За всички колеги с 324 тд и 524тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Абе М21 тд с допълнителни настойки, бяга повече от М51, НО в е34 ... за е30 не знам някой да го е правил.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Той Деяне пита за не турбо блок М21, което сам знаеш, че няма как
Иначе тунинг по М21 бива - пак сам знаеш. Само ми е чудно кат пишат - ще сменя карантията и ще съм на 150 коня. То първото е да извадиш мотора и от там кат почне едно разглабяне - нема сглабяне. Некой хода не са у ред или просто не си представят цялата картинка... То целата кола се сменя... Ама па да се пита, тфа е

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
ДА сменят хората като са маняци и им се занимава. Румбурака ще прави такива миграции от М42 към М40ков със сичко ново за М42 не е добре и той ма е фенче.
Инъче М51 в е30 ще е сила, с чипове и харни ауспуси, малко повечко студен въздух и м50б25 ще е зад него
, щото просто почти няма харни такива мотори, секи мисли че като земе и сложи такъв само масло му се сменя ... обърнахме го на голф мислене.
Инъче М51 в е30 ще е сила, с чипове и харни ауспуси, малко повечко студен въздух и м50б25 ще е зад него

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Моля за помощ
Искам да помоля всички знаещи колеги за помощ защото вече направо вдигам ръце и полудявам покрай този проблем с моя двигател....
Проблема е следният : постоянно ми изхвърля водата и то след като вдигна 100 - 110 km/h и както си карам ми светва лампата , че нямам вода в казанчето и стрелакта тръгва кум червения сектор
......
Нещата които съм сменил са : виското, гарнитура на главата(около 3 пъти.....) болтове на главата(защото един майстор ми каза че е възможно от това да се получава изхвърлянето на водата) , компенсаторното казанче( пак около 3 ....) , радиатор( даже си го взех от колегата La4u с дифузьора
) , радиатор парно(защото посред зимата сдаде багажа
) , термостати ( вече не помня колко....) , да не забравя и водна помпа.....,а главата също е проверена (пак 3 пъти за шупли , пукнатини, кривина и т.н. и т.н.)
Проблема се получи още при първата смяна на гарнитурата..... защото някакъв "майстор" е намзал гарнитурата на главата с червен силикон за да я "запечата" както сам се изрази и от тогава насам съм се впуснал в тази одисея...
Благодаря предварително на всички колеги
П.П.Също така ще ви помоля и за съвет какво е по добре да направя --- да го поправям(ако е възможно) или да търся друг двигател

Искам да помоля всички знаещи колеги за помощ защото вече направо вдигам ръце и полудявам покрай този проблем с моя двигател....
Проблема е следният : постоянно ми изхвърля водата и то след като вдигна 100 - 110 km/h и както си карам ми светва лампата , че нямам вода в казанчето и стрелакта тръгва кум червения сектор

Нещата които съм сменил са : виското, гарнитура на главата(около 3 пъти.....) болтове на главата(защото един майстор ми каза че е възможно от това да се получава изхвърлянето на водата) , компенсаторното казанче( пак около 3 ....) , радиатор( даже си го взех от колегата La4u с дифузьора


Проблема се получи още при първата смяна на гарнитурата..... защото някакъв "майстор" е намзал гарнитурата на главата с червен силикон за да я "запечата" както сам се изрази и от тогава насам съм се впуснал в тази одисея...
Благодаря предварително на всички колеги

П.П.Също така ще ви помоля и за съвет какво е по добре да направя --- да го поправям(ако е възможно) или да търся друг двигател

- sam4o
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.08.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше e30 324 td
- Мечтае да кара: E30 M3; DODGE CHARGER
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
аз искам да попитам някои дали продава части за 324 ТД трябват ми предна и задна броня преден и заден капак прагове ... и май това е искам да стане като нова 

- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
колеги даите снимка на датчика за температура които е от дясната страна на водния радиатор на тд-то ? 

bedrock city racing
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
колега, за кой датчик питаш, че нещо не се сещам отдясно на радиатора да има датчици, и то за температура...
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Колега "na4ko"
При следващото отваряне провери блока за цепнатини,най вече 6-ти цил/за Е34 под разширителния съд/.При доливане на студена вода в загрял мотор се появяват цпнатини.Решението е ризи/не достатъчно надеждно/ или друг здрав блок/за предпочитане/. Успех
При следващото отваряне провери блока за цепнатини,най вече 6-ти цил/за Е34 под разширителния съд/.При доливане на студена вода в загрял мотор се появяват цпнатини.Решението е ризи/не достатъчно надеждно/ или друг здрав блок/за предпочитане/. Успех

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
здравейте колеги... имам един въпрос ...запалих си колата и не ми работеше обортомера и моментния разход...според вас каква може да е причината? благодаря предварително 

- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Провери батерийте в таблото и датчика на коляновия вал, ако всичко е наред комп или табло. Моето така го карах близо 3 години.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Лятото смених таблото с друго работеха всички уреди лятото мноого се кефих ,след като ме удариха отзад ,след ремонта няма оборотомер ,но да речем че датчикА нещо прави мизерии .Почнал съм да търся решение не проблема,ония ден таблото за пореден път беше разглобено ,презапоих всички спойки ,проверих всичко що е елементи и пак няма никой ...обаче забелязах че стрелката (като няма стъкло)на оборотомера мога да си я местя спокойно ,без нещо да и пречи и плавно , а като дам контакт и запаля ....крайно ляво и крайно дясно ...от електромагнита се спича ако я мръдна на дясно веднага забива крайно долу дясно и обратно нещо не е наред няма какво да регулира сигнала на елекромагнитен поток според мен:)
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Деянски ако четеш .моля те пиши едно лично за гарнитури за ГНП че ми отвориха гнп то а не беше досега отваряно (имаше ръжда вътреІ и след няколко дена прокапа)
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Горната гарнитура на ГНП ми протече миналото лято като бях на море във Варна.
Оттам - сервиз за дизели на зеленчуковия пазар - 5лв. Найлончето от гарнитурата още ми стои в жабката, но продавача ме увери че са 1:1 с ТДСовата помпа.
Лошото е че си далеч от Варна
Оттам - сервиз за дизели на зеленчуковия пазар - 5лв. Найлончето от гарнитурата още ми стои в жабката, но продавача ме увери че са 1:1 с ТДСовата помпа.
Лошото е че си далеч от Варна

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
ПоИГРАхме си с колата тея дни,сменихме уплътненията ,,,за двете гарнитури 8 лв по 4 лв парчето с парт нъмбър на бош.Сега спи,пуснахме повече нафта увеличихме предварението ...ама като почнеш да и даваш по рязко газ аванса яко чука...напрао ще извбие от някъде:)ама иначе е като самолет.
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
"Сега спи,пуснахме повече нафта увеличихме предварението ..."
Колега, как по-точно увеличихте предварението.... помпата към мотора или към калника? питам , че моята нещо се мъчи във високите. 1-ва и 2-ра скорост се изцежда до лютеницата, но включа ли 3-та много мудна става след 2500 оборота, цяла вечност отнема докато стигне 4500-5000 оборота, след това 4-та, същата работа, 5-тата и тя така. колата пове4е от 140-150 км/ч не ще да дига. проверил съм всичко що има за проверяване... мап сензори, вакум регулатори, датчици, задръстени цетки, ГНП-то, филтри, смених и турбото даже, проблема остава. дайте съвет... за м21 става на въпрос..
Колега, как по-точно увеличихте предварението.... помпата към мотора или към калника? питам , че моята нещо се мъчи във високите. 1-ва и 2-ра скорост се изцежда до лютеницата, но включа ли 3-та много мудна става след 2500 оборота, цяла вечност отнема докато стигне 4500-5000 оборота, след това 4-та, същата работа, 5-тата и тя така. колата пове4е от 140-150 км/ч не ще да дига. проверил съм всичко що има за проверяване... мап сензори, вакум регулатори, датчици, задръстени цетки, ГНП-то, филтри, смених и турбото даже, проблема остава. дайте съвет... за м21 става на въпрос..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани