=20
П.П. Кажи от къде ги намери тия кори, че аз съм се навил да слагам такива на моята.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=20
П.П. Кажи от къде ги намери тия кори, че аз съм се навил да слагам такива на моята.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Ами купих друг салон и корите имаха по още една колонка
а кои елементи ми трябвт, за да го направя както е оригинално?

а кои елементи ми трябвт, за да го направя както е оригинално?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Трябва ти номер 15 от първия линк или номер 16 от втория, окабеляването, защото е различно от стандартното на линковете е с номер 1. Задните говорители при HiFi изпулнението са двулентови. Общо взето може да си намериш занимавка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- rollin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 26.11.2006
- Местоположение: Първомай
- Кара: Honda Prelude H23
- Мечтае да кара: S2000
- Детайли за колата: 4WS
Re: е36 с по два говоритала на корите
EnimEn написа:моята е36-ца има само пищалки на корите, но взех други - с по две говорителчета (едното е пищалка, а другата няква двулентова 6 омова) но не знам как да я свържа.Ще ми трябва ли усилвателче някакво, а и буксите са някак различни. Помогнете, че с музиката изобщо не съм вчас
ако кажеш какво е съпротивлението и на вч-говорителчето ще мога да те посъветвам как да ги вържеш и може и да минеш без усилвател поне за тях.
Car-Audio маниак
SPL TEAM Parvomai
SPL TEAM Parvomai
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: е36 с по два говоритала на корите
Аз искам да вържа само колонките на корите и да попитам без усилвател как ще стане? трябва да видя съпротивленията ама тва ще стане кат се приберя вкъщи
- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: е36 с по два говоритала на корите
Тези с десет говоритела, с по два на врата са с вграден в колата усилвател, който има изводи за всички говорители. Най добре си вземи 2 трилентови филтъра за ляв и десен, и си вържи предните говорители на него. Може да не ти издържат нискочестотните предни говорители, да свири тихо и да гъгне, от невъзможност да възпроизведе ниските честоти. Но не смятам, че ще е проблем.
???!!!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: е36 с по два говоритала на корите
EnimEn написа:Аз искам да вържа само колонките на корите и да попитам без усилвател как ще стане? трябва да видя съпротивленията ама тва ще стане кат се приберя вкъщи
Ако ми кажеш от кой тип са колонките на вратите ще ти кажа как да ги свържеш. В Е36 се монтират два вида едните са до 94г. и се закрепят със метални скоби, а другите се след 94г. и самото тяло има резба и пластмасова гайка, с която се стягат към кората. Имат и различни съпротивления. Дай малко повече инфо.
P.S. То една година мина откакто се чудиш как да ги свържеш

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани