Разстояние(луфт) от предния капак до фара
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
fedoracore написа:като го направиш шьнь -ще има луфт от долната страна (на маската )
Целта на това упражнение е да центрира фара в дупката му.Явно колата е удряна отпред и не е изпъната добре.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
Колега само над единия фар ли имаш фуга или и над другия е така? Споредмен ако е само на единия тогава има смисъл да правиш това упражнение, иначе нещо не се връзва. Пък и то ако има луфт на двата фара ше има луфт и между капака и горната част на маската, те си вървят като линия там.
- bmw-120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Madrid
- Пол: Мъж
- Кара: чужди бараки :)
- Мечтае да кара: e30,36 M3
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
Nikito_nn написа:Колега само над единия фар ли имаш фуга или и над другия е така? Споредмен ако е само на единия тогава има смисъл да правиш това упражнение, иначе нещо не се връзва. Пък и то ако има луфт на двата фара ше има луфт и между капака и горната част на маската, те си вървят като линия там.
Значи има разлика попринцип но е в порядъка на 1-2мм а над левия фар е к1м 5мм.Смених десния фар преди седмица и разликата изчезна
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
bmw-120 написа:Nikito_nn написа:Колега само над единия фар ли имаш фуга или и над другия е така? Споредмен ако е само на единия тогава има смисъл да правиш това упражнение, иначе нещо не се връзва. Пък и то ако има луфт на двата фара ше има луфт и между капака и горната част на маската, те си вървят като линия там.
Значи има разлика попринцип но е в порядъка на 1-2мм а над левия фар е к1м 5мм.Смених десния фар преди седмица и разликата изчезна
Е добре де то ако има разлика само в единия фар значи като я погледнеш отпред може да се предцени дали е от фара или от капака. Обърни внимание дали капака върви равномерно от единия до другия край(трябва краищата му да са на една линия с върховете на калниците). Би трябвало като я погледнеш да можеш да предцениш дали самия фар е мръднал или пък може от едната страна пружината да е по навита.
- bmw-120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Madrid
- Пол: Мъж
- Кара: чужди бараки :)
- Мечтае да кара: e30,36 M3
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
Nikito_nn написа:bmw-120 написа:Nikito_nn написа:Колега само над единия фар ли имаш фуга или и над другия е така? Споредмен ако е само на единия тогава има смисъл да правиш това упражнение, иначе нещо не се връзва. Пък и то ако има луфт на двата фара ше има луфт и между капака и горната част на маската, те си вървят като линия там.
Значи има разлика попринцип но е в порядъка на 1-2мм а над левия фар е к1м 5мм.Смених десния фар преди седмица и разликата изчезна
Е добре де то ако има разлика само в единия фар значи като я погледнеш отпред може да се предцени дали е от фара или от капака. Обърни внимание дали капака върви равномерно от единия до другия край(трябва краищата му да са на една линия с върховете на калниците). Би трябвало като я погледнеш да можеш да предцениш дали самия фар е мръднал или пък може от едната страна пружината да е по навита.
Добре де тези прожини за много дефектни на е36 как се навиват почнах да оправям едната
след 1 затваряне на капака пак си заема старата позицията прожината



- vasildavid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
проблема се оправя от болтовете на фара 2 доло и 2или3 горе(челно)някои фарове са с два други с три болта горе.аз на моита като и слагах ангелите и при сваляне на фара съм разцентровал при самото отвъртане на болтовете и като ги сложих и на мен ми направи впечатление големия луфт м/у капака и фара. с отвъртане на самата гаика от купето(тя има около 2-3 см резба ) и слагане и пак другата ако трябва и така докато го напасна. горните болтове също обират част от луфта м/у капака и фара



- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
Нищо от написаното не се прави така както написаха колегите.
ЗА да паснеш фугата на капака ,съответно и на маската трябва да свалиш 2 та фара и преднава броня .
С натягане на пружините се прибира капака ,но трябва да го изравниш с калниците .
Ако при теб е равен с калниците почва пасването на маската ,това става като махнеш пластмасата под предния капак или се пада над маската посредством 5 рапидки.След това в двата края има по 1 звезда тип Торк които държат маската развиваш ги напълно .Отзад при радиятора има от всяка страна по 2 болта който се развиват с ключе 10 тях може и с разхлабване след това затваряш капака плътно и почваш регулировката на маската нагоре надолу или напред .Не е необходимо да развиваш 2 те рапидки в края на маската понеже те не фиксират основната част просто прибират крайщата
Обикновенно след реглажа на маската между бронята и маската има голям луфт за това написах по горе ,че се маха и бронята за да може да регулираш 2 те стоики който на които се хваща бронята с болтове 13
гайките на са по 4 броя от страна и се развиват с ключ 10 ка дигаш нагоре амортесиорчето ,стягаш и пробваш
бронята .
ЗА да паснеш фугата на капака ,съответно и на маската трябва да свалиш 2 та фара и преднава броня .
С натягане на пружините се прибира капака ,но трябва да го изравниш с калниците .
Ако при теб е равен с калниците почва пасването на маската ,това става като махнеш пластмасата под предния капак или се пада над маската посредством 5 рапидки.След това в двата края има по 1 звезда тип Торк които държат маската развиваш ги напълно .Отзад при радиятора има от всяка страна по 2 болта който се развиват с ключе 10 тях може и с разхлабване след това затваряш капака плътно и почваш регулировката на маската нагоре надолу или напред .Не е необходимо да развиваш 2 те рапидки в края на маската понеже те не фиксират основната част просто прибират крайщата
Обикновенно след реглажа на маската между бронята и маската има голям луфт за това написах по горе ,че се маха и бронята за да може да регулираш 2 те стоики който на които се хваща бронята с болтове 13
гайките на са по 4 броя от страна и се развиват с ключ 10 ка дигаш нагоре амортесиорчето ,стягаш и пробваш
бронята .

- vasildavid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
Smoocki написа:Нищо от написаното не се прави така както написаха колегите.
ЗА да паснеш фугата на капака ,съответно и на маската трябва да свалиш 2 та фара и преднава броня .
С натягане на пружините се прибира капака ,но трябва да го изравниш с калниците .
Ако при теб е равен с калниците почва пасването на маската ,това става като махнеш пластмасата под предния капак или се пада над маската посредством 5 рапидки.След това в двата края има по 1 звезда тип Торк които държат маската развиваш ги напълно .Отзад при радиятора има от всяка страна по 2 болта който се развиват с ключе 10 тях може и с разхлабване след това затваряш капака плътно и почваш регулировката на маската нагоре надолу или напред .Не е необходимо да развиваш 2 те рапидки в края на маската понеже те не фиксират основната част просто прибират крайщата
Обикновенно след реглажа на маската между бронята и маската има голям луфт за това написах по горе ,че се маха и бронята за да може да регулираш 2 те стоики който на които се хваща бронята с болтове 13
гайките на са по 4 броя от страна и се развиват с ключ 10 ка дигаш нагоре амортесиорчето ,стягаш и пробваш
бронята .
e чак пак и бронята и маската да сваля за няколко милиметра при положение че може да се обере луфта с болтовете и гайкитена фара , а и колегата е писал по горе че като е сменил единия фар и луфта е изчезнал от едната страна явно е понапаснал с болтовете и гаиката може би без да иска.при мен поне от болтовете и гаиките на фара се оправи.



- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
vasildavid написа:Smoocki написа:Нищо от написаното не се прави така както написаха колегите.
ЗА да паснеш фугата на капака ,съответно и на маската трябва да свалиш 2 та фара и преднава броня .
С натягане на пружините се прибира капака ,но трябва да го изравниш с калниците .
Ако при теб е равен с калниците почва пасването на маската ,това става като махнеш пластмасата под предния капак или се пада над маската посредством 5 рапидки.След това в двата края има по 1 звезда тип Торк които държат маската развиваш ги напълно .Отзад при радиятора има от всяка страна по 2 болта който се развиват с ключе 10 тях може и с разхлабване след това затваряш капака плътно и почваш регулировката на маската нагоре надолу или напред .Не е необходимо да развиваш 2 те рапидки в края на маската понеже те не фиксират основната част просто прибират крайщата
Обикновенно след реглажа на маската между бронята и маската има голям луфт за това написах по горе ,че се маха и бронята за да може да регулираш 2 те стоики който на които се хваща бронята с болтове 13
гайките на са по 4 броя от страна и се развиват с ключ 10 ка дигаш нагоре амортесиорчето ,стягаш и пробваш
бронята .
e чак пак и бронята и маската да сваля за няколко милиметра при положение че може да се обере луфта с болтовете и гайкитена фара , а и колегата е писал по горе че като е сменил единия фар и луфта е изчезнал от едната страна явно е понапаснал с болтовете и гаиката може би без да иска.при мен поне от болтовете и гаиките на фара се оправи.
Маската не се сваля ,а с фара да може ,но обикновенно става голям луф под фара ако се вдигне

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Разстояние(луфт) от предния капак до фара
Има едни тампончета на самата маска под капака.. виж да не ти са изкочили че аз така се ядовсвах един път.. навиваш ги надолу и си ти..
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани