Цена за оснмовен ремонт на м40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Цена за оснмовен ремонт на м40

Мнение от JOGI » 12 Мар 2010, 22:27

то па двулитровия нали до небето хвърчи


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Цена за оснмовен ремонт на м40

Мнение от sonny » 13 Мар 2010, 0:01

JOGI написа:то па двулитровия нали до небето хвърчи

за тебе мое да невърви, ама за мене и върви и бръмчи повече от М42ката, па и като отворя капака има нещо, а М42ката си влизам в коша и си я праа, дееа и недомислието е тоз мотор :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 29.04.2009
Местоположение: с.Владая
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 тдс
Мечтае да кара: настрани
Детайли за колата: Само шпер.

Re: Цена за оснмовен ремонт на м40

Мнение от mitio ochite » 13 Мар 2010, 0:37

При всички положения един осн. ремонт излиза около хиляда лева;Имаш работа,гарнитури ,лагери ,сегменти,шлай :mhihi: фане.За тия пари ще си вземеш два м40

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Цена за оснмовен ремонт на м40

Мнение от uricatoli » 13 Мар 2010, 12:13

Преди време ми се наложи от м43 да минавам на М42.. директно извадихме стария мотор с надута глава.. и праснахме М42-то.. единственния сблъсък имахме със тръбичките на хидравликата на волана че трябваше малко друга насока и също така генерацията.. Не питай как се кара 450км от София до Варна с гърнета хванати с тел.. Плаших бабите по селата.. :mhihi: иначе като цяло.. всичко си пасна.. кви спирачки кви дифове и тем подобни глупости.. Само двигателя и инсталацията..
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Цена за оснмовен ремонт на м40

Мнение от sonny » 13 Мар 2010, 12:23

uricatoli написа:Преди време ми се наложи от м43 да минавам на М42.. директно извадихме стария мотор с надута глава.. и праснахме М42-то.. единственния сблъсък имахме със тръбичките на хидравликата на волана че трябваше малко друга насока и също така генерацията.. Не питай как се кара 450км от София до Варна с гърнета хванати с тел.. Плаших бабите по селата.. :mhihi: иначе като цяло.. всичко си пасна.. кви спирачки кви дифове и тем подобни глупости.. Само двигателя и инсталацията..

Генерацията ако си имаш фланеца с тръбата до ламбдата няма да има ядове, нормално е да не става, защото хедърса на М42 слиза доста по-надолу, налй все пак е рацинг и 4в1 :mhihi: за хидравликата не мисля, че е имало нужда да се преправя нещо, защото помпите са еднакви и месата са им еднакви, но не е невзъможно.

Скоро май ше пускам тема з анекой отделни елементи при смяна на моторите, ама шси я пусна долу в подписа, че тука малко размито :D

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Цена за оснмовен ремонт на м40

Мнение от uricatoli » 13 Мар 2010, 16:37

sonny написа:
uricatoli написа:Преди време ми се наложи от м43 да минавам на М42.. директно извадихме стария мотор с надута глава.. и праснахме М42-то.. единственния сблъсък имахме със тръбичките на хидравликата на волана че трябваше малко друга насока и също така генерацията.. Не питай как се кара 450км от София до Варна с гърнета хванати с тел.. Плаших бабите по селата.. :mhihi: иначе като цяло.. всичко си пасна.. кви спирачки кви дифове и тем подобни глупости.. Само двигателя и инсталацията..

Генерацията ако си имаш фланеца с тръбата до ламбдата няма да има ядове, нормално е да не става, защото хедърса на М42 слиза доста по-надолу, налй все пак е рацинг и 4в1 :mhihi: за хидравликата не мисля, че е имало нужда да се преправя нещо, защото помпите са еднакви и месата са им еднакви, но не е невзъможно.

Скоро май ше пускам тема з анекой отделни елементи при смяна на моторите, ама шси я пусна долу в подписа, че тука малко размито :D


Края на колектора идваше малко настрани за разлика от оригиналната.. нали на М42 за разлика от М43 колектора представлява една убава плетеница и малко радиуса на изхвърлянето му идва по голям.. та това ни бяха проблемите.. Друго беше че гърнето беше някакво Костъм Мейд.. :mhihi:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook