ТДС-а пали трудно и пуши

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от ShibinG » 07 Фев 2010, 16:41

Скоро си взех тдс и проблемите започнаха,знам че има много теми но не можах да намеря точно сходни с моите проблеми.Та колата седи в гараж и сутрин пали след 5 мин яко въртене, като след запалване изпушва малко /черно-синкав дим/ и започва да трака нормално без да пуши на около 750 оборота /стабилни/ като позагрее малко намясто и я форсирам изпушва пак синьо черен дим като при връщане на газта някак си "кихва" или нещо такова от аспуха малко кълбо черен и след него съвсем малко бял дим :shock: /което доста ме стесна.../ и след като загрее започва да работи по нестабилно оборотите леко играят започва да пуши малко повече.
До колкото съм забелязал не губи антифриз /но не съм я карал почти /.
Подгревните свещи са проверени и греят и четерите,предстой ми посещение на дизелджия тези дни ,та ако някой има идея за какво да се готвя :confused:

п.п. по принцип при проблем с главата и гарнитурата на главата трябва при самото форсиране ли да пуши бяло ? защото там са ми най-големите притеснения иначе до колкото съм я карал не прегрява виското си зацепва нормално

п.п.2 става въпрос за малкия тдс 318ка

Благодаря на всички предварително!
6>4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от transporter_81 » 07 Фев 2010, 18:06

viewtopic.php?f=8&t=174309 , viewtopic.php?f=35&t=175861 Ето нещо сходно :idea: Успех с проблема :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от Amorphis » 07 Фев 2010, 22:02

Колега , доколкото съм чел :

1.Подгревни свещи - каза че са ОК
2.маркучи за обратна нафта - купи си на метър, аз така правих едно време на Е39ката , смени си ги всичките, може да са напукани
3.клапан , за да не се връща нафтата в резервоара(струва 15ина лева) - за застраховка си го сложи задължително
4.дюзи
5.Ако можеш замери си и компресията на цилиндрите за всеки случай
6.Подкачваща помпа в резервоара - ако е заминала ще има яко въртене - пробвай да я оставиш под наклон - със задницата нагоре и сутринта се опитай да я запалиш

Това са нещата които се оправят с малко пари г/д

След това ГНПто може да е за регулиране или за смяна на уплътненията(може да видиш дали от ГНПто не тече нафта или е омазнено), може да му е много или малко аванса , бедна/богата смес.

Нека и другите колеги да кажат , но според мен провери първите три неща които ти казах,
майстор ми е казал , че щом пуши синьо и ако има неравномерна работа на ДВГ(първите минути претриса,работи неравномерно и пр.),значи може да е и дюза, така че си провери и дюзите.
Карай последователно, докато отстраниш проблема, все пак може да е от най-малкото нещо.

Ако не има страшно много изписано в форума, ползвай търсачката.
Последна промяна Amorphis на 07 Фев 2010, 22:07, променена общо 1 път
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от Coulthard » 07 Фев 2010, 22:04

или просто от многото въртене в студа да е прескочил зъб на гнп-то и да е станало мазало ....
стискам палци за подкачващата в резервоара - най-безболезнения вариант
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от Amorphis » 07 Фев 2010, 22:10

Бе все пак пали колегата :) дано да не е нищо с ГНП свързано.

Аз лично препоръчвам на колегата първо да си провери тези неща за които писах, хем ще си обслужи колата за следващата зима.Ако след това проблема продължава...майстор.
Аз клоня към проблем с дюзите.
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от ShibinG » 08 Фев 2010, 21:28

възможно ли е подгревните свещи да работят слабо и да не греят достатъчно или те или работят или не ?
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от Coulthard » 08 Фев 2010, 23:37

принципно има такъв момент с "работят слабо" ама трябва да е най-дефектното менте ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от jibo » 10 Фев 2010, 3:08

ShibinG написа:Скоро си взех тдс и проблемите започнаха,знам че има много теми но не можах да намеря точно сходни с моите проблеми.Та колата седи в гараж и сутрин пали след 5 мин яко въртене, като след запалване изпушва малко /черно-синкав дим/ и започва да трака нормално без да пуши на около 750 оборота /стабилни/ като позагрее малко намясто и я форсирам изпушва пак синьо черен дим като при връщане на газта някак си "кихва" или нещо такова от аспуха малко кълбо черен и след него съвсем малко бял дим :shock: /което доста ме стесна.../ и след като загрее започва да работи по нестабилно оборотите леко играят започва да пуши малко повече.
До колкото съм забелязал не губи антифриз /но не съм я карал почти /.
Подгревните свещи са проверени и греят и четерите,предстой ми посещение на дизелджия тези дни ,та ако някой има идея за какво да се готвя :confused:

п.п. по принцип при проблем с главата и гарнитурата на главата трябва при самото форсиране ли да пуши бяло ? защото там са ми най-големите притеснения иначе до колкото съм я карал не прегрява виското си зацепва нормално

п.п.2 става въпрос за малкия тдс 318ка

Благодаря на всички предварително!

колега нека замерят компресията мисля че проблема който имам е сходен на твоя като я оправя ще споделя на мен какво точно ми стана тея дни


Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.10.2009
Пол: Мъж

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от бисер123 » 09 Мар 2010, 14:26

колега според мен трябва да ти се центрова помпата.на нея има една плочка тя се мести НО ОТ МАЙСТОР С ТЕХНИКА там реголира аванса и горивната смес.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от Пресиян Василев » 09 Мар 2010, 21:12

бисер123 написа:колега според мен трябва да ти се центрова помпата.на нея има една плочка тя се мести НО ОТ МАЙСТОР С ТЕХНИКА там реголира аванса и горивната смес.

Точно така,колата има грижи с управлението на ГНП.
За трудния старт(студен) ,да не се повтаряме но смени свещите,и сложи м/у помпата и филтьра един НЕвьзвратен клапан,не е кои знае каква инвестиция
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 528
Мечтае да кара: 540
Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от power4o » 10 Мар 2010, 8:25

за начало помпата трябва да се бутне,не бараи свещите те нямат нищо общо с работата на топлият мотор който също не ти работи добре.
0988853655

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 25.02.2010

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от bmw_fen_ » 10 Мар 2010, 10:19

А момента с дюзите никой не го спомена, евентуално дюза може да ти прави проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от ShibinG » 10 Мар 2010, 18:08

чистене на дюзите + ново турбо и повечето проблеми изчезнаха, остана само този с връщането на газта колата губи обороти за момент пада на 500-600 претриса изпушва точно в момента на падането на обороти и след това оборотите се нормализират и колата заработва добре , с момента предстой смяна на подкачащата помпа в резервоара че и тя беше пътник и ще видим дали ще има промяна, като съм сменил и всички филтри и масло
6>4

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от ТУРБО » 10 Мар 2010, 19:28

Колега,премери си компресията-най-вероятно си за сегменти!
Изображение


Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.10.2009
Пол: Мъж

Re: ТДС-а пали трудно и пуши

Мнение от бисер123 » 14 Мар 2010, 10:41

ако пали трудно и на топло може да е разточила и веригите!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook