СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
Колеги здравейте !
Някои могат да кажат, че не е но за мен е следния проблем при дизелчето :
До преди един месец ( дори и в най големите студове) дизелака палеше от четвърт. От няколко дни, започна малко повечко да върти докато запали. Но това става произволно пез деня. Студен мотор , топъл не много топъл и т.н . И след като запали се губи някак си старта ( или ряза ) при низките обороти. Както си карам и изключа от скорост стрелката на оборотите забива на 500-600 оборота и някак си колата губи мощността при низките обороти. Когато си запали като хората, върви на пушка и има разлика при оборотите или, като изключа от скорост стрелката плавно си отива на 750-800 оборота и няма проблеми, със вървежа и ряза на двигателя. Смених горивния и въздушния филтър вчера. За момент се оправи паленето и съответно оборотите и вървежа на колата, но днес сутринта запали по-трудно и отново подобния проблем. След обяда никакви ядове -- пали , върви и се изрезва като хората. Но това не е работа, и не ме устройва. На място като работи няма проблеми с оборотите не се мърдат нагоре или надолу. Качвах я на един компютър и "майсторчето" ми каза, че някакъв топлинен датчик, който се намирал в ГНП-то давал грешка , но той изчисти грешката и каза , че "нямало проблеми". От тук от там попрочетох, че имало цедка в помпата, която може да е затисната, или евентулно някаква центровка на ГНП-то да се направи??
Някой ако може да даде съвет на драго сърце ще го приема ????
Между другото меката връзка на генерацията ми е издухала и бая се е поскъсала, но това едва ли има някаква връзка ?? Имам в предвид от там ако тегли въздух и бърка работата на мотора ???
Мерси предварително
bum_bum: промени си заглавието да бъде с малки букви
Някои могат да кажат, че не е но за мен е следния проблем при дизелчето :
До преди един месец ( дори и в най големите студове) дизелака палеше от четвърт. От няколко дни, започна малко повечко да върти докато запали. Но това става произволно пез деня. Студен мотор , топъл не много топъл и т.н . И след като запали се губи някак си старта ( или ряза ) при низките обороти. Както си карам и изключа от скорост стрелката на оборотите забива на 500-600 оборота и някак си колата губи мощността при низките обороти. Когато си запали като хората, върви на пушка и има разлика при оборотите или, като изключа от скорост стрелката плавно си отива на 750-800 оборота и няма проблеми, със вървежа и ряза на двигателя. Смених горивния и въздушния филтър вчера. За момент се оправи паленето и съответно оборотите и вървежа на колата, но днес сутринта запали по-трудно и отново подобния проблем. След обяда никакви ядове -- пали , върви и се изрезва като хората. Но това не е работа, и не ме устройва. На място като работи няма проблеми с оборотите не се мърдат нагоре или надолу. Качвах я на един компютър и "майсторчето" ми каза, че някакъв топлинен датчик, който се намирал в ГНП-то давал грешка , но той изчисти грешката и каза , че "нямало проблеми". От тук от там попрочетох, че имало цедка в помпата, която може да е затисната, или евентулно някаква центровка на ГНП-то да се направи??

Някой ако може да даде съвет на драго сърце ще го приема ????
Между другото меката връзка на генерацията ми е издухала и бая се е поскъсала, но това едва ли има някаква връзка ?? Имам в предвид от там ако тегли въздух и бърка работата на мотора ???
Мерси предварително
bum_bum: промени си заглавието да бъде с малки букви
- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
Здрасти колега.
За съжаление не мога да ти помогна с идея къде е проблема
, но видях че си около Монтана и мога да ти препоръчам човек в Монтана който ги разбира дизелите. Много хора са доволни от него, и аз включително докато карах едно опелче все при него ходех. Ще потърся номера му и ще ти го дам утре, че го нямам в телефона /интересно защо?/
И дано не е сериозен проблем
За съжаление не мога да ти помогна с идея къде е проблема

И дано не е сериозен проблем

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
ето малко за четене
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=140231
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=140231
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
Почни с най-елементарните неща:
Почисти си маркуча за мап сензора, излиза от всмукателния колектор и отива до една малка джаджа на горивния фитър.
отвори резервоара зад пасажера и изчисти цедката на помпата.
Сипи добавка за почистване на дюзите в нафтата.
Почисти си маркуча за мап сензора, излиза от всмукателния колектор и отива до една малка джаджа на горивния фитър.
отвори резервоара зад пасажера и изчисти цедката на помпата.
Сипи добавка за почистване на дюзите в нафтата.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
Да добавя,че може някоя свещ да е сдала багажа.
А за другото,послушай колегата vld,МНОГО ще ти помогне,поне на мен ми.

А за другото,послушай колегата vld,МНОГО ще ти помогне,поне на мен ми.


Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
Re: СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
vld написа:Почни с най-елементарните неща:
Почисти си маркуча за мап сензора, излиза от всмукателния колектор и отива до една малка джаджа на горивния фитър.
отвори резервоара зад пасажера и изчисти цедката на помпата.
Сипи добавка за почистване на дюзите в нафтата.
Колега здравей,
може и да ти се сторят малко наивни въпросите, но какво минава през "мап сензора" имам предвид гориво или въздух, къде е разположен, и къде е всмукателния колектор. Мисля, че помпата ( ако имаш предвид горивната сонада която е потопена в резвоара) се намира на задната седалка зад шофьора.
Само да се пооправи времето и ще поработя по съветите ти

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
През маркуча на МАП сензора минава въздух.
Смукателния колектор образно казано е голяма пластмасова частт намираща се от шофьорската страна на двигателя и влизаща в цилиндрите/6 тръби обединени в една/.
МАП сензора се намира до горивния филтър/между него и купето/. В него влиза тръбичка и го свързва с въпросния колектор.
С червено съм очертал колектора, а със синьо ориентировъчно мястото на маркуча на МАП сензора.
Смукателния колектор образно казано е голяма пластмасова частт намираща се от шофьорската страна на двигателя и влизаща в цилиндрите/6 тръби обединени в една/.
МАП сензора се намира до горивния филтър/между него и купето/. В него влиза тръбичка и го свързва с въпросния колектор.
С червено съм очертал колектора, а със синьо ориентировъчно мястото на маркуча на МАП сензора.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
Re: СТРАННА РАБОТА ПРИ ДИЗЕЛЧЕТО ( Е 36 tds )
ceco_ написа:Здрасти колега.
За съжаление не мога да ти помогна с идея къде е проблема, но видях че си около Монтана и мога да ти препоръчам човек в Монтана който ги разбира дизелите. Много хора са доволни от него, и аз включително докато карах едно опелче все при него ходех. Ще потърся номера му и ще ти го дам утре, че го нямам в телефона /интересно защо?/
И дано не е сериозен проблем
Мерси колега. Ше го потърся
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани