М41 към М51
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
М41 към М51
понеже потърсих и не можах да намеря.. Въпросът ми е.. от скоро съм към отбора на дизела.. замислям се за пролетта за конверсия от 318тдс към 325тдс.. обаче става дума за компакт.. някой сблъсквал ли се е с подобно нещо? Какво трябва да мисля и да правя сметка? Лапи, кутия?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: М41 към М51
Може и окачването да трябва да се сменя,спирачни апарати .... пусни темата в тунинг раздела.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: М41 към М51
uricatoli написа:понеже потърсих и не можах да намеря.. Въпросът ми е.. от скоро съм към отбора на дизела.. замислям се за пролетта за конверсия от 318тдс към 325тдс.. обаче става дума за компакт.. някой сблъсквал ли се е с подобно нещо? Какво трябва да мисля и да правя сметка? Лапи, кутия?
Даваи да мислим нещо заедно.Да дам М51 ти ще ми дадеш малкото му братче ,да стигнем до консенсус с цената и ще ти го сложа,барабар с цялата периферия.
По темата,слага се но нищо отдолу не става,картер лапи и някои други дреболии,но нее болка за умиране.радиаторите и кулера(на М41 кулера е наи голям). ще си останат твои.
може и на лични.....
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: М41 към М51
presko79 написа:uricatoli написа:понеже потърсих и не можах да намеря.. Въпросът ми е.. от скоро съм към отбора на дизела.. замислям се за пролетта за конверсия от 318тдс към 325тдс.. обаче става дума за компакт.. някой сблъсквал ли се е с подобно нещо? Какво трябва да мисля и да правя сметка? Лапи, кутия?
Даваи да мислим нещо заедно.Да дам М51 ти ще ми дадеш малкото му братче ,да стигнем до консенсус с цената и ще ти го сложа,барабар с цялата периферия.
По темата,слага се но нищо отдолу не става,картер лапи и някои други дреболии,но нее болка за умиране.радиаторите и кулера(на М41 кулера е наи голям). ще си останат твои.
може и на лични.....
минаваме на ЛС..

- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
Re: М41 към М51
знам един човек дето може да знае как става а можеби и да го направи 

Re: М41 към М51
Баце не е трудно ве, компота си е жива кола под предния капак, назад става кат е30ка 

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: М41 към М51
sonny написа:Баце не е трудно ве, компота си е жива кола под предния капак, назад става кат е30ка
То това ми е ясно.. въпроса ми е все пак няма много компакти с М51..

Re: М41 към М51
uricatoli написа:sonny написа:Баце не е трудно ве, компота си е жива кола под предния капак, назад става кат е30ка
То това ми е ясно.. въпроса ми е все пак няма много компакти с М51..
Честно казано според мен е живо безсмислие да го правиш. Първо всички знаем, колко е кекав М51, после е мнооого тежък, а компота е лишен от килограми, ама да го еба от грешната страна на тортата, в резултата ще имаш нещо като мотофреза ли там как се водят тия малките земеделски машини. Въртящ момент, на нещо дето е сравнително леко, зверски тежка предница, брутално нарушен баланс на автомобила, предоволно и зверско недозавиване, което няма да успееш да преодолиш и накрая разход кат на бензинова кола. По-добре е като не ти стигат коне, сложи един чип ама истински. На бумбум ТДС-а беше с чип е вервай ми вървеше кат нормална кола тоя дизел, са дето го кара ВЛД-то. Да не говорим, че щи е по-лесно и по-евтино за впоследствие говоря разбира се, да си бутнеш твоя мотор тук-там, отколкото да ръцаш М51то. Нема к ода си кривим душата доказано неадекватен мотор е това

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: М41 към М51
sonny написа:uricatoli написа:sonny написа:Баце не е трудно ве, компота си е жива кола под предния капак, назад става кат е30ка
То това ми е ясно.. въпроса ми е все пак няма много компакти с М51..
Честно казано според мен е живо безсмислие да го правиш. Първо всички знаем, колко е кекав М51, после е мнооого тежък, а компота е лишен от килограми, ама да го еба от грешната страна на тортата, в резултата ще имаш нещо като мотофреза ли там как се водят тия малките земеделски машини. Въртящ момент, на нещо дето е сравнително леко, зверски тежка предница, брутално нарушен баланс на автомобила, предоволно и зверско недозавиване, което няма да успееш да преодолиш и накрая разход кат на бензинова кола. По-добре е като не ти стигат коне, сложи един чип ама истински. На бумбум ТДС-а беше с чип е вервай ми вървеше кат нормална кола тоя дизел, са дето го кара ВЛД-то. Да не говорим, че щи е по-лесно и по-евтино за впоследствие говоря разбира се, да си бутнеш твоя мотор тук-там, отколкото да ръцаш М51то. Нема к ода си кривим душата доказано неадекватен мотор е това
Потвърждавам, комбито все още много бега

чак не им се вярва на някои хора

Ма ако много държиш да правиш някаква конверсия може да ги бартеросаме компотите, поне моя е регистриран без номер на мотора в талона и няма да имаш ядове с КАТ


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: М41 към М51
стига бе сони от теб не очаквам такъв нож у гърба ко му е кекавото на М51..
M41 - Straight 4 SOHC 8V Diesel. 1995-on. 108kg 238lbs
Used in E36 318tdS
1.7 Turbo (90bhp)
M51 - Straight 6 SOHC 12V Diesel. 1995-on. 132kg 291lbs
Used in E36 325td/S, E34 and E39
2.5 Turbo (115bhp), 2.5 Intercooled Turbo (143bhp)
24 кила разлика на тоя компот няма да са от колосална разлика и едва ли ще му се отрази много в недозавиване
освен това че и с м51 никога няма да му се наложи да навива волана докрай за обратен
M41 - Straight 4 SOHC 8V Diesel. 1995-on. 108kg 238lbs
Used in E36 318tdS
1.7 Turbo (90bhp)
M51 - Straight 6 SOHC 12V Diesel. 1995-on. 132kg 291lbs
Used in E36 325td/S, E34 and E39
2.5 Turbo (115bhp), 2.5 Intercooled Turbo (143bhp)
24 кила разлика на тоя компот няма да са от колосална разлика и едва ли ще му се отрази много в недозавиване
освен това че и с м51 никога няма да му се наложи да навива волана докрай за обратен

Re: М41 към М51
Coulthard написа:стига бе сони от теб не очаквам такъв нож у гърба ко му е кекавото на М51..
M41 - Straight 4 SOHC 8V Diesel. 1995-on. 108kg 238lbs
Used in E36 318tdS
1.7 Turbo (90bhp)
M51 - Straight 6 SOHC 12V Diesel. 1995-on. 132kg 291lbs
Used in E36 325td/S, E34 and E39
2.5 Turbo (115bhp), 2.5 Intercooled Turbo (143bhp)
24 кила разлика на тоя компот няма да са от колосална разлика и едва ли ще му се отрази много в недозавиване
освен това че и с м51 никога няма да му се наложи да навива волана докрай за обратен
Тез кила са малко бутафория, и щи го докажа. А това за 24кг, че няма да се отразят, стига моля ти се. Дай два седана щото нямаме под ръка компоти с двата мотора и отиваме на кантари, да се види килограми, проценти на преден и заден мост, на диагонали, на всичко, аз ще поема разходите по меренето, ама ще ви докажа, че съм прав. а за това дали е кекав, само ровни малко из подфорума и ми направи съотношение на темите за дефекти по М41 и за такива по М51. Не съм фен на дизелите като цяло, но ако ще е печка да е от е46, е такъв матор бих нахендрил.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: М41 към М51
е хубо де
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1174.html 318тдс
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1179.html 325тдс
85кг разлика от които 8-12кг разлика заради размера на гумите
съгласих се че разликата е повече от 25кг относно двигателя мога само едно да кажа като не му издържаш на масрафа не го купуваш 70% от хората с М51 го карат докато умре и после викат помощ и лошото е че понеже двигателя позволява по-палаво каране и се натиска повече. Не плюя М41 просто когато сляза от моята и седна на 318тдс се усеща разликата а на компотчето тия 260Nm сток ще са интересни а зa М41 където и да чета хората го описват като М51 ама без 2 цилиндъра
не влизам в спор кой е по-хубавия двигател, колегата се е навил да прави конверсията просто не ми се струва логично да се разбалансира толкова много и да има голямо недозавиване
Относно 2-та седана ... остава да намерим и 318тдс с климатроник и да ги мятаме, от мене цацата, бирата....
P.S. Конверсията от 318ис към 328 двигател е с разлика 150кг или там понеже е бензин и няма разбалансиране
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1174.html 318тдс
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1179.html 325тдс
85кг разлика от които 8-12кг разлика заради размера на гумите

съгласих се че разликата е повече от 25кг относно двигателя мога само едно да кажа като не му издържаш на масрафа не го купуваш 70% от хората с М51 го карат докато умре и после викат помощ и лошото е че понеже двигателя позволява по-палаво каране и се натиска повече. Не плюя М41 просто когато сляза от моята и седна на 318тдс се усеща разликата а на компотчето тия 260Nm сток ще са интересни а зa М41 където и да чета хората го описват като М51 ама без 2 цилиндъра

Относно 2-та седана ... остава да намерим и 318тдс с климатроник и да ги мятаме, от мене цацата, бирата....
P.S. Конверсията от 318ис към 328 двигател е с разлика 150кг или там понеже е бензин и няма разбалансиране

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: М41 към М51
Е последно какво искате да ми кажете.. че да не се занимавам с тоя проект 325 компакт? И че с чип е по-добре?
Работата ми е че искам повече мощност на колата но не за сметка на форсиране на мотора.. а на стандартни настройки..

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: М41 към М51
е не според мен ако имаш читав м51 за разликата от 2л/100км в повече разход фън-а който ще получиш си заслужава
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: М41 към М51
+ 1 за М51 и от мен,вярвам че Преско ще даде добър екземпляр... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани