Ляв къс накрайник?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Ляв къс накрайник?
bmw325tds написа::?:
Колеги, я кажете как се сменя вътрешния накрайник.
Трябва да сменям десния.
Само с ключ ли се развива или?
Като сменяш сменяй и двата

Иначе с ключ и много бой!
Макферсоните по-лесно излязоха при мен


Успех и поздрави!!!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Ляв къс накрайник?
bmw325tds написа::?:
Колеги, я кажете как се сменя вътрешния накрайник.
Трябва да сменям десния.
Само с ключ ли се развива или?
Вътрешният накрайник се сменя лесно,ама ако не е клеясал.
1.Охлабваш контрагайката от гайката (те фиксирват вътрешния към външния кормилен накрайник).
2.Хващаш вътрешния накрайник на засечката с гаечен ключ и развиваш докато не се отдели от външния. (ето тук ще се видиш в чудо,ако е клеясал както моя беше

3.Освобождаваш с права отвертка осигуровката против саморазвиване на накрайника,който захваща вътрешния накрайник към кормилната рейка.
4.С тесен гаечен ключ 32 или тръбен ключ развиваш вътрешният накрайник от кормилната рейка.
Сглобяването-по обратният ред.Обаче стенда след тази операция е задължителен (аз последният път настроих сходимостта без стенд,но е играчка и не е препоръчително)

И като заключение,ще ти дам приятелски съвет-НЕ се занимавай с глупости



Re: Ляв къс накрайник?
ned_gm28 написа:Вътрешният накрайник се сменя лесно,ама ако не е клеясал.
1.....
Мерси колега.
Не си казал нищо за дършене на контра когато се развива вътрешния накрайник с големия ключ. Притеснява ме да не превърти пръта на кормилната рейка.

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Ляв къс накрайник?
bmw325tds написа:ned_gm28 написа:Вътрешният накрайник се сменя лесно,ама ако не е клеясал.
1.....
Мерси колега.
Не си казал нищо за дършене на контра когато се развива вътрешния накрайник с големия ключ. Притеснява ме да не превърти пръта на кормилната рейка.
Няма къде и няма защо да държиш контра.Няма опасност/вероятност нещото в кормилната рейка да превърти.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани