чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос

Мнение от Pilet0 » 10 Мар 2010, 3:31

Колега мойта като я отвориха и смятай .... Биелни лагери Основни лагери Сигменти сичко ново ама за тапата м40ка 900лв .... :|

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 25.02.2010

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос

Мнение от bmw_fen_ » 10 Мар 2010, 10:25

Колега проблема от лагерите ли излезе, да не е чукане от клапанда е прехвърлила зъб :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Калояново , Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Съветски зърнокомбайн
Мечтае да кара: ///М3 E36
Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос

Мнение от BMWPetio » 11 Мар 2010, 23:30

BiTurbo написа:
ceco_ написа:Аз имах случка с биелни лагери и като се разчукаха ги чувах след 2500-3000 оборота.


същото беше и при мен, имах износване на биелни лагери и се чуваше претракване след 2500об. на празен ход даже не можеш да разбереш, че работи :winky: Не знам, може да има случаи да почукват и на празен ход както е в случая според мен. Аз също съм за биелни лагери, ако разбира се автора е 100% сигурен, че не е вал/кобилици/повдигачи.

Потърси из форума, някъде беше писано как можеш да тестваш дали са биелни лагери. До колкото си спомням метода беше> взимаш отвертка и едната страна(от към дръжката) си я допираш до ухото, а другата я опираш по картера при запален мотор. Като местиш отвертката върху всеки цилиндър трябва да усетиш чукането някъде, там където го усетиш вероятно лагера си е заминал (но не, че и останалите са в добро състояние, сменят се всички комплект).

успех :wave:

П.С. Ремонта не е толкова трудоемък, ако не тряя да шлайфаш вала, а само тряя да смениш лагери, звучи страшно, но не е толкова фрапиращо, а и тия лагери си има живот (400хил. :mhihi: )



Виждам че си чел моя пост за номера с отверката.Аз тогавя бях писал че има и друг начина именно номера със свещите.Като отваряш двигателя си купи и нови гарнитури да сложиш.До колкото си спомням гарнитурата на главата е 48лв. Смени и тази на картера.Още като отвориш картера има ли стружки в маслото и в картера работата е в лагерите.В всички условия трябва отваряш мотора.

Поздрави и успех !
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос

Мнение от BMWm5 » 12 Мар 2010, 3:06

100% лагер на 4-ти тия м40 м43 си умират да ги повли4ат то4но там

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос

Мнение от BiTurbo » 12 Мар 2010, 10:46

BMWm5 написа:100% лагер на 4-ти тия м40 м43 си умират да ги повли4ат то4но там


точно на 4ти беше и при мен проблема. Не знам аз на какво се дължи това, но спред мен просто, ако се направи една температурна картина вероятно при 4ти нямаме толкова добър топлообмен, в следствите на това, че там е скоростната кутия и от там той работи винаги при по-различни (по-високотемпературни) условия, от там и заключението, че винаги той първи си заминава......... Поне аз такава логика успях да сглобя :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 21.01.2010
Местоположение: velingrad
Кара: bmw

Re: чукане в 1.6 М40 на Е36-въпрос

Мнение от go6076 » 17 Мар 2010, 19:15

и при мен е са6тото се едно имам топ4е в картера м43 мотор 1.8 не бара масло варви си ве4е година кво ли не и тва си е незнам ве4е

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook