Re: EML,Check engine-решен

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: EML,Check engine-решен

Мнение от Моджо » 07 Мар 2010, 19:12

Ами прочетох всичките теми за това прословуто ЕМЛ, но моя случай го няма. Колата я имам от 1 седмица и все още нищо не ми е ясно по нея, затова ме извинете ако въпроса ми е тъп. При контакт светка лампата с жълтото моторче и отдясно светка ЕМЛ. Като запаля колата емл гасне, но жълтото моторче си свети. Не е загубила мощност, не тресе, не пуши, върви както и досега. За съжаление не си спомням преди да стане така дали светкаше ЕМЛ при контакт (мисля си, че не, но не съм сигурен). То е ясно , че ще се ходи на диагностика, но с каквото можете -помагайте. Колата е E46 седан, бензин,2.0, 150ph.
Последна промяна Моджо на 30 Юли 2011, 20:11, променена общо 2 пъти
Хм,хм...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: EML,Check engine

Мнение от kriso85 » 07 Мар 2010, 19:19

Махал ли си катализаторите ?

Щом остава да свети само "чек енджин" , значи там е проблема.
Лошото е, че от тук не можем да ти кажем какво е точно - тая лампа светва от доста различни неща.
Само на диагностика ще се види какъв е точно проблема
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Е46нтусиаст
Е46нтусиаст
Аватар
Мнения: 1800
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M3 E46
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox

Re: EML,Check engine

Мнение от Runnaway » 10 Мар 2010, 15:53

Колега, прочети тази тема и виж как завършва.

viewtopic.php?f=34&t=186346

Имах същия проблем на моята кола, който вече е остранен. Не гарантирам, че при теб е същото, но нищо няма да ти струва да провериш дали "случайно" се губи вакуум в колектора от скъсан/и маркуч/маркучи. Това ще е в пъти по-евтино от смяната на ламбда, дебитомер, колектори, бобини, свещи и т.н. глупости, които биха могли да са проблем, но при мен не бяха.

Ако имаш желание ми пиши на ЛС. Сервиз няма да препоръчвам, просто искам да разбера дали и при другите колеги проблемът идва от колектора.
"Съборът" >>> ЦЪК!
"Поредният работен ден" - до Част 7 >>> ЦЪК!
"Разходката" >>> ЦЪК!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: EML,Check engine-решен

Мнение от Моджо » 30 Юли 2011, 19:53

Стара е темата, но да я възродя, че проблема е решен. Всъщност светеше или щото катализатора е леко почнал да заминава или щото сондите след катализатора също леко са тръгнали. В общи линии влияние в/у колата не оказваше никакво и освен, че ме дразнеше да ми свети никакви други последствия не е имало. Днес, с помощта на колегата Slitter, решихме проблема веднъж завинаги :))) Нещо върна към стандарт евро2(какво не знам)..и ся изобщо компа не го интересува кво показват задните сонди и съответно лампата изгасна. Чак ми е неестествено след близо година светене :)) Утре заминавам към морето, ще видим дали няма светна пак.
Хм,хм...

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook