Проблем с индикаторите на таблото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с индикаторите на таблото
Здравейте, имам гаден проблем който не успях да намеря във форума. Та ето какъв е: преди около година както си карах, изведнъж всички индикатори по таблото ми изгаснаха след няколко секунди за момент светнаха всички лампи стрелките отидоха на максимум, а след това всичко стана нормално. Този проблем се появяваше през различни периоди от време като изгасването на уредите понякога продалжаваше 5-6 минути. Един ден както си карах колата изведнаж двигателя спря и не искаше да запали като и таблото беше напълно безжизнено. Свалих и го занесох на един мой познат техник, който ми качи софтуер на 318i (защото нямаше като за моята, която е 325tds). Вече 7 месеца си карам колата с този софтуер и не съм забелязал да има проблем, единствено знам със сигурност, че оборотите не се отчитат правилно. Някой може ли да каже дали този софтуер може да доведе до някакви други проблеми или всичко е ОК. И ако може да ми помогнете с намирането на оригиналния софтуер за таблото ми. Или да ми кажете евентоално някой друг имал ли е същия проблем и как го е решил, колко пари е дал е т.н.
- bmw318tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 5.03.2008
- Местоположение: гр.Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS
Re: Проблем с индикаторите на таблото
Ами таблото е програмирано за 4 цилиндорво а тдс-а ти е 6. Предполагам на ниски обороти показва 1300 а на макс подминава разграфените 6000 за дизела
Мога да ти дам табло от ТДС да го пробваш. Иначе няма какви други проблеми да ти създаде.

- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Проблем с индикаторите на таблото
колега не се мъчи, моя съвет е да си вземеш направо едно табло от ТДС и да си го сложиш, ама да е пак от 6-цилиндрово, че иначе оборотите няма да се верни наистина.
А например имах подобен проблем с таблото си на 16-ката ... на мен ми отказваха уредите (километраж, оборотомер и т.н.) накрая послушах колегите и си взех друго табло.
Първо взех едно табло до 260, уж от ИС, но то се оказа от 6 цилиндрово БМВ (предполагам 320), когато го сложих оборотите ми бяха много ниски, от там разбрах, че таблото не е за 4 цил.
После си взех табло от 16-ка пак и сега съм с него, вече 2 месеца нямам никакви проблеми, всичко си работи перфектно.
Съветвам те да си намериш табло и ти и да си караш спокойно ... табла има много и не са скъпи.
А например имах подобен проблем с таблото си на 16-ката ... на мен ми отказваха уредите (километраж, оборотомер и т.н.) накрая послушах колегите и си взех друго табло.
Първо взех едно табло до 260, уж от ИС, но то се оказа от 6 цилиндрово БМВ (предполагам 320), когато го сложих оборотите ми бяха много ниски, от там разбрах, че таблото не е за 4 цил.
После си взех табло от 16-ка пак и сега съм с него, вече 2 месеца нямам никакви проблеми, всичко си работи перфектно.
Съветвам те да си намериш табло и ти и да си караш спокойно ... табла има много и не са скъпи.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с индикаторите на таблото
Точно същият не, но когато започна да ми прави подобни проблеми таблото, направо го смених с такова от ТДС. При мен се получи интересна аномалия, ниските обороти ги показва вярно, но на високи показва с 2500 повече, километража мисля, че е точен. Нямам идея как са ти сложили нов софтуер, но пробвай със смяната на таблото с другго, като има вероятност показанията му да не са абсолютно точни. Тогава ще трябва да ходиш на доктор
. Във форума има тема viewtopic.php?f=63&t=179201.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Проблем с индикаторите на таблото
Според мен вариантите ти са 3:
1.Сменяш софт-а на таблото с такъв за 325тдс.
2.Сменяш самото таблот с такова от тдс
3.Караш и така като пич,без да обръщаш внимание на оборотите.Все пак преди години колите нямаха оборотомер и хората успяваха да ги карат
1.Сменяш софт-а на таблото с такъв за 325тдс.
2.Сменяш самото таблот с такова от тдс
3.Караш и така като пич,без да обръщаш внимание на оборотите.Все пак преди години колите нямаха оборотомер и хората успяваха да ги карат


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Проблем с индикаторите на таблото
jbankov написа:Според мен вариантите ти са 3:
1.Сменяш софт-а на таблото с такъв за 325тдс.
2.Сменяш самото таблот с такова от тдс
3.Караш и така като пич,без да обръщаш внимание на оборотите.Все пак преди години колите нямаха оборотомер и хората успяваха да ги карат
Колега,ще ме извиняваш,ама по точка 3 по-добре да не го беше писал т`ва изобщо,щото едва ли проблема на човека е такъв,че видиш ли сега с тоя неверен оборотомер не може да кара


- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Проблем с индикаторите на таблото
Колеги или аз не мога да разбера нещо или не чета правилно! Защо му казвате да си сменя таблото? Аз до колкото разбрах от написаното в първия пост, колегата кара 325ТДС и неговия приател му е сложил софтуер от 318 И. Според мен трябва само да си смени софтуера с такъв за неговия си двигател! След това вече всичко ще си дойде на мястото! Ако аз нещо греша предварително се извинявам!
Опа извинявам се сега прочетох по опстойно целия пост на колегата! Към автора според мен не е било нужно въоще да си сменяш софтуера. Единственото което е трябвало да направиш е да си смениш таблото, още при първите индикации на проблем. Незнам защо даже се си слагал друг софтуер за 318И като твоя двигател е корено различен. Това което трябваше да направиш щом ти е изгаснал и двигателя е следното:
1. Сменяш си софтуера с такъв от 325 ТДС какъвто ти е двигателя;
2. Слагаш си ново табло пак за 325 ТДС и след това си свиркаш;
Извинявай но според мен инжинерите в Германия преди 15 години горе долу са го измислили по този начин. Графиките на 318И бензин е много по различна от на 325 ТДС, така си мисля аз АКО ГРЕША МОЛЯ ДА МЕ ПОПРАВИТЕ. Също така като ме поправяте ще помоля да не ми сипвате и нареждате, защото не всеки се е родил научен. Просто някои които е в час с тези неща, да седне и обясни като хората, какво е трябвало да се направи в този случай!
П.С. колега незнам как воъбще караш още по- този начин колата
Опа извинявам се сега прочетох по опстойно целия пост на колегата! Към автора според мен не е било нужно въоще да си сменяш софтуера. Единственото което е трябвало да направиш е да си смениш таблото, още при първите индикации на проблем. Незнам защо даже се си слагал друг софтуер за 318И като твоя двигател е корено различен. Това което трябваше да направиш щом ти е изгаснал и двигателя е следното:
1. Сменяш си софтуера с такъв от 325 ТДС какъвто ти е двигателя;
2. Слагаш си ново табло пак за 325 ТДС и след това си свиркаш;
Извинявай но според мен инжинерите в Германия преди 15 години горе долу са го измислили по този начин. Графиките на 318И бензин е много по различна от на 325 ТДС, така си мисля аз АКО ГРЕША МОЛЯ ДА МЕ ПОПРАВИТЕ. Също така като ме поправяте ще помоля да не ми сипвате и нареждате, защото не всеки се е родил научен. Просто някои които е в час с тези неща, да седне и обясни като хората, какво е трябвало да се направи в този случай!
П.С. колега незнам как воъбще караш още по- този начин колата

Re: Проблем с индикаторите на таблото
Без проблем си я карам колата... като пич
Благодаря ви за мненията, не ми трябва да знам какво е трябвало да направя, а какво да направя сега. И аз много искам да си сложа софтуер на 325ТДС, но нямам. Точно за това писах тук с надеждата някой да помогне. Някой може ли да ми каже горе-доло за какви пари мога да си взема табло?


Благодаря ви за мненията, не ми трябва да знам какво е трябвало да направя, а какво да направя сега. И аз много искам да си сложа софтуер на 325ТДС, но нямам. Точно за това писах тук с надеждата някой да помогне. Някой може ли да ми каже горе-доло за какви пари мога да си взема табло?

- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Проблем с индикаторите на таблото
колега таблата не са скъпи и ги има доста, за 50-60 лв ще си вземеш хубаво и читаво, разбира се има и по-скъпи ... аз например си взех за 40 лв ... ама съм много доволен, пусни една тема, колегите ти предложат и вече ти ще си решиш кое ти отърва на теб да вземеш
успех ... сменяй го и си карай с кеф, свиркай си и това е

успех ... сменяй го и си карай с кеф, свиркай си и това е

- TyK-TaM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 328
- Мечтае да кара: BMW e63 M6 cabrio
Re: Проблем с индикаторите на таблото
извинявам се на колега че се намесвам в темата му но как се сменя този софт на таблото?
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
Re: Проблем с индикаторите на таблото
Колега могат да ти сменят софта в представителствата на BMW
За мен няма смисъл. По-добре си вземи направо табло от 6 цилиндров TDS 


- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Проблем с индикаторите на таблото
колега още ли не си решил проблема с таблото, послушай ни си намери читаво табло и ще си свиркаш без ядове ... не се занимавай да сменяш софта, никак няма да е ефтино ...
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Проблем с индикаторите на таблото
Plamen_Shopov_BMW написа:колега още ли не си решил проблема с таблото, послушай ни си намери читаво табло и ще си свиркаш без ядове ... не се занимавай да сменяш софта, никак няма да е ефтино ...
Просто профилактично ли питаш??

Re: Проблем с индикаторите на таблото
Здравейте,
относно таблото, ако ще го сменяш или програмираш освен че трябва да внимаваш за ТДС табло или софтуер, също трябва да внимаваш и за годината на производство(преди и след 95 г.).
Но по важното е да разбереш защо двигателя ти е спрял, то няма нищо общо с таблото!
Поздрави
относно таблото, ако ще го сменяш или програмираш освен че трябва да внимаваш за ТДС табло или софтуер, също трябва да внимаваш и за годината на производство(преди и след 95 г.).
Но по важното е да разбереш защо двигателя ти е спрял, то няма нищо общо с таблото!
Поздрави
Re: Проблем с индикаторите на таблото
Здравейте,
много благодаря за изчерпателните отговори за саветите ви. Смятам да си взема направо друго табло, щом не са скъпи. Аз мислех че са по 100-150 лв. и въобще не съм се захващал да проверя за цената.
и да карате внимателно!!! 
много благодаря за изчерпателните отговори за саветите ви. Смятам да си взема направо друго табло, щом не са скъпи. Аз мислех че са по 100-150 лв. и въобще не съм се захващал да проверя за цената.


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани