За всички колеги с 324 тд и 524тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 28 Яну 2010, 11:32

Абе М21 тд с допълнителни настойки, бяга повече от М51, НО в е34 ... за е30 не знам някой да го е правил.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от KPETEH » 28 Яну 2010, 12:53

Той Деяне пита за не турбо блок М21, което сам знаеш, че няма как :mhihi: Иначе тунинг по М21 бива - пак сам знаеш. Само ми е чудно кат пишат - ще сменя карантията и ще съм на 150 коня. То първото е да извадиш мотора и от там кат почне едно разглабяне - нема сглабяне. Некой хода не са у ред или просто не си представят цялата картинка... То целата кола се сменя... Ама па да се пита, тфа е
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 28 Яну 2010, 14:05

ДА сменят хората като са маняци и им се занимава. Румбурака ще прави такива миграции от М42 към М40ков със сичко ново за М42 не е добре и той ма е фенче.

Инъче М51 в е30 ще е сила, с чипове и харни ауспуси, малко повечко студен въздух и м50б25 ще е зад него :mhihi: , щото просто почти няма харни такива мотори, секи мисли че като земе и сложи такъв само масло му се сменя ... обърнахме го на голф мислене.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: Ямбол

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от na4ko » 04 Мар 2010, 22:29

Моля за помощ :help:
Искам да помоля всички знаещи колеги за помощ защото вече направо вдигам ръце и полудявам покрай този проблем с моя двигател....
Проблема е следният : постоянно ми изхвърля водата и то след като вдигна 100 - 110 km/h и както си карам ми светва лампата , че нямам вода в казанчето и стрелакта тръгва кум червения сектор :censored: ......
Нещата които съм сменил са : виското, гарнитура на главата(около 3 пъти.....) болтове на главата(защото един майстор ми каза че е възможно от това да се получава изхвърлянето на водата) , компенсаторното казанче( пак около 3 ....) , радиатор( даже си го взех от колегата La4u с дифузьора :yes: ) , радиатор парно(защото посред зимата сдаде багажа :shock: ) , термостати ( вече не помня колко....) , да не забравя и водна помпа.....,а главата също е проверена (пак 3 пъти за шупли , пукнатини, кривина и т.н. и т.н.)
Проблема се получи още при първата смяна на гарнитурата..... защото някакъв "майстор" е намзал гарнитурата на главата с червен силикон за да я "запечата" както сам се изрази и от тогава насам съм се впуснал в тази одисея...

Благодаря предварително на всички колеги :bowdown:

П.П.Също така ще ви помоля и за съвет какво е по добре да направя --- да го поправям(ако е възможно) или да търся друг двигател :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.08.2009
Пол: Мъж
Кара: ше e30 324 td
Мечтае да кара: E30 M3; DODGE CHARGER

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от sam4o » 06 Мар 2010, 14:57

аз искам да попитам някои дали продава части за 324 ТД трябват ми предна и задна броня преден и заден капак прагове ... и май това е искам да стане като нова :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от ///ivanE30 » 06 Мар 2010, 17:06

колеги даите снимка на датчика за температура които е от дясната страна на водния радиатор на тд-то ? :bowdown:
bedrock city racing

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dupeto » 08 Мар 2010, 13:48

колега, за кой датчик питаш, че нещо не се сещам отдясно на радиатора да има датчици, и то за температура...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от BMario » 09 Мар 2010, 14:25

Колега "na4ko"
При следващото отваряне провери блока за цепнатини,най вече 6-ти цил/за Е34 под разширителния съд/.При доливане на студена вода в загрял мотор се появяват цпнатини.Решението е ризи/не достатъчно надеждно/ или друг здрав блок/за предпочитане/. Успех :yes:
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.03.2010
Пол: Мъж

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от gunay » 14 Мар 2010, 23:54

здравейте колеги... имам един въпрос ...запалих си колата и не ми работеше обортомера и моментния разход...според вас каква може да е причината? благодаря предварително :wave:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от stinkata » 15 Мар 2010, 14:31

Провери батерийте в таблото и датчика на коляновия вал, ако всичко е наред комп или табло. Моето така го карах близо 3 години.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dancenation » 15 Мар 2010, 22:54

Лятото смених таблото с друго работеха всички уреди лятото мноого се кефих ,след като ме удариха отзад ,след ремонта няма оборотомер ,но да речем че датчикА нещо прави мизерии .Почнал съм да търся решение не проблема,ония ден таблото за пореден път беше разглобено ,презапоих всички спойки ,проверих всичко що е елементи и пак няма никой ...обаче забелязах че стрелката (като няма стъкло)на оборотомера мога да си я местя спокойно ,без нещо да и пречи и плавно , а като дам контакт и запаля ....крайно ляво и крайно дясно ...от електромагнита се спича ако я мръдна на дясно веднага забива крайно долу дясно и обратно нещо не е наред няма какво да регулира сигнала на елекромагнитен поток според мен:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dancenation » 15 Мар 2010, 22:56

Деянски ако четеш .моля те пиши едно лично за гарнитури за ГНП че ми отвориха гнп то а не беше досега отваряно (имаше ръжда вътреІ и след няколко дена прокапа)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 16 Мар 2010, 16:25

Горната гарнитура на ГНП ми протече миналото лято като бях на море във Варна.

Оттам - сервиз за дизели на зеленчуковия пазар - 5лв. Найлончето от гарнитурата още ми стои в жабката, но продавача ме увери че са 1:1 с ТДСовата помпа.

Лошото е че си далеч от Варна :D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dancenation » 18 Мар 2010, 0:37

ПоИГРАхме си с колата тея дни,сменихме уплътненията ,,,за двете гарнитури 8 лв по 4 лв парчето с парт нъмбър на бош.Сега спи,пуснахме повече нафта увеличихме предварението ...ама като почнеш да и даваш по рязко газ аванса яко чука...напрао ще извбие от някъде:)ама иначе е като самолет.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dupeto » 18 Мар 2010, 13:19

"Сега спи,пуснахме повече нафта увеличихме предварението ..."

Колега, как по-точно увеличихте предварението.... помпата към мотора или към калника? питам , че моята нещо се мъчи във високите. 1-ва и 2-ра скорост се изцежда до лютеницата, но включа ли 3-та много мудна става след 2500 оборота, цяла вечност отнема докато стигне 4500-5000 оборота, след това 4-та, същата работа, 5-тата и тя така. колата пове4е от 140-150 км/ч не ще да дига. проверил съм всичко що има за проверяване... мап сензори, вакум регулатори, датчици, задръстени цетки, ГНП-то, филтри, смених и турбото даже, проблема остава. дайте съвет... за м21 става на въпрос..

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook