Е30 318 Is

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Е30 318 Is

Мнение от ge_a » 09 Мар 2010, 18:00

NeedHead написа:Колянов вал от М47,Дросели от Yamaha R1 (2001г.),Мега.....
Е добре за 1000лв. няма да стане,но има много варианти! :oops:


Е значи и ти не знаеш жалко ..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


amd написа:Предполагам сте пробали с олекотяване? Не е най-доброто решение за всекидневна кола, но като за начало да махнете всичко излишно и да замените стъклата с нещо по-леко. Аз лично не съм чак такъв фен на безразборното рязане на ламарини, но ако колата наистина е само за писта, може доста да се ореже (по задната част най-вече). Отделно стъклопластови калници, брони, капаци, защо не и врати. Мисля си, че 4-цилиндровата Е30-ка може да се свали ако не до 800кг. то до 900кг. със сигурност. Двойното стопче карбуратора тежи около 1 тон, сток. Моята 323-ка троен стоп и тя е толкова, с някои "лишения" по купето обаче.



Тоя филм с теглото как го постигаш не мога да си го обясня, ние без обурудването ги докарваме до към 1050 кг проблизително ти оборудвана я изкара 1000 кг :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Re: Е30 318 Is

Мнение от Alexbmw » 09 Мар 2010, 20:14

ge_a написа:
amd написа:Предполагам сте пробали с олекотяване? Не е най-доброто решение за всекидневна кола, но като за начало да махнете всичко излишно и да замените стъклата с нещо по-леко. Аз лично не съм чак такъв фен на безразборното рязане на ламарини, но ако колата наистина е само за писта, може доста да се ореже (по задната част най-вече). Отделно стъклопластови калници, брони, капаци, защо не и врати. Мисля си, че 4-цилиндровата Е30-ка може да се свали ако не до 800кг. то до 900кг. със сигурност. Двойното стопче карбуратора тежи около 1 тон, сток. Моята 323-ка троен стоп и тя е толкова, с някои "лишения" по купето обаче.



Тоя филм с теглото как го постигаш не мога да си го обясня, ние без обурудването ги докарваме до към 1050 кг проблизително ти оборудвана я изкара 1000 кг :dunno:


Що спориш с господин научен капацитет клавиатурен тинингист и разбирач от всичко :mhihi: :mhihi: щом казва, че е 1000 кила начи е толкова :mhihi:

пс: Според мен за да е 1000 кила трябва не само купето и джантите да са изгнили, а и блока на мотора и стъклата :mhihi:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Е30 318 Is

Мнение от ///Явор » 09 Мар 2010, 20:17

или доста части от друг матрял :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Re: Е30 318 Is

Мнение от BMW_DRIVER » 09 Мар 2010, 20:34

зависи да идеш в текезесето кантара им с колко лъже надоло :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Е30 318 Is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 09 Мар 2010, 20:48

най обикновенна 316-ка без никви екстри тежи 1100 кг :yes:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: Е30 318 Is

Мнение от tZv3t0zAr » 09 Мар 2010, 21:19

Eвтин тунинг за тоя мотор е чип, филтър и генерация без катализатор и отпушено крайно гърне, също така 4,45 диф или кутия от е36. Всичките тези неща съм правил по колата ми и засилването се усеща в рамките на 1-2 дена :mhihi: И каточели най-много се усети от генерацията.
Иначе това което е написал NeedHead само като части надхвърля 1000лв, а като цяло мисля че ще надхвърли и турбо проект.
Иначе ако имаш парички това е мястото за теб :mhihi: http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Е30 318 Is

Мнение от ///Явор » 09 Мар 2010, 21:49

по-добре НЕ :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Е30 318 Is

Мнение от amd » 10 Мар 2010, 0:12

Не виждам защо се хващате за детайлите - хубаво, кантара ме е излъгал, не е 1000, 1100 е (примерно). Така или иначе, няма смисъл да се правите на луди, идеята на пост-а беше ясна - олекотяване по един или друг начин.
Моята е мерена без задна седалка, задните стъкла са сменени с плексиглас, в багажника "легена" на резервната гума я няма, както я няма и самата нея + другите инструменти, които по принцип стоят там. Колко са спестени, има няма 50 кила, но виж ако калниците, капаците са пластмасови - ще има по-голяма разлика. И ако се резне Задния панел, дето стоят стерео говорителите на него пак, ама ми се струва, че не е добра идея. Мен ми е все тая де, то човек първо да поработи върху шофьорските си способности ще е по-полезно. Вие понеже сте достигнали максимума, по-добре поработете върху колите :yes:
BMW only!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Е30 318 Is

Мнение от ge_a » 10 Мар 2010, 0:25

Явор написа:по-добре НЕ :winky:


Защо бе бат Яворе човека иска италянско да кара, дали ще е С14Б20 или М42Б20 то се тая :idea:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
amd написа:Не виждам защо се хващате за детайлите - хубаво, кантара ме е излъгал, не е 1000, 1100 е (примерно). Така или иначе, няма смисъл да се правите на луди, идеята на пост-а беше ясна - олекотяване по един или друг начин.
Моята е мерена без задна седалка, задните стъкла са сменени с плексиглас, в багажника "легена" на резервната гума я няма, както я няма и самата нея + другите инструменти, които по принцип стоят там. Колко са спестени, има няма 50 кила, но виж ако калниците, капаците са пластмасови - ще има по-голяма разлика. И ако се резне Задния панел, дето стоят стерео говорителите на него пак, ама ми се струва, че не е добра идея. Мен ми е все тая де, то човек първо да поработи върху шофьорските си способности ще е по-полезно. Вие понеже сте достигнали максимума, по-добре поработете върху колите :yes:


Абе брат колкото и да прозвучи грубо, не е едно и също единия пръст да ти е гъза другия в устата и после да им смениш местата :idea:

Колкото до теглото на колата, сам виждаш че си махнал близо 70 кг от колата, като добавим и разни други неща може и да е била 1100 кг, но в никъкъв случай 1000 кг, като пишеш компетентно мнение, опиши всичко или не пиши нищо, защото заради такива като тебе в транспортните техникуми си мислят, че Е30 с М52Б28 е най великата бегачка на света и вече са хванали бог за шлишера :idea: :idea: :idea:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Е30 318 Is

Мнение от ///Явор » 10 Мар 2010, 0:29

поне 14ката не се трошеше колкото 42ката :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Е30 318 Is

Мнение от ge_a » 10 Мар 2010, 0:33

Явор написа:поне 14ката не се трошеше колкото 42ката :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аз съм навит, сглоби едно Б20 и да ги мерим кое ще издържи повече :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Е30 318 Is

Мнение от ///Явор » 10 Мар 2010, 0:35

сигурен ли си :winky: бих инвестирал пак в такава скрап,само за идеята :mhihi:..незнам защо си зациклил на тоя матор от как имаш бмв :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Е30 318 Is

Мнение от ge_a » 10 Мар 2010, 0:41

Явор написа:сигурен ли си :winky: бих инвестирал пак в такава скрап,само за идеята :mhihi:..незнам защо си зациклил на тоя матор от как имаш бмв :mhihi:

Е ти ако не знаеш не знам кой, и най вече щот не можах да го счупя за 15к км кат всички останали вграждани в Е30 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.С. Пояснението е за, читателите ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Е30 318 Is

Мнение от ///Явор » 10 Мар 2010, 0:46

четвъртък да ми се явиш в гаража,че съм приготвил едни бири и едни железа :mhihi: да го обсъдим в тесен кръг..и стига с чата,че ще ни баннат :mhihi: ..може да поразчистиш,че слизам в гража :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Е30 318 Is

Мнение от ge_a » 10 Мар 2010, 1:54

:OT:
Явор написа:четвъртък да ми се явиш в гаража,че съм приготвил едни бири и едни железа :mhihi: да го обсъдим в тесен кръг..и стига с чата,че ще ни баннат :mhihi: ..може да поразчистиш,че слизам в гража :mhihi:


Ще се постарая да съм на линия ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook