1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
Колега всеки си гледа от неговата камбанария.Твоя стил на каране е такъв то и от подписа ти личи евала
И не се заблуждавай че ТДС-а е толкова скъп за обслужване напротив по-прост дизелов двигател рядко има вграждан в колите по онова време
Тва че разни пишман майстори искат по 300 и нагоре лева за смяна на гарнитури на ГНП е хубаво аз си ги смених за 10.50лв
И да ти кажа друго за скъпия и капризен ТДС от както го имам аз един път съм го карал на диагностика като го взех и тва е от тогава нито грешки нито зкачане на компютри.Докато М50-ката преди тва все по диагностики висях кофти гориво айде ламда сонди да чистим грешки друго стане айде да чистим грешки хиляди датчици и простотии.Дизела го плаши само въздух и компресия.Не че го обичам ама го карам по принуда щото не ми излиза есапа на бензин.За мен пък правилото е едно на каквото гориво е излезнала колата от завода на такова да се кара.



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
dinozab написа:Колега всеки си гледа от неговата камбанария.Твоя стил на каране е такъв то и от подписа ти личи евалаИ не се заблуждавай че ТДС-а е толкова скъп за обслужване напротив по-прост дизелов двигател рядко има вграждан в колите по онова време
Тва че разни пишман майстори искат по 300 и нагоре лева за смяна на гарнитури на ГНП е хубаво аз си ги смених за 10.50лв
И да ти кажа друго за скъпия и капризен ТДС от както го имам аз един път съм го карал на диагностика като го взех и тва е от тогава нито грешки нито зкачане на компютри.Докато М50-ката преди тва все по диагностики висях кофти гориво айде ламда сонди да чистим грешки друго стане айде да чистим грешки хиляди датчици и простотии.Дизела го плаши само въздух и компресия.Не че го обичам ама го карам по принуда щото не ми излиза есапа на бензин.За мен пък правилото е едно на каквото гориво е излезнала колата от завода на такова да се кара.
бмв има серийни коли на гас,тва с горивото от завода отдавна са изтъркани клишета,ако една кола се направи качествено на гас плюсовете са много повече от минусите,аз също не съм привърженик на гаста,но това не ми дава повод да си кривя душата и да казвам че е кофти.най малкото че ресурса който отделяш за каране стига за два пъти повече километри,можеш да спестяваш и за качествени части.като мине кризата и се опарича мисля да си взема още едно бмв е34,задлжително с теглич и гас



- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
bmwtouring написа:Здр Колега,
520 знаеш, че под 13-14 трудно пада...освен това видях смешни твърдения за надбягвания и подобни....не съм пенсионер ама не съм и комплексар...ако ме разбираш. Истината е, че взимам кола по други причини,понеже съм ориентиран затова карам само една кола БМВ...другото са МПСта просто. Не искам да се състезавам с кола на 15 години 1.8 икли 2.0:):),незнам каде толко се е доказал 2.0 повече...може би на Бояна примерно но според мен и 2та са доказани...разликата е в теглото...затова и това е основен преоритет при почти всички производители заедно с въздушното съпротивление. БМВ внедряват и 2та мотора и до ден днешен с доработки по тех а наградите кадето са печелили ...:)
Не съм съгласен че имат почти еднакъв разход...нема как да е така единия е 4 другия 6 цилиндров 24v 150 ps. ..може би, ако натискам до ламарината с 1.8... като селтак с москвич няма да постигна нищо с 1.8 прав си ..но при нормално каране разхода ще е около 9-10 среден.
Колега,слушай сега. Такова нещо като бмв е най-великата кола аз не обичам да чувам,защото хубавата кола си е хубава кола,независимо каква марка. Искаш да ми кажеш,че е36 316и компакт е хубава кола защото е бмв ли?
Относно това какво може м50б20 питай бай Киро дрифтаджията той много може да ти каже какво представлява този мотор. За мен лично си е м'рътвец,за мен и м50б25 също е слаб за това купе. Трябва си или м30б35 или да се качиш на м60б40.Сега ще кажеш ама много разход,да де ама се оказва,че Осмака дето е 4.4 харчи 18 на градско без натискане,а 2.5 харчи 15/16. Това ти го казвам само информативно.А ако си мислиш че с 2.0 можеш да се дърпаш на Бояна много се лъжеш.
А кажи ми само защо искаш е34 за всеки ден? За мен това супер глупаво. Това е кола с комфортна возия със много екстри и глезотиики,не е за всекидневно блъскане по софииските улици! Кажи ми само за какво искаш този модел и ще мога да ти отговоря по нормално.

п.п. Колеги много се отплеснахте,Кире ти пък за кво искаш е34 със теглич и газ?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
BULL3T написа:bmwtouring написа:п.п. Колеги много се отплеснахте,Кире ти пък за кво искаш е34 със теглич и газ?
щото в града не ми пречи да карам е34,дали карам голфа или кола с 30см по дълга пак няма места за паркиране.
щото като някое рено 21 забрави да спре зад мен,си събира бронята,маската и радиатора от земята,а аз слагам капачката която е за куката за теглене и си заминавам

щото като тръгна на дълъг път не се притеснявам от дупки,завои,изпреварвания,баири и тнт,като и забия 4,45 диференциал със закачена одзад7 серия автомат с 4 човека вътре и в мойта кола 4човека,на баира тръгвам на 1200 оборота

щото на голф 3 1,6 моно на 190 000 километра,за една година смених бензинова помпа,бубина,2лагера,контактен ключ,са съм пред смяна на калници прагове и скоростна ктия,щото взе да раждясва вече(по зле е от кадет)и всичко това за за 20 000км(и като си направя елементарна сметка,ефтините части и консомативи кито съм зел за голфа за 20000км ми идват на същите пари дето за 70 000 съм ги дал за бавареца(и при това съм го убил от бой по пистите), и за кво,за 5 лева на 100 градско по малко,съжалявам че нямах пари преди година и взех най тъпата кола в света.
са ще ми трябва универсална кола за всичко,включително и да тегли платформа,за друг вариант освен е34 не се сещам

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
няма и да се сетиш ...
а в голфа освен по-евтин данък, нищо друго не е по-евтино... даже напротив.
а в голфа освен по-евтин данък, нищо друго не е по-евтино... даже напротив.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
dj_ennsy_1 написа:няма и да се сетиш ...
а в голфа освен по-евтин данък, нищо друго не е по-евтино... даже напротив.
Това е най голямата глупост която съм чувал


Много хора говорят тука работи на изуст, чул не дочул...
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
\MITETO\ DSB написа:10 месеца нищо не са,не бързай,най доброто предстои
И какво е то?
Колега неми одговори на въпроса?

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
\MITETO\ DSB написа:\MITETO\ DSB написа:10 месеца нищо не са,не бързай,най доброто предстои
И какво е то?
Колега неми одговори на въпроса?
Няма как да ти качи клип за отговор,май ти е доста сложен въпроса

всички пари дето ги спестяваш от разход ги наливаш след време в части,като сметнеш и труда излиза че гори 20
тук да направя и аз една тънка сметка:
-тдс с един резервоар 900-1000 км;
-м50 б25 с един резервоар-600-800км;
идва,че на една смяна на маслото(да приемем 10 000км) спестяваш 500лв грубо сметнато.
Какво следва:
-дори и с най-умрелият тдс спестяваш 1 нова електроника за гнп-то и то само след 2 смени на масло;
-след 3-тата смяна ти остава за умна дуза и вериги;
на всеки 100 000 км вече имаш пари за в8

друг е въпроса за предпочитанията на всеки дали бензин,дали дизел


by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
\MITETO\ DSB написа:\MITETO\ DSB написа:10 месеца нищо не са,не бързай,най доброто предстои
И какво е то?
Колега неми одговори на въпроса?
ще ти одговоря,не бързай

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
Абе вий сте много интересни хора бе.Човека питаше в началото 518 или 525 дизел.Къде го обърнахте на В8 и двайки и двайспетици.Пак спорове бензин дизел кой квото му е на сърце тва да кара.Болиме ме мене мойта си върви перфектно и е най-хубавата Е34-ка тука щото е моя.Като сте толкова отворени карайте ги 540-ките де да ама едно масло неможем да му сменем после щото отиваме на хилядарка и ще се крием нощно време след 12 да зареждаме да не ни видят хората че имаме газ на В8.Брей дали и селянията ай заключвайте тая тема че то и човека сигорно го е страх да напише вече нищо тука в тоя тъп форум 

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
dinozab написа:Абе вий сте много интересни хора бе.Човека питаше в началото 518 или 525 дизел.Къде го обърнахте на В8 и двайки и двайспетици.Пак спорове бензин дизел кой квото му е на сърце тва да кара.Болиме ме мене мойта си върви перфектно и е най-хубавата Е34-ка тука щото е моя.Като сте толкова отворени карайте ги 540-ките де да ама едно масло неможем да му сменем после щото отиваме на хилядарка и ще се крием нощно време след 12 да зареждаме да не ни видят хората че имаме газ на В8.Брей дали и селянията ай заключвайте тая тема че то и човека сигорно го е страх да напише вече нищо тука в тоя тъп форум
Ама не е истина как вярвате на митовете че големия двг е по-лош от малкия.Ако бензина беше левче,никой от вас нямаше да кара 520ки и 518ки,просто икономията ни кара да караме малки двгта,в америка не са чували сигурно за 518 или 520



Аз го питах човека за какво му е тази кола, за да може да му отговорим по-добре,вие пак почнахте да хейтвате.Просто исках да кажа на пича ,че и големите двгта не са лош избор, при положение,че не прави по 300/400 км на седмица.Аз като правя по толкова си ги правя на фокуса,хем е малък, хем е перфектен за града като динамика ,хем изглежда добре.Просто не мога да разбера защо някои от вас са такива сектанти на тема бмв?!


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
ама и ти си готин - големият мотор бил хубав, митове и т.н. пък си връткаш фордчето...
темата с разходите за гориво, консумативите и т.н. е повече от безмислена - нито всички карат в един и същ град, нито всички ходят на един и същ майстор, нито всички си купуват частите от едно и също място и не на последно място не всички разбират еднакво от цялата работа. с две думи - опитвате се сравнявате неща, които не могат да се сравнят.
TDS - a не е лош, ама всичко зависи от това, каква кола ще си купи човека и откъде. Ако отиде и купи за 500 - 1000 евро някой тдс, нищо хубаво няма да види. Хубавите тдс-си започват от 1800 - 2000 евро. Същото се отнася и за хубавите 520, 525. На 518 цената му е малко надута (в Германия), защото е идеална за повечето 18 - 20 годишни момченца, които скоро са взели книжка (застраховката му е по - малка отколкото на 525 или 520).
темата с разходите за гориво, консумативите и т.н. е повече от безмислена - нито всички карат в един и същ град, нито всички ходят на един и същ майстор, нито всички си купуват частите от едно и също място и не на последно място не всички разбират еднакво от цялата работа. с две думи - опитвате се сравнявате неща, които не могат да се сравнят.
TDS - a не е лош, ама всичко зависи от това, каква кола ще си купи човека и откъде. Ако отиде и купи за 500 - 1000 евро някой тдс, нищо хубаво няма да види. Хубавите тдс-си започват от 1800 - 2000 евро. Същото се отнася и за хубавите 520, 525. На 518 цената му е малко надута (в Германия), защото е идеална за повечето 18 - 20 годишни момченца, които скоро са взели книжка (застраховката му е по - малка отколкото на 525 или 520).
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
Peter Angelov написа:dj_ennsy_1 написа:няма и да се сетиш ...
а в голфа освен по-евтин данък, нищо друго не е по-евтино... даже напротив.
Това е най голямата глупост която съм чувал ...
Наистина ли не си чувал по-голяма простотия през живота си ? (не знам... да не би освен прекрасната 34-ка за която ти се радвам откакто я видях, да имаш и някой голф... и затова да скочи така...).
А това че за 3 години каквото съм пипнал по тази кола не е мръднало, а имам доста приятели с голфове и правят ходова част по 2 пъти в годината ? И остави това, ами накрая пак няма возия... Ще ми обясниш ли кое е по-евтиното... накрая си излиза по-скъпо, но както и да е... не искам да споря с никого за нищо... темата не е за това, ама то така или иначе трябва да я изтрият по-голямата част от нея...

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)
dj_ennsy_1 написа:Peter Angelov написа:dj_ennsy_1 написа:няма и да се сетиш ...
а в голфа освен по-евтин данък, нищо друго не е по-евтино... даже напротив.
Това е най голямата глупост която съм чувал ...
Наистина ли не си чувал по-голяма простотия през живота си ? (не знам... да не би освен прекрасната 34-ка за която ти се радвам откакто я видях, да имаш и някой голф... и затова да скочи така...).
А това че за 3 години каквото съм пипнал по тази кола не е мръднало, а имам доста приятели с голфове и правят ходова част по 2 пъти в годината ? И остави това, ами накрая пак няма возия... Ще ми обясниш ли кое е по-евтиното... накрая си излиза по-скъпо, но както и да е... не искам да споря с никого за нищо... темата не е за това, ама то така или иначе трябва да я изтрият по-голямата част от нея...
Ами ще ти кажа скица мамина




тя реши да се чупи и в крайна сметка до сега съм вкарал в нея 1000-1300 лв. включително със гуми летни, зимни и частите които сменям са възможно най добрите и върви та се къса. Един пример нашия карал с едни свещи тея км.


Просто всичко опира да поддържане и качествени части не зависимо от марка и модел..
Пък биричка като дойдеш на сбирката

44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани