Парното ми се предаде
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Парното ми се предаде
Преди време , втулките на моторчето за парното се бяха разбили, и смених електромоторчето направо , със все перките му.
с новото моторче майстора ми беше казал да не го държа на 1ва степен че може да изгори , и карах доста време без проблеми
но наскоро го държаш на 2 , и работеше , и на другият ден влизам , врътвам копчето за парното ... а то не гъква даже ....
помислх че съм изгорил моторчето и намерих старото и дадох на един приятел да му направи нови втулки
хубаво , готово старото моторче, връзвам директно на акумулатора и върти , но го слагам в колата и пак не върти
проверих какъв волтаж изкарва на клемите - 0,08 волта
, проверих бушона ( 28ми , доколкото разбрах от книжката )- добре си е , проверих и ключето , ма си работи и то.
казаха ми че трябва да има някакъв реостат , обаче може ли да ме опътите къде е , и как моге да го проверя ако е някъде под таблото че като го гледам хич ми се не сваля цялото табло
с новото моторче майстора ми беше казал да не го държа на 1ва степен че може да изгори , и карах доста време без проблеми
но наскоро го държаш на 2 , и работеше , и на другият ден влизам , врътвам копчето за парното ... а то не гъква даже ....
помислх че съм изгорил моторчето и намерих старото и дадох на един приятел да му направи нови втулки
хубаво , готово старото моторче, връзвам директно на акумулатора и върти , но го слагам в колата и пак не върти
проверих какъв волтаж изкарва на клемите - 0,08 волта

казаха ми че трябва да има някакъв реостат , обаче може ли да ме опътите къде е , и как моге да го проверя ако е някъде под таблото че като го гледам хич ми се не сваля цялото табло

Re: Парното ми се предаде
Колега не си споменал на 4та степен работи ли ти моторчето?Ако да...то тогава правилно си разбрал че са ти заминали съпротивленията или както казваш реостата...ако си без климатик въпросното чудо се намира като извадиш моторчето и погледнеш в дупката в дясно гледайки от към мотора...оглеждай се за нещо като кутийка може би 3 на 3см...като демонтажа му става като като го избуташ от към мотора и треа да падне в краката на шофьора при педалите...Незнам дали ще ти стане ясно нещо но дано съм ти помогнал да се ориентираш

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Парното ми се предаде
в нито един от случаите не е нужно да сваляш моторчето...единия вариант е при педалите в дясно./букса с 4 пина/..другия е при двигателния отсек,сваляш кората под рамата и най отпред под пластмасите на моторчето ще го видиш..сваля се с изплъзване на горе..успех
..той колегата по-горе явно обича трудно и мъчително 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Парното ми се предаде
на нито една от степените не работи, а това за което казваш мисля че го заглеждах като свалях моторчето, вътре се вижда като намотка
а как мога даа го проверя дали е наред и прави ли се или дирекно се търси здраво
и не,нямам климатик
яворе, нещо немога да схвана тия два варианта където ги казваш
а как мога даа го проверя дали е наред и прави ли се или дирекно се търси здраво
и не,нямам климатик
яворе, нещо немога да схвана тия два варианта където ги казваш
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Парното ми се предаде
ся ме мързи да слизам да ти снимам клипче..ама тея дни тръгват он-лайн камерите с он-борд ремонти...само един SMS 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Парното ми се предаде
Нямах предвид да ми снимаш клипче
, а по точно питам каква ти е идеята за тия 4 пина -свързани са към реостата?

Re: Парното ми се предаде
Явор както е обяснил е най лесно да...аз си представях че колегата е свалил моторчето и вече зяпа вътре и така...Да точно това което си видял е реостата(дето се виждат намотки) вътре са две съпротивления за 3те степени...4тата е директно 12в.Щом и 4та степен нямаш напрежение на клемите на моторчето значи може би имаш проблем по веригата до него(бушон реле ключ кабели)

Re: Парното ми се предаде
Колега,предпазителя за парното е 20 ,а 28 е за запалката.Провери освен него и дали отива ток до ключето,виж си и масите окло моторчето как са.


Re: Парното ми се предаде
По книга 20 е за климатика,28 e за запалката , автоматична антена ( ако има) и централно парно
все пак ще проверя и 20ти

все пак ще проверя и 20ти

Re: Парното ми се предаде
оказа се че е бушон
.... 20ти
язък за усилията където хвърлихме по това парно, благодаря все пак за помоща


язък за усилията където хвърлихме по това парно, благодаря все пак за помоща

Re: Парното ми се предаде
да ползвам на колегата темата , аз имам също проблем с парното ,работи само на 4 степен и от време на време се случва да проработят и другите
,колата е с климатик ,та въпроса е дали със сигурност проблема е там при педалите или има вероятност да е и до моторчето , и най- важно как да го отстраня тоя проблем 


- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Парното ми се предаде
Това от време на време, да ли е като от 4-та степен минеш на по-ниска?
Или направо от "0"включиш на "1"степен?
Ако ти прекъсва на 1,2 и 3 степени, и
щом е от време на време - търси хлабава връзка към съпротивлението"намотката"или в ключа-/малко вероятно/.
Още: при студено съпротивление включи на 1-ва степен.ако моторчето не се завърти,а съпротивлението затопля,значи нещо мъчи моторчето,и е нормално да тръгне на по-висока степен-например 4-та.Можеш и да се ослушаш и за нетипичен шум макар,че вече да си го чул...ако го има.
Или направо от "0"включиш на "1"степен?
Ако ти прекъсва на 1,2 и 3 степени, и
щом е от време на време - търси хлабава връзка към съпротивлението"намотката"или в ключа-/малко вероятно/.
Още: при студено съпротивление включи на 1-ва степен.ако моторчето не се завърти,а съпротивлението затопля,значи нещо мъчи моторчето,и е нормално да тръгне на по-висока степен-например 4-та.Можеш и да се ослушаш и за нетипичен шум макар,че вече да си го чул...ако го има.
Стаевски
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Парното ми се предаде
и мойто моторче така работеше когато си иска .. както си работи на 1,2,3,4 по едно време изчезнат 1.2.3 и само на 4 после пак се появят.
Смених си моторчето и се оправиха нещата
Смених си моторчето и се оправиха нещата
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани