инпа/карсофт
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: инпа/карсофт
NAPSTERS написа:незнам как се подкарва навкодерa през инпата при положение , че диагностичната букса няма I-BUS
Просто не се закача на диагностичната букса. Намира се подходящо място в колата където има "+" , "-" и "IBUS" и се закачат 3-те кабела към 16 пин-овата букса по следния начин:
Пин 16 (+)
Пин 4 или 5 (-)
Пин 7 (IBUS)
За 20 пин-овата (ако ви мързи да сваляте прехода

Пин 14 (+)
Пин 19 (-)
Пин 17 или 20 (IBUS)
- hamann25
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: инпа/карсофт
Jenkov написа:NAPSTERS написа:незнам как се подкарва навкодерa през инпата при положение , че диагностичната букса няма I-BUS
Просто не се закача на диагностичната букса. Намира се подходящо място в колата където има "+" , "-" и "IBUS" и се закачат 3-те кабела към 16 пин-овата букса по следния начин:
Пин 16 (+)
Пин 4 или 5 (-)
Пин 7 (IBUS)
За 20 пин-овата (ако ви мързи да сваляте прехода)
Пин 14 (+)
Пин 19 (-)
Пин 17 или 20 (IBUS)
полезна информация благодаря

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: инпа/карсофт
Jenkov написа:NAPSTERS написа:незнам как се подкарва навкодерa през инпата при положение , че диагностичната букса няма I-BUS
Просто не се закача на диагностичната букса. Намира се подходящо място в колата където има "+" , "-" и "IBUS" и се закачат 3-те кабела към 16 пин-овата букса по следния начин:
Пин 16 (+)
Пин 4 или 5 (-)
Пин 7 (IBUS)
За 20 пин-овата (ако ви мързи да сваляте прехода)
Пин 14 (+)
Пин 19 (-)
Пин 17 или 20 (IBUS)
Не знам за това дали работи така? Пробвано ли е ?
А ако наистина бачка така ти трябва само един ОБД2 женски и си ти ........ Само за пин 7, не знам дали е ИБУС(К-линия)
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: инпа/карсофт
milennyc написа:Не знам за това дали работи така? Пробвано ли е ?
А ако наистина бачка така ти трябва само един ОБД2 женски и си ти ........ Само за пин 7, не знам дали е ИБУС(К-линия)
16 PIN OBDII Female-BMW 20 pin BMW Adapter with Female 16P OBDII
Specifications:
Pin-out Diagram
OBDII Female----------BMW(20Pin)
4,5--------------19(Ground)
7---------------17,20(K Line)
15--------------15(L Line)
16---------------14(Power)
Предполагам това отговаря на въпроса

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: инпа/карсофт
Аз това го знам много добре колега, всички тези букси на различните автомобили ги знам кое каде е. Въпроса ми е дали ККЛ адаптора е тестван с навкодера? Тва питах аз знам че на 7 си е К линия, което ние искаме да ползваме за ИБУС. Иначе аз си имам адаптерче за навкодера, ама нали той е на сом.... а тук е на УСБ с ККЛ 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: инпа/карсофт
аз си ползвам навкодера с УСБ емулатор и си работи чудесно без никви ядове 

Re: инпа/карсофт
Колеги не се занимавайте с тези измамници от склад66, купих си АДС от тях, дойде, и при включването изгоря, върнах го да го оправят и ми се обадиха, че изгорял защото колата давала свръх напрежение, от порядъка на 18в. направо се втрещих, как кола, собствената ми кола ще дава 18в на загасен мотор, отвърнаха, че нямали идея и това бил проблема. Върнаха ми я отново и тя отново изгоря още при включването, ама тоя път се разтопи и кутииката, и нещо дрънцчи вътре, като им се обадих, казаха, че щели да ми върнат парите и аз съм бил единствения им случай за 3 години и проблема бил в моята кола, когато ги попитах имат ли на идея какво се случва с акумулатор, музики и телевизори в колата когато дава такова напрежение, просто ми се отвърна не коментирам. Дефакто към момента съм назад с 40лв разходи по куриери и телефони и чакам тяхното благоволение да ми върнат парите. Така, че внимавайте с тях.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: инпа/карсофт
Поръчвайте отвън, през ибей примерно 3-4 пъти по-евтино идва всичко. Те от къде мислите, че ги взимат пак са от Китай, Тайланд и Хонк Конг, да не мислите, че те ги изработват. Моя кабел е едно към едно с този, които продават по сайтовете тука във България и е 3 пъти по-евтин.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: инпа/карсофт
така е виждал съм кабела на колегата Se7ven същия като моя е(от склад66) пък инпа и дис и карсофт ги има в нета и при интерес все някой ще ги качи
Re: инпа/карсофт
Se7ven написа:Поръчвайте отвън, през ибей примерно 3-4 пъти по-евтино идва всичко. Те от къде мислите, че ги взимат пак са от Китай, Тайланд и Хонк Конг, да не мислите, че те ги изработват. Моя кабел е едно към едно с този, които продават по сайтовете тука във България и е 3 пъти по-евтин.
Самия кабеле от простпо-прост, самите кабели се сглобяват тук, няма нищо лошо в това,проблемите идват от интерфейса. днес имах разговори с момчетата от склада и се разбрахме като отстранят дефекта да се обадят, а пък аз от своя страна им обещах, че ще отида до Пловдив с моя лаптоп и моята кола да закачим и проверим техниката. Така, че може да излязат сериозни

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: инпа/карсофт
Аз също имах проблем със техен OBD2 USB интерфейс работи около 3 часа и спря да се свързва с модулите, но се разбрахме да им го пратя за отстраняване на повредата и ми го оправиха гаранционно!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани