за М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Stoqnov_1979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10.08.2009
- Пол: Мъж
- Кара: тази
- Мечтае да кара: онази
Re: за М52
Незнам какво толкова има да караш м52! От 4 години карам такова с ванус и досега никакви проблеми,по-точно мотора не съм го пипал изобщо,само една бобина даде фира 

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Re: за М52
ditko1 написа:тази пъргавина на м52 на какво се дулжи, на полекия блок или карантията се различава ?
Взимай М50 ванус по здрави са, на теб м52 не ти трябва

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: за М52
ditko1 написа:тази пъргавина на м52 на какво се дулжи, на полекия блок или карантията се различава ?
Карантията е различна- някои колега беше снимал биели на М50 и М52 и разликата беше доста голяма.
На М 52 то беха доста по тънки и всичко явно е по тънко и олекотено и за тва е по пъргав, но по слаб естествено, макар че всичко е въпрос на късмет.
Аз лично пак бих си взел с М52, щото ми допада повече като икономичност и пъргавина

А само да спомена че с номерче 28 длед Б-то



- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: за М52
ditko1 написа:тази пъргавина на м52 на какво се дулжи, на полекия блок или карантията се различава ?
И електрониката е доста по-прецизна и съответно по-капризна.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: за М52
Темата ква беше, а къв спор настана?
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: за М52
Разликата идва точно от ваноса, т.е. от променливото газоразпределение, например и М52 и М50 имат върт. момент 190NM, /говоря за 2-та литра/, но при М52 е при 4200 об./мин, а при М50 при 4700. Оттук идва и по-доброто дръпване от ниски на ванусовия мотор, а и и по добрия разход.Забележете че всички съвремени двигатели са с променливи фази вече и на двата вала, като целта освен динамика е и икономия и екологични показатели. В същия момент обаче това оскъпява и усложнява двигателите, поставя нови изисквания пред електрониката и в никакъв случай не прави колите по-надежни.
only rear wheel drive
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: за М52
michev написа:Разликата идва точно от ваноса, т.е. от променливото газоразпределение, например и М52 и М50 имат върт. момент 190NM, /говоря за 2-та литра/, но при М52 е при 4200 об./мин, а при М50 при 4700. Оттук идва и по-доброто дръпване от ниски на ванусовия мотор, а и и по добрия разход.Забележете че всички съвремени двигатели са с променливи фази вече и на двата вала, като целта освен динамика е и икономия и екологични показатели. В същия момент обаче това оскъпява и усложнява двигателите, поставя нови изисквания пред електрониката и в никакъв случай не прави колите по-надежни.
Колега тои момчето пита когато и двата са с ВАНОС и

ditko1 написа:Да не правя нова тема и да попитам между 320 м52 и м50 винаги ли м52 е по динамичен и по бързо набира или зависи от състоянията на мотора. Говори ме за тези който са със Ванос. Следващата кола мисля да е купе и се чудя кой от двата мотора.
Но дори и двата мотора с ваноси - М52 то има въртящия момент по рано .
Са погледнах първоначалната тема и верно доста сме се отклонили

А незнам какво ви плаши тоя блок, като маи последното нещо което се прецаква на тоя мотор са цилиндрите.
Аз за първи път чух от колегата Enimen че има задрали бутала, което е напълно в рамките на нормалната случаиност.
За друг такъв не съм чул.
То му се износват много лагерите на коляновия вал, ламбди сондите са 2 и куп други работи, ама като са се фанали сички с тоя блок

- pisarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: svilengrad
- Пол: Мъж
- Кара: 320 coupe
Re: за М52
Здравейте колеги и аз имам един въпрос за м52б20 каква е разликата между двата мотора на единият ваноса му е с алуминиев капак а на другият е с пласмасов капак
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: за М52
pisarov написа:Здравейте колеги и аз имам един въпрос за м52б20 каква е разликата между двата мотора на единият ваноса му е с алуминиев капак а на другият е с пласмасов капак
Няма разлика колега- и двата са М52. Предполагам че има разлика в годините на двете коли - примерно със сивата 95 , а другата 96-96

Но по самите мотори няма разлики

Re: за М52
Каква е разликата при колите от Англия и останалите?[/quote]
Разликата е в бензина, има доста сяра и не са рядкост оплакванията от никасиловите блокове в англииските форуми.
Съдейки от липсата на подобни оплаквания в нашия форум може да се каже, че в това отношение нашия бенз е по-добър
[/quote]
Едва ли бензина на повчето наши бензиностанции е по добър от англииския?
Разликата е в бензина, има доста сяра и не са рядкост оплакванията от никасиловите блокове в англииските форуми.
Съдейки от липсата на подобни оплаквания в нашия форум може да се каже, че в това отношение нашия бенз е по-добър

Едва ли бензина на повчето наши бензиностанции е по добър от англииския?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: за М52
Става въпрос за съдържание на сяра, а не на боклуци, вода, парафини и още хиляди знайни и незнайни примеси по което не съмнено сме шампиони. Съдържанието на сяра в UK е било високо и това поврежда алуминиевите блокове, като на по-късен етап въвеждат алусиловия блок за да се справят окончателно с проблема, въпреки, че отдавна действат норми според които сярата е в норми, които не повреждат и алуминиевия блок. В Щатите по това време съдържанието е било толкова виско, че внасяните там М50 са само с чугунени блокове.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 990
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: за М52
Сипвайте CARRERA 100 на OMV, в този бензин просто НЯМА сяра.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани