за М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 10.08.2009
Пол: Мъж
Кара: тази
Мечтае да кара: онази

Re: за М52

Мнение от Stoqnov_1979 » 08 Мар 2010, 11:21

Незнам какво толкова има да караш м52! От 4 години карам такова с ванус и досега никакви проблеми,по-точно мотора не съм го пипал изобщо,само една бобина даде фира :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Re: за М52

Мнение от ditko1 » 08 Мар 2010, 15:39

тази пъргавина на м52 на какво се дулжи, на полекия блок или карантията се различава ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Re: за М52

Мнение от Жоро 320и » 08 Мар 2010, 17:35

ditko1 написа:тази пъргавина на м52 на какво се дулжи, на полекия блок или карантията се различава ?


Взимай М50 ванус по здрави са, на теб м52 не ти трябва :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: за М52

Мнение от Изрода » 08 Мар 2010, 18:06

ditko1 написа:тази пъргавина на м52 на какво се дулжи, на полекия блок или карантията се различава ?


Карантията е различна- някои колега беше снимал биели на М50 и М52 и разликата беше доста голяма.
На М 52 то беха доста по тънки и всичко явно е по тънко и олекотено и за тва е по пъргав, но по слаб естествено, макар че всичко е въпрос на късмет.

Аз лично пак бих си взел с М52, щото ми допада повече като икономичност и пъргавина ;)
А само да спомена че с номерче 28 длед Б-то :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: за М52

Мнение от Борис_Малинов » 08 Мар 2010, 18:28

ditko1 написа:тази пъргавина на м52 на какво се дулжи, на полекия блок или карантията се различава ?

И електрониката е доста по-прецизна и съответно по-капризна.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: за М52

Мнение от EnimEn » 08 Мар 2010, 18:57

Темата ква беше, а къв спор настана?
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: за М52

Мнение от michev » 09 Мар 2010, 0:48

Разликата идва точно от ваноса, т.е. от променливото газоразпределение, например и М52 и М50 имат върт. момент 190NM, /говоря за 2-та литра/, но при М52 е при 4200 об./мин, а при М50 при 4700. Оттук идва и по-доброто дръпване от ниски на ванусовия мотор, а и и по добрия разход.Забележете че всички съвремени двигатели са с променливи фази вече и на двата вала, като целта освен динамика е и икономия и екологични показатели. В същия момент обаче това оскъпява и усложнява двигателите, поставя нови изисквания пред електрониката и в никакъв случай не прави колите по-надежни.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: за М52

Мнение от Изрода » 09 Мар 2010, 1:20

michev написа:Разликата идва точно от ваноса, т.е. от променливото газоразпределение, например и М52 и М50 имат върт. момент 190NM, /говоря за 2-та литра/, но при М52 е при 4200 об./мин, а при М50 при 4700. Оттук идва и по-доброто дръпване от ниски на ванусовия мотор, а и и по добрия разход.Забележете че всички съвремени двигатели са с променливи фази вече и на двата вала, като целта освен динамика е и икономия и екологични показатели. В същия момент обаче това оскъпява и усложнява двигателите, поставя нови изисквания пред електрониката и в никакъв случай не прави колите по-надежни.



Колега тои момчето пита когато и двата са с ВАНОС и ;)


ditko1 написа:Да не правя нова тема и да попитам между 320 м52 и м50 винаги ли м52 е по динамичен и по бързо набира или зависи от състоянията на мотора. Говори ме за тези който са със Ванос. Следващата кола мисля да е купе и се чудя кой от двата мотора.


Но дори и двата мотора с ваноси - М52 то има въртящия момент по рано .

Са погледнах първоначалната тема и верно доста сме се отклонили :mhihi:

А незнам какво ви плаши тоя блок, като маи последното нещо което се прецаква на тоя мотор са цилиндрите.
Аз за първи път чух от колегата Enimen че има задрали бутала, което е напълно в рамките на нормалната случаиност.
За друг такъв не съм чул.
То му се износват много лагерите на коляновия вал, ламбди сондите са 2 и куп други работи, ама като са се фанали сички с тоя блок :dunno:
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 14.10.2009
Местоположение: svilengrad
Пол: Мъж
Кара: 320 coupe

Re: за М52

Мнение от pisarov » 12 Мар 2010, 2:42

Здравейте колеги и аз имам един въпрос за м52б20 каква е разликата между двата мотора на единият ваноса му е с алуминиев капак а на другият е с пласмасов капак
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: за М52

Мнение от Изрода » 12 Мар 2010, 3:29

pisarov написа:Здравейте колеги и аз имам един въпрос за м52б20 каква е разликата между двата мотора на единият ваноса му е с алуминиев капак а на другият е с пласмасов капак



Няма разлика колега- и двата са М52. Предполагам че има разлика в годините на двете коли - примерно със сивата 95 , а другата 96-96 ;)
Но по самите мотори няма разлики ;)
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: за М52

Мнение от fastv6 » 12 Мар 2010, 16:52

Каква е разликата при колите от Англия и останалите?[/quote]
Разликата е в бензина, има доста сяра и не са рядкост оплакванията от никасиловите блокове в англииските форуми.
Съдейки от липсата на подобни оплаквания в нашия форум може да се каже, че в това отношение нашия бенз е по-добър ;)[/quote]

Едва ли бензина на повчето наши бензиностанции е по добър от англииския?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: за М52

Мнение от bum_bum » 12 Мар 2010, 17:26

Става въпрос за съдържание на сяра, а не на боклуци, вода, парафини и още хиляди знайни и незнайни примеси по което не съмнено сме шампиони. Съдържанието на сяра в UK е било високо и това поврежда алуминиевите блокове, като на по-късен етап въвеждат алусиловия блок за да се справят окончателно с проблема, въпреки, че отдавна действат норми според които сярата е в норми, които не повреждат и алуминиевия блок. В Щатите по това време съдържанието е било толкова виско, че внасяните там М50 са само с чугунени блокове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 990
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: за М52

Мнение от SpeedyMan » 13 Май 2010, 8:04

Сипвайте CARRERA 100 на OMV, в този бензин просто НЯМА сяра.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook