чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос
Колега мойта като я отвориха и смятай .... Биелни лагери Основни лагери Сигменти сичко ново ама за тапата м40ка 900лв .... 

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос
Колега проблема от лагерите ли излезе, да не е чукане от клапанда е прехвърлила зъб 

- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос
BiTurbo написа:ceco_ написа:Аз имах случка с биелни лагери и като се разчукаха ги чувах след 2500-3000 оборота.
същото беше и при мен, имах износване на биелни лагери и се чуваше претракване след 2500об. на празен ход даже не можеш да разбереш, че работиНе знам, може да има случаи да почукват и на празен ход както е в случая според мен. Аз също съм за биелни лагери, ако разбира се автора е 100% сигурен, че не е вал/кобилици/повдигачи.
Потърси из форума, някъде беше писано как можеш да тестваш дали са биелни лагери. До колкото си спомням метода беше> взимаш отвертка и едната страна(от към дръжката) си я допираш до ухото, а другата я опираш по картера при запален мотор. Като местиш отвертката върху всеки цилиндър трябва да усетиш чукането някъде, там където го усетиш вероятно лагера си е заминал (но не, че и останалите са в добро състояние, сменят се всички комплект).
успех![]()
П.С. Ремонта не е толкова трудоемък, ако не тряя да шлайфаш вала, а само тряя да смениш лагери, звучи страшно, но не е толкова фрапиращо, а и тия лагери си има живот (400хил.)
Виждам че си чел моя пост за номера с отверката.Аз тогавя бях писал че има и друг начина именно номера със свещите.Като отваряш двигателя си купи и нови гарнитури да сложиш.До колкото си спомням гарнитурата на главата е 48лв. Смени и тази на картера.Още като отвориш картера има ли стружки в маслото и в картера работата е в лагерите.В всички условия трябва отваряш мотора.
Поздрави и успех !
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос
100% лагер на 4-ти тия м40 м43 си умират да ги повли4ат то4но там
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос
BMWm5 написа:100% лагер на 4-ти тия м40 м43 си умират да ги повли4ат то4но там
точно на 4ти беше и при мен проблема. Не знам аз на какво се дължи това, но спред мен просто, ако се направи една температурна картина вероятно при 4ти нямаме толкова добър топлообмен, в следствите на това, че там е скоростната кутия и от там той работи винаги при по-различни (по-високотемпературни) условия, от там и заключението, че винаги той първи си заминава......... Поне аз такава логика успях да сглобя

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос
и при мен е са6тото се едно имам топ4е в картера м43 мотор 1.8 не бара масло варви си ве4е година кво ли не и тва си е незнам ве4е
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани