За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от boksioraE39 » 06 Мар 2010, 23:08

Здравейте пичове ще ви разкажа мойта история за колицата ми..

Значи преди около 4-месеца смених А8-ца 4.2 за въпросната 39ка ТДС 98ма година + всички възможни екстри за модела Навигаций,телевизий,черни кожи,автомат и каквото се сетите.. Та като взех колата тя не можеше да мръдне и на другия ден я закарах за смяна на филтри,масла и нужните консумативи,смених всичко но колата пак на почти същото дередже.. Даваш и газ тя не може да отлепи.. Сложих и чип но промяната беше минимална,неще и неще.. След това я закарах да ми сменят термостата и водната помпа защото било хубаво и ги смених.. После ми казаха че проблема ми бил в реглажа на Г.Н.П-то правиха струваха и ми казаха че колата била избягала с 3-зъба на вала и нямала никаква центровка.. Зацепиха я уж настройха помпата и пак същата мъка... Казаха ми че трябва друго Г.Н.П купих го и се почна 2-седмици сваляне и качване на помпи,плочки и т.н Зех я уж била готова и найстина колата вървеше... е,да една вечер.. Значи прави това.. върви като луда,чува се турбото набира и в следващия момент се форсира но няма грам вървеж.. От време на време се отпушва и тръгва а в следващия момент пак оня проблем дето не може да мръдне.. А сутрин пали и гасне 20-пъти един след друг и пушляви като за последно и едва се форсира а отзад пуши така че целия квартал разбира кога я паля.. И така я карах 1-месец защото от "МАЙСТОРИТЕ" и парите ми свършиха.. Та после я закарах да я видят отново и пак правиха помпи и се оказа че тече вода от гарнитурата на главата.... Свалиха ми главата и се оказа че е спукани на 3-места..... Нося главата да я правят и я завариха,провериха и шлаифаха за 450-лева.. Купих си гарнитура Гьотце и я зглобиха,пак правиха помпи но проблема си остана... Поне вече не губеше вода и уж е здрава.. Карах колата още 2-седмици така докато не се нервирах и я закарах при едни момчета на жена ми на баща и приятели.. Та момчетата разглобиха колата и казаха че Г.Н.П-то било зацепено грешно с 7-зъба и даже и на вала не идвало.. Зглобили колата обаче пак правела това с паленето и веднага дето гасне и пуши и ми казаха че имала проблем с помпата в резервоара,купих вчера и помпа и днеска им я занесох.. Дано поне тия момчета я направят защото от "майстори" уж приятели съм на това дередже... :dunno:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от im0tep » 06 Мар 2010, 23:19

Уууу ,че дълга и неприятна история си имаш :confused: Закачаха ли я на диагностика колега? Предполагам че да,след като е минала през толкова "майстори"?Какви грешки вади?

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от boksioraE39 » 06 Мар 2010, 23:26

im0tep написа:Уууу ,че дълга и неприятна история си имаш :confused: Закачаха ли я на диагностика колега? Предполагам че да,след като е минала през толкова "майстори"?Какви грешки вади?


Приятелю колко диагностики минах и на последната момчетата ми показаха някакви числа и казаха че е много далече от нормите на пускане на нафта и някакви такива неща (Неразбирам) А,да и дебитомер сменях да пробвам с друг и управлението на турбото но същата работа.. Мислиш ли че проблема може да се окаже от помпата в резервоара защото момчетата били сложили безцветен маркуч и вкарвало и въздух,ако всичко отпред сега са направили де.. Имам предвид настройка на Г.Н.П и дали то е читаво..
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от im0tep » 06 Мар 2010, 23:33

Ами да,това е често срещан проблем с помпата.Много е вероятно от това да гасне ,още повече ,че има въздух(мехурчета) в маркуча. Гаснеше ли ти като остане с по малко от 15 литра гориво?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от Пресиян Василев » 06 Мар 2010, 23:35

Историята е дьлга и гадна,пак разни папагалски изпьлнения.Колега бива да отидеш при някои дето разбира от тея мотори,щото ще подновиш мотора с безразборна смяна на части и наи вероятно дефекта ще е дребен.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от im0tep » 06 Мар 2010, 23:38

boksioraE39 написа:Здравейте пичове ще ви разкажа мойта история за колицата ми..

Значи преди около 4-месеца смених А8-ца 4.2 за въпросната 39ка ТДС 98ма година + всички възможни екстри за модела Навигаций,телевизий,черни кожи,автомат и каквото се сетите.. Та като взех колата тя не можеше да мръдне и на другия ден я закарах за смяна на филтри,масла и нужните консумативи,смених всичко но колата пак на почти същото дередже.. Даваш и газ тя не може да отлепи.. Сложих и чип но промяната беше минимална,неще и неще.. След това я закарах да ми сменят термостата и водната помпа защото било хубаво и ги смених.. После ми казаха че проблема ми бил в реглажа на Г.Н.П-то правиха струваха и ми казаха че колата била избягала с 3-зъба на вала и нямала никаква центровка.. Зацепиха я уж настройха помпата и пак същата мъка... Казаха ми че трябва друго Г.Н.П купих го и се почна 2-седмици сваляне и качване на помпи,плочки и т.н Зех я уж била готова и найстина колата вървеше... е,да една вечер.. Значи прави това.. върви като луда,чува се турбото набира и в следващия момент се форсира но няма грам вървеж.. От време на време се отпушва и тръгва а в следващия момент пак оня проблем дето не може да мръдне.. А сутрин пали и гасне 20-пъти един след друг и пушляви като за последно и едва се форсира а отзад пуши така че целия квартал разбира кога я паля.. И така я карах 1-месец защото от "МАЙСТОРИТЕ" и парите ми свършиха.. Та после я закарах да я видят отново и пак правиха помпи и се оказа че тече вода от гарнитурата на главата.... Свалиха ми главата и се оказа че е спукани на 3-места..... Нося главата да я правят и я завариха,провериха и шлаифаха за 450-лева.. Купих си гарнитура Гьотце и я зглобиха,пак правиха помпи но проблема си остана... Поне вече не губеше вода и уж е здрава.. Карах колата още 2-седмици така докато не се нервирах и я закарах при едни момчета на жена ми на баща и приятели.. Та момчетата разглобиха колата и казаха че Г.Н.П-то било зацепено грешно с 7-зъба и даже и на вала не идвало.. Зглобили колата обаче пак правела това с паленето и веднага дето гасне и пуши и ми казаха че имала проблем с помпата в резервоара,купих вчера и помпа и днеска им я занесох.. Дано поне тия момчета я направят защото от "майстори" уж приятели съм на това дередже... :dunno:


Колега,не си писал от къде си,но ако си около Габрово Presko79 е човека за теб :yes:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от boksioraE39 » 06 Мар 2010, 23:47

im0tep написа:Ами да,това е често срещан проблем с помпата.Много е вероятно от това да гасне ,още повече ,че има въздух(мехурчета) в маркуча. Гаснеше ли ти като остане с по малко от 15 литра гориво?


Значи колега тя и 2-3 литра да има в движение няма да угасне проблема е само сутрин или ако я оставя за повече от 4-5 часа иначе ако се кара няма проблем но след всяко палене трябва да я изфорсирам поне 30-40 секунди да отпуши и чак тогава тръгвам а отзад през това време става ужасна мъгла..
Иначе съм от София.
Надявам се вече с това да се оправи а не да купувам на ново Г.Н.П..
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от Пресиян Василев » 06 Мар 2010, 23:52

Свьржи се с Ясен Николов,така му е ника във форума.
Има сьщо и други кадьрни колеги от столицата.Но мисля че Яската е достатьчно грамотен.А ако ГНП-то е здало багажа(в което дьлбоооооко се сьмнявам) пак се разрешава като проблем.
Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от boksioraE39 » 06 Мар 2010, 23:54

presko79 написа:Свьржи се с Ясен Николов,така му е ника във форума.
Има сьщо и други кадьрни колеги от столицата.Но мисля че Яската е достатьчно грамотен.А ако ГНП-то е здало багажа(в което дьлбоооооко се сьмнявам) пак се разрешава като проблем.
Поздрави


Мерси ще го имам в предвид колегата но дано не ми потрябва за сега,както казах съм закарал колата при уж кадърни момчета който даже на са и в София пък ще видим какво ще стане.. :yes:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 13.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от motomaniak » 06 Мар 2010, 23:59

Колега, твойто си е направо одисея!

Провери си маркучите за гориво, вход и изход от горивния филтър и към помпата.
Много често при не добро уплътнение гълта въздух не може да пали.
Ако са ти прозрачни маркучите виж за наличие на балончета въздух след престой 5 или 6 часа.
Успех :yes:
LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от boksioraE39 » 07 Мар 2010, 0:06

motomaniak написа:Колега, твойто си е направо одисея!

Провери си маркучите за гориво, вход и изход от горивния филтър и към помпата.
Много често при не добро уплътнение гълта въздух не може да пали.
Ако са ти прозрачни маркучите виж за наличие на балончета въздух след престой 5 или 6 часа.
Успех :yes:



Аз го разказвам в късия вариант и не споделям много случки че иначе ще стане цял ТОМ..
Иначе ще проверим това пък знаеш ли от къде ще излезе проблема..
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от boksioraE39 » 09 Мар 2010, 0:57

Днес са запалили колата и уж работела но утре ще видиме.. :mhihi:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от eddy » 09 Мар 2010, 1:29

Колега ако не стане сега, пробвай с НН сервиз, мисля там доста разбират от печки :) Виж тук във форума им има координатите някъде, ако ли не от нета :)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 1.10.2009

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от victorh » 09 Мар 2010, 12:07

Тея ТДС-и с техния пробег и след интервенциите в БГ малко сложно, успех колега и май Ivanov530D е най-в час колегата дано бързо я оправиш! :yes:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.

Мнение от Ilko Ivanov » 09 Мар 2010, 12:14

Няма нищо сложно в един ТДС - това е най простият мотор на БМВ. Според много хора е най-калпавият,но не и според мен :mhihi: Вярно че D-то е по-хубав,но и ТДС-а не е кофти ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook