Проблем със запалването?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bat_gogo_87
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 6.08.2008
Re: Проблем със запалването?
аз съм го правил това с откачването на маркуча отдолу на филтъра виж прецени но мисля че там е най оферта
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем със запалването?
Отвърти скобичката с нр.12 и извади същия маркуч.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Проблем със запалването?
Борис_Малинов написа:Отвърти скобичката с нр.12 и извади същия маркуч.
Не виждам маркуч 12 колега. Скобичките 12 са две.
на тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Да не би маркуча да е 14?
SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Проблем със запалването?
Така като цяло реших да опитам да запаля още веднъж и тя взе, че запали явно проблема все пак се оказа в акумулатора. Ще видим ще я заведа на една диагностика при първия удобен случай. Гледам акумулатора БМВ сложен 11 месец на 2001
Та от вчера сам с новичък Бош силвър плюс. От тогава нямам проблеми пали от половин оборот. Ще видим занапред как ще е.

SGV
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани