1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 2.04.2009

1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от bmwtouring » 10 Мар 2010, 20:05

Здравейте,

Искам да попитам някои наясно ли е дали E34 525tds (M51D25 OL) дава някакви дефекти с главата като прегряване и подобни като при E39 525tds. Мисля да отскоча до Герм тези дни и се колебая дали да взема такава или 518 бензин. 518 е доказан мотор и за него е ясно но пък вероятността да се намери кола с екстри като 525tds и версия на интериора е много малка. Ако някои е имал 525tds и знае от опит супер? Мерси предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от Ненко Вранков » 10 Мар 2010, 23:33

bmwtouring написа:Здравейте,

Искам да попитам някои наясно ли е дали E34 525tds дава някакви дефекти с главата като прегряване и подобни ...

не сме и чували за такова нещо :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Сериозно-вземи разрови малко темите.. само 2 страници назад да попрочетеш и ще придобиеш ясна представа.
Само едно ще ти кажа-мотора е изключително приличен, НО всичко си иска своето-не може някой да го лашка 20 години без да го поддържа и после да няма последствия... Както и при М50 така и при М51 - сменяш ли консумативите навреме, този мотор "ще те надживее". Всичко е относително и просто няма как някой да ти каже - имат проблем/нямат проблем. Проблеми има навсякъде, където има мърлящина и неподдържане!

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от Vlados » 11 Мар 2010, 0:32

Ти си луд да си вземеш такъв мотор. ТДС-а след 2-3 месеца каране от поредния собственик задължително първо изкривява главата, след няколко дни я пука и накрая се разцепва на няколко парчета. НЯМА тдс, който да не прави това... ако не вярваш на мен, питай други колеги от форума. Всички истории пуснати от т.нар. каръци са истина. Просто не си и помисляй да си взимаш такъв мотор.
Чул съм единствено за един човек, който си карал ТДС-а близо 6 мес. с температура на водата от 101 градуса, поради развалена водна помпа, но това най-вероятно е легенда (до няколко поста ще я потвърдят), аз не вярвам на това. Били му станали зелени болтовете на колекторите от прегряване, а на главата нищо й нямало. Това звучи като приказката за червената шапчица и няма как да е вярно. Затова послушай изявените капацитети и просто приеми, че ТДС-а е кола, която се кара кратко, освен ако нямаш приятел, който внася глави на цени за бедни и може да ти урежда всеки месец по една. Просто е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да спукаш главата в най-кратки срокове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от Peter Angelov » 11 Мар 2010, 0:57

ЕЕЕее стига бре :mhihi: Стига с тези кратуни :D от 2005 г. имам TDS и съм супер доволен.Минал съм над 40 000 км. и проблем няма в пек, студ и т.н. Всико до TDS опира до това дали е правилно поддържан, гледан и т.н. Друго което е вярно че TDS не е за душмаско каране а за по спокойно. Имам познат спука глава, купи чисто нова след месец и нея спука :mhihi: най накрая куми мерцедес и на него спука :kuku: :shock: и чак тогава човека си призна че като минел табелата на варна до шумен ръчка на автопилота и на макс колкото може 200++. Та просто за съжаление има много малко поддържани TDS всички са на маса километри и т.н. от там идва и проблема. Тук почти никой обаче не е споменавл за спукна глава, повече проблеми с ГНП.и най накрая има си TDS и TDS всичко за мен опира до поддържането до водача и цената на самата кола.

Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: Раднево
Пол: Мъж
Кара: е30 М50Б25
Мечтае да кара: икономично

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от Stiks » 11 Мар 2010, 2:40

Peter Angelov написа:ЕЕЕее стига бре :mhihi: Стига с тези кратуни :D от 2005 г. имам TDS и съм супер доволен.Минал съм над 40 000 км. и проблем няма в пек, студ и т.н. Всико до TDS опира до това дали е правилно поддържан, гледан и т.н. Друго което е вярно че TDS не е за душмаско каране а за по спокойно. Имам познат спука глава, купи чисто нова след месец и нея спука :mhihi: най накрая куми мерцедес и на него спука :kuku: :shock: и чак тогава човека си призна че като минел табелата на варна до шумен ръчка на автопилота и на макс колкото може 200++. Та просто за съжаление има много малко поддържани TDS всички са на маса километри и т.н. от там идва и проблема. Тук почти никой обаче не е споменавл за спукна глава, повече проблеми с ГНП.и най накрая има си TDS и TDS всичко за мен опира до поддържането до водача и цената на самата кола.

Успех

Твойта няма да е ТДС, иди виж пак какво имаш под капака, че май си в грешка. Хората горе ти казаха ... няма начин тва да е вярно, щом не ти пука главата не си с тдс. :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от Alexch » 11 Мар 2010, 3:27

bmwtouring написа:Здравейте,

Искам да попитам някои наясно ли е дали E34 525tds (M51D25 OL) дава някакви дефекти с главата като прегряване и подобни като при E39 525tds. Мисля да отскоча до Герм тези дни и се колебая дали да взема такава или 518 бензин. 518 е доказан мотор и за него е ясно но пък вероятността да се намери кола с екстри като 525tds и версия на интериора е много малка. Ако някои е имал 525tds и знае от опит супер? Мерси предварително.


Колега за tds не знам, ама защо 518, а не 520. Купето е тежко за 4-цилиндровия мотор. Разхода ли те притеснява?
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от BULL3T » 11 Мар 2010, 4:12

Alexch написа:
bmwtouring написа:Здравейте,

Искам да попитам някои наясно ли е дали E34 525tds (M51D25 OL) дава някакви дефекти с главата като прегряване и подобни като при E39 525tds. Мисля да отскоча до Герм тези дни и се колебая дали да взема такава или 518 бензин. 518 е доказан мотор и за него е ясно но пък вероятността да се намери кола с екстри като 525tds и версия на интериора е много малка. Ако някои е имал 525tds и знае от опит супер? Мерси предварително.


Колега за tds не знам, ама защо 518, а не 520. Купето е тежко за 4-цилиндровия мотор. Разхода ли те притеснява?


А то 518 какъв разход пък дава не е истина.Много е слабо 518!!! ама многооооооо! А авторе какво имаш против,м50б20 или м50б25?Те са 100 пъти по доказни мотори от 518(m40b18/m43b18),a разхода не им е по различен от 518 при положение че дигаш над 3000 оборота.А аз не знам що за дядка трябва да си че да караш 518 и да викаш че има мощност,нямам впредвид никого,просто изказвам мнение. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко
Детайли за колата: Е 53

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от vladimir8505 » 11 Мар 2010, 8:49

Няма лоша кола,Има лоши стопани :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от kirililiev » 11 Мар 2010, 9:06

vladimir8505 написа:Няма лоша кола,Има лоши стопани :yes:

карай роувър тогава,или сутиен,има тука двама комшии дето са най добрите стопани в света,те повече ги мият отколкото ги карат.през ден ми ползват канала,щот са много хубави :yes:мога да ти дам още примери ако искаш ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: sandanski

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от klz97 » 11 Мар 2010, 9:36

Vlados написа:Ти си луд да си вземеш такъв мотор. ТДС-а след 2-3 месеца каране от поредния собственик задължително първо изкривява главата, след няколко дни я пука и накрая се разцепва на няколко парчета. НЯМА тдс, който да не прави това... ако не вярваш на мен, питай други колеги от форума. Всички истории пуснати от т.нар. каръци са истина. Просто не си и помисляй да си взимаш такъв мотор.
Чул съм единствено за един човек, който си карал ТДС-а близо 6 мес. с температура на водата от 101 градуса, поради развалена водна помпа, но това най-вероятно е легенда (до няколко поста ще я потвърдят), аз не вярвам на това. Били му станали зелени болтовете на колекторите от прегряване, а на главата нищо й нямало. Това звучи като приказката за червената шапчица и няма как да е вярно. Затова послушай изявените капацитети и просто приеми, че ТДС-а е кола, която се кара кратко, освен ако нямаш приятел, който внася глави на цени за бедни и може да ти урежда всеки месец по една. Просто е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да спукаш главата в най-кратки срокове.

КОЛГА вече 10месеца я карам ВСЕКИ ДЕН :lalala: без проблеми а преди това имах бензинка :banghead: :banghead: :banghead: (маико мила) :banghead:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от kirililiev » 11 Мар 2010, 9:50

klz97 написа:
Vlados написа:Ти си луд да си вземеш такъв мотор. ТДС-а след 2-3 месеца каране от поредния собственик задължително първо изкривява главата, след няколко дни я пука и накрая се разцепва на няколко парчета. НЯМА тдс, който да не прави това... ако не вярваш на мен, питай други колеги от форума. Всички истории пуснати от т.нар. каръци са истина. Просто не си и помисляй да си взимаш такъв мотор.
Чул съм единствено за един човек, който си карал ТДС-а близо 6 мес. с температура на водата от 101 градуса, поради развалена водна помпа, но това най-вероятно е легенда (до няколко поста ще я потвърдят), аз не вярвам на това. Били му станали зелени болтовете на колекторите от прегряване, а на главата нищо й нямало. Това звучи като приказката за червената шапчица и няма как да е вярно. Затова послушай изявените капацитети и просто приеми, че ТДС-а е кола, която се кара кратко, освен ако нямаш приятел, който внася глави на цени за бедни и може да ти урежда всеки месец по една. Просто е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да спукаш главата в най-кратки срокове.

КОЛГА вече 10месеца я карам ВСЕКИ ДЕН :lalala: без проблеми а преди това имах бензинка :banghead: :banghead: :banghead: (маико мила) :banghead:

10 месеца нищо не са,не бързай,най доброто предстои :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 29.04.2009
Местоположение: с.Владая
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 тдс
Мечтае да кара: настрани
Детайли за колата: Само шпер.

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от mitio ochite » 11 Мар 2010, 10:03

При еднаква поддръжка бензиновия е по здрав,и по добре ще да е М50б20 или М50б25 че си тежи петицата към тон и половина :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от Peter Angelov » 11 Мар 2010, 10:19

vladimir8505 написа:Няма лоша кола,Има лоши стопани :yes:


Казано точно и ясно с две думи :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от NikiNikolov » 11 Мар 2010, 11:36

Колега, остави М40/М43 Б18, не че не вървят и не возят, просто не са за тия килограми/тонове. Ориентирай се към 2 - 2,5 л. мотор. Мойта каляска е с М40Б18, още малко да издяни и слагам М50. За дизелите съм върл противник, никога повече дизел за кола втора ръка, пък и за личен автомобил колкото и да е гледана/глезена преди. Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 1991-1996 E34 525tds (M51D25 OL)

Мнение от BULL3T » 11 Мар 2010, 11:56

NikiNikolov написа:Колега, остави М40/М43 Б18, не че не вървят и не возят, просто не са за тия килограми/тонове. Ориентирай се към 2 - 2,5 л. мотор. Мойта каляска е с М40Б18, още малко да издяни и слагам М50. За дизелите съм върл противник, никога повече дизел за кола втора ръка, пък и за личен автомобил колкото и да е гледана/глезена преди. Поздрави.


Е това е приказка,тоя човек ти каза точно каквото трябваше да ти каже. :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook