Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- paco_sf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Drujba City
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IA Cabrio
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
Проблема ще е в това че едната ще седи 1 см по навън от другите , и до някаква степен ще развали поведението на колата!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- paco_sf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Drujba City
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IA Cabrio
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
paco_sf написа:Значи не е много препоръчително, горе долу това ми беше въпроса
Гумите и джантите трябва да са 2х2 с еднакви параметри, инче ше ти дърпа.
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
Ако широчината е еднаква на джантите примерно може да сложиш тази с ЕТ37 задна и другата задна с 10мм фланец ! Другото е ако на тази с ЕТ37 не са и вкопани много фаските на отворите за болтовете да се вземе на фреза фланеца към главината 10мм и така ще стане ЕТ47

- AcTePuKc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 23.11.2007
- Местоположение: Варна-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
tZv3t0zAr написа:Ако широчината е еднаква на джантите примерно може да сложиш тази с ЕТ37 задна и другата задна с 10мм фланец ! Другото е ако на тази с ЕТ37 не са и вкопани много фаските на отворите за болтовете да се вземе на фреза фланеца към главината 10мм и така ще стане ЕТ47
+1.наи-добре да свалиш фланеца на едната джанта с 10мм,и си ти човека.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
AcTePuKc написа:tZv3t0zAr написа:Ако широчината е еднаква на джантите примерно може да сложиш тази с ЕТ37 задна и другата задна с 10мм фланец ! Другото е ако на тази с ЕТ37 не са и вкопани много фаските на отворите за болтовете да се вземе на фреза фланеца към главината 10мм и така ще стане ЕТ47
+1.наи-добре да свалиш фланеца на едната джанта с 10мм,и си ти човека.
Това не го виждам как ще стане-като повечето са стандартни от мястото за стегане на болта в джантата към главината са по 7-8мм
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
paco_sf написа:Значи не е много препоръчително, горе долу това ми беше въпроса
Изобщо не е препорачително.И четирите джант тябва да са с еднакво ЕТ.
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
dimitrio написа:paco_sf написа:Значи не е много препоръчително, горе долу това ми беше въпроса
Изобщо не е препорачително.И четирите джант тябва да са с еднакво ЕТ.
Това са глупости! НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
Може и да са с едно ЕТ може и с различно, но на всяка ос трябва да са с еднакво. Отпред и отзад може да са с различни ЕТ и J. Дори в някои случаи е по-добре.
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
lakmus написа:dimitrio написа:paco_sf написа:Значи не е много препоръчително, горе долу това ми беше въпроса
Изобщо не е препорачително.И четирите джант тябва да са с еднакво ЕТ.
Това са глупости! НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
Може и да са с едно ЕТ може и с различно, но на всяка ос трябва да са с еднакво. Отпред и отзад може да са с различни ЕТ и J. Дори в някои случаи е по-добре.
Не казах,че е задължително а ,че не е препорачително.
Я кажи в кои случаи е по-добре да са с различно ЕТ че не се сещам?
И не смяташ ли,че ако беше по-добре джантите да са с различно ЕТ 2x2 отпред/отзад,щяха ли колите ни да излизат заводско с еднакво ЕТ!
- AcTePuKc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 23.11.2007
- Местоположение: Варна-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
еми другия вариант е на една задната да сложиш фланец.и така ще станат 2 по 2 е еднакво ЕТ.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
AcTePuKc написа:еми другия вариант е на една задната да сложиш фланец.и така ще станат 2 по 2 е еднакво ЕТ.
това с фланец е решение , но аз лично бих пропуснал , все пак става различна тежест на колелата
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- paco_sf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Drujba City
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IA Cabrio
Re: Джанти 18-ки 3хЕТ47 + 1хЕТ37 ?
Благодаря много на всички колеги, отделили от своето време. Ще слагам с еднакво ЕТ
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани