ТДС-а пали трудно и пуши
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
ТДС-а пали трудно и пуши
Скоро си взех тдс и проблемите започнаха,знам че има много теми но не можах да намеря точно сходни с моите проблеми.Та колата седи в гараж и сутрин пали след 5 мин яко въртене, като след запалване изпушва малко /черно-синкав дим/ и започва да трака нормално без да пуши на около 750 оборота /стабилни/ като позагрее малко намясто и я форсирам изпушва пак синьо черен дим като при връщане на газта някак си "кихва" или нещо такова от аспуха малко кълбо черен и след него съвсем малко бял дим
/което доста ме стесна.../ и след като загрее започва да работи по нестабилно оборотите леко играят започва да пуши малко повече.
До колкото съм забелязал не губи антифриз /но не съм я карал почти /.
Подгревните свещи са проверени и греят и четерите,предстой ми посещение на дизелджия тези дни ,та ако някой има идея за какво да се готвя
п.п. по принцип при проблем с главата и гарнитурата на главата трябва при самото форсиране ли да пуши бяло ? защото там са ми най-големите притеснения иначе до колкото съм я карал не прегрява виското си зацепва нормално
п.п.2 става въпрос за малкия тдс 318ка
Благодаря на всички предварително!

До колкото съм забелязал не губи антифриз /но не съм я карал почти /.
Подгревните свещи са проверени и греят и четерите,предстой ми посещение на дизелджия тези дни ,та ако някой има идея за какво да се готвя

п.п. по принцип при проблем с главата и гарнитурата на главата трябва при самото форсиране ли да пуши бяло ? защото там са ми най-големите притеснения иначе до колкото съм я карал не прегрява виското си зацепва нормално
п.п.2 става въпрос за малкия тдс 318ка
Благодаря на всички предварително!
6>4
- transporter_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
Колега , доколкото съм чел :
1.Подгревни свещи - каза че са ОК
2.маркучи за обратна нафта - купи си на метър, аз така правих едно време на Е39ката , смени си ги всичките, може да са напукани
3.клапан , за да не се връща нафтата в резервоара(струва 15ина лева) - за застраховка си го сложи задължително
4.дюзи
5.Ако можеш замери си и компресията на цилиндрите за всеки случай
6.Подкачваща помпа в резервоара - ако е заминала ще има яко въртене - пробвай да я оставиш под наклон - със задницата нагоре и сутринта се опитай да я запалиш
Това са нещата които се оправят с малко пари г/д
След това ГНПто може да е за регулиране или за смяна на уплътненията(може да видиш дали от ГНПто не тече нафта или е омазнено), може да му е много или малко аванса , бедна/богата смес.
Нека и другите колеги да кажат , но според мен провери първите три неща които ти казах,
майстор ми е казал , че щом пуши синьо и ако има неравномерна работа на ДВГ(първите минути претриса,работи неравномерно и пр.),значи може да е и дюза, така че си провери и дюзите.
Карай последователно, докато отстраниш проблема, все пак може да е от най-малкото нещо.
Ако не има страшно много изписано в форума, ползвай търсачката.
1.Подгревни свещи - каза че са ОК
2.маркучи за обратна нафта - купи си на метър, аз така правих едно време на Е39ката , смени си ги всичките, може да са напукани
3.клапан , за да не се връща нафтата в резервоара(струва 15ина лева) - за застраховка си го сложи задължително
4.дюзи
5.Ако можеш замери си и компресията на цилиндрите за всеки случай
6.Подкачваща помпа в резервоара - ако е заминала ще има яко въртене - пробвай да я оставиш под наклон - със задницата нагоре и сутринта се опитай да я запалиш
Това са нещата които се оправят с малко пари г/д
След това ГНПто може да е за регулиране или за смяна на уплътненията(може да видиш дали от ГНПто не тече нафта или е омазнено), може да му е много или малко аванса , бедна/богата смес.
Нека и другите колеги да кажат , но според мен провери първите три неща които ти казах,
майстор ми е казал , че щом пуши синьо и ако има неравномерна работа на ДВГ(първите минути претриса,работи неравномерно и пр.),значи може да е и дюза, така че си провери и дюзите.
Карай последователно, докато отстраниш проблема, все пак може да е от най-малкото нещо.
Ако не има страшно много изписано в форума, ползвай търсачката.
Последна промяна Amorphis на 07 Фев 2010, 22:07, променена общо 1 път
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
или просто от многото въртене в студа да е прескочил зъб на гнп-то и да е станало мазало ....
стискам палци за подкачващата в резервоара - най-безболезнения вариант
стискам палци за подкачващата в резервоара - най-безболезнения вариант
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
Бе все пак пали колегата
дано да не е нищо с ГНП свързано.
Аз лично препоръчвам на колегата първо да си провери тези неща за които писах, хем ще си обслужи колата за следващата зима.Ако след това проблема продължава...майстор.
Аз клоня към проблем с дюзите.

Аз лично препоръчвам на колегата първо да си провери тези неща за които писах, хем ще си обслужи колата за следващата зима.Ако след това проблема продължава...майстор.
Аз клоня към проблем с дюзите.
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
възможно ли е подгревните свещи да работят слабо и да не греят достатъчно или те или работят или не ?
6>4
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
принципно има такъв момент с "работят слабо" ама трябва да е най-дефектното менте ...
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
ShibinG написа:Скоро си взех тдс и проблемите започнаха,знам че има много теми но не можах да намеря точно сходни с моите проблеми.Та колата седи в гараж и сутрин пали след 5 мин яко въртене, като след запалване изпушва малко /черно-синкав дим/ и започва да трака нормално без да пуши на около 750 оборота /стабилни/ като позагрее малко намясто и я форсирам изпушва пак синьо черен дим като при връщане на газта някак си "кихва" или нещо такова от аспуха малко кълбо черен и след него съвсем малко бял дим/което доста ме стесна.../ и след като загрее започва да работи по нестабилно оборотите леко играят започва да пуши малко повече.
До колкото съм забелязал не губи антифриз /но не съм я карал почти /.
Подгревните свещи са проверени и греят и четерите,предстой ми посещение на дизелджия тези дни ,та ако някой има идея за какво да се готвя![]()
п.п. по принцип при проблем с главата и гарнитурата на главата трябва при самото форсиране ли да пуши бяло ? защото там са ми най-големите притеснения иначе до колкото съм я карал не прегрява виското си зацепва нормално
п.п.2 става въпрос за малкия тдс 318ка
Благодаря на всички предварително!
колега нека замерят компресията мисля че проблема който имам е сходен на твоя като я оправя ще споделя на мен какво точно ми стана тея дни
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
колега според мен трябва да ти се центрова помпата.на нея има една плочка тя се мести НО ОТ МАЙСТОР С ТЕХНИКА там реголира аванса и горивната смес.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
бисер123 написа:колега според мен трябва да ти се центрова помпата.на нея има една плочка тя се мести НО ОТ МАЙСТОР С ТЕХНИКА там реголира аванса и горивната смес.
Точно така,колата има грижи с управлението на ГНП.
За трудния старт(студен) ,да не се повтаряме но смени свещите,и сложи м/у помпата и филтьра един НЕвьзвратен клапан,не е кои знае каква инвестиция
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- power4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
за начало помпата трябва да се бутне,не бараи свещите те нямат нищо общо с работата на топлият мотор който също не ти работи добре.
0988853655
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
А момента с дюзите никой не го спомена, евентуално дюза може да ти прави проблем.
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: ТДС-а пали трудно и пуши
чистене на дюзите + ново турбо и повечето проблеми изчезнаха, остана само този с връщането на газта колата губи обороти за момент пада на 500-600 претриса изпушва точно в момента на падането на обороти и след това оборотите се нормализират и колата заработва добре , с момента предстой смяна на подкачащата помпа в резервоара че и тя беше пътник и ще видим дали ще има промяна, като съм сменил и всички филтри и масло
6>4
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани