За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Здравейте пичове ще ви разкажа мойта история за колицата ми..
Значи преди около 4-месеца смених А8-ца 4.2 за въпросната 39ка ТДС 98ма година + всички възможни екстри за модела Навигаций,телевизий,черни кожи,автомат и каквото се сетите.. Та като взех колата тя не можеше да мръдне и на другия ден я закарах за смяна на филтри,масла и нужните консумативи,смених всичко но колата пак на почти същото дередже.. Даваш и газ тя не може да отлепи.. Сложих и чип но промяната беше минимална,неще и неще.. След това я закарах да ми сменят термостата и водната помпа защото било хубаво и ги смених.. После ми казаха че проблема ми бил в реглажа на Г.Н.П-то правиха струваха и ми казаха че колата била избягала с 3-зъба на вала и нямала никаква центровка.. Зацепиха я уж настройха помпата и пак същата мъка... Казаха ми че трябва друго Г.Н.П купих го и се почна 2-седмици сваляне и качване на помпи,плочки и т.н Зех я уж била готова и найстина колата вървеше... е,да една вечер.. Значи прави това.. върви като луда,чува се турбото набира и в следващия момент се форсира но няма грам вървеж.. От време на време се отпушва и тръгва а в следващия момент пак оня проблем дето не може да мръдне.. А сутрин пали и гасне 20-пъти един след друг и пушляви като за последно и едва се форсира а отзад пуши така че целия квартал разбира кога я паля.. И така я карах 1-месец защото от "МАЙСТОРИТЕ" и парите ми свършиха.. Та после я закарах да я видят отново и пак правиха помпи и се оказа че тече вода от гарнитурата на главата.... Свалиха ми главата и се оказа че е спукани на 3-места..... Нося главата да я правят и я завариха,провериха и шлаифаха за 450-лева.. Купих си гарнитура Гьотце и я зглобиха,пак правиха помпи но проблема си остана... Поне вече не губеше вода и уж е здрава.. Карах колата още 2-седмици така докато не се нервирах и я закарах при едни момчета на жена ми на баща и приятели.. Та момчетата разглобиха колата и казаха че Г.Н.П-то било зацепено грешно с 7-зъба и даже и на вала не идвало.. Зглобили колата обаче пак правела това с паленето и веднага дето гасне и пуши и ми казаха че имала проблем с помпата в резервоара,купих вчера и помпа и днеска им я занесох.. Дано поне тия момчета я направят защото от "майстори" уж приятели съм на това дередже...
Значи преди около 4-месеца смених А8-ца 4.2 за въпросната 39ка ТДС 98ма година + всички възможни екстри за модела Навигаций,телевизий,черни кожи,автомат и каквото се сетите.. Та като взех колата тя не можеше да мръдне и на другия ден я закарах за смяна на филтри,масла и нужните консумативи,смених всичко но колата пак на почти същото дередже.. Даваш и газ тя не може да отлепи.. Сложих и чип но промяната беше минимална,неще и неще.. След това я закарах да ми сменят термостата и водната помпа защото било хубаво и ги смених.. После ми казаха че проблема ми бил в реглажа на Г.Н.П-то правиха струваха и ми казаха че колата била избягала с 3-зъба на вала и нямала никаква центровка.. Зацепиха я уж настройха помпата и пак същата мъка... Казаха ми че трябва друго Г.Н.П купих го и се почна 2-седмици сваляне и качване на помпи,плочки и т.н Зех я уж била готова и найстина колата вървеше... е,да една вечер.. Значи прави това.. върви като луда,чува се турбото набира и в следващия момент се форсира но няма грам вървеж.. От време на време се отпушва и тръгва а в следващия момент пак оня проблем дето не може да мръдне.. А сутрин пали и гасне 20-пъти един след друг и пушляви като за последно и едва се форсира а отзад пуши така че целия квартал разбира кога я паля.. И така я карах 1-месец защото от "МАЙСТОРИТЕ" и парите ми свършиха.. Та после я закарах да я видят отново и пак правиха помпи и се оказа че тече вода от гарнитурата на главата.... Свалиха ми главата и се оказа че е спукани на 3-места..... Нося главата да я правят и я завариха,провериха и шлаифаха за 450-лева.. Купих си гарнитура Гьотце и я зглобиха,пак правиха помпи но проблема си остана... Поне вече не губеше вода и уж е здрава.. Карах колата още 2-седмици така докато не се нервирах и я закарах при едни момчета на жена ми на баща и приятели.. Та момчетата разглобиха колата и казаха че Г.Н.П-то било зацепено грешно с 7-зъба и даже и на вала не идвало.. Зглобили колата обаче пак правела това с паленето и веднага дето гасне и пуши и ми казаха че имала проблем с помпата в резервоара,купих вчера и помпа и днеска им я занесох.. Дано поне тия момчета я направят защото от "майстори" уж приятели съм на това дередже...


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Уууу ,че дълга и неприятна история си имаш
Закачаха ли я на диагностика колега? Предполагам че да,след като е минала през толкова "майстори"?Какви грешки вади?

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
im0tep написа:Уууу ,че дълга и неприятна история си имашЗакачаха ли я на диагностика колега? Предполагам че да,след като е минала през толкова "майстори"?Какви грешки вади?
Приятелю колко диагностики минах и на последната момчетата ми показаха някакви числа и казаха че е много далече от нормите на пускане на нафта и някакви такива неща (Неразбирам) А,да и дебитомер сменях да пробвам с друг и управлението на турбото но същата работа.. Мислиш ли че проблема може да се окаже от помпата в резервоара защото момчетата били сложили безцветен маркуч и вкарвало и въздух,ако всичко отпред сега са направили де.. Имам предвид настройка на Г.Н.П и дали то е читаво..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Ами да,това е често срещан проблем с помпата.Много е вероятно от това да гасне ,още повече ,че има въздух(мехурчета) в маркуча. Гаснеше ли ти като остане с по малко от 15 литра гориво?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Историята е дьлга и гадна,пак разни папагалски изпьлнения.Колега бива да отидеш при някои дето разбира от тея мотори,щото ще подновиш мотора с безразборна смяна на части и наи вероятно дефекта ще е дребен.
Успех
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
boksioraE39 написа:Здравейте пичове ще ви разкажа мойта история за колицата ми..
Значи преди около 4-месеца смених А8-ца 4.2 за въпросната 39ка ТДС 98ма година + всички възможни екстри за модела Навигаций,телевизий,черни кожи,автомат и каквото се сетите.. Та като взех колата тя не можеше да мръдне и на другия ден я закарах за смяна на филтри,масла и нужните консумативи,смених всичко но колата пак на почти същото дередже.. Даваш и газ тя не може да отлепи.. Сложих и чип но промяната беше минимална,неще и неще.. След това я закарах да ми сменят термостата и водната помпа защото било хубаво и ги смених.. После ми казаха че проблема ми бил в реглажа на Г.Н.П-то правиха струваха и ми казаха че колата била избягала с 3-зъба на вала и нямала никаква центровка.. Зацепиха я уж настройха помпата и пак същата мъка... Казаха ми че трябва друго Г.Н.П купих го и се почна 2-седмици сваляне и качване на помпи,плочки и т.н Зех я уж била готова и найстина колата вървеше... е,да една вечер.. Значи прави това.. върви като луда,чува се турбото набира и в следващия момент се форсира но няма грам вървеж.. От време на време се отпушва и тръгва а в следващия момент пак оня проблем дето не може да мръдне.. А сутрин пали и гасне 20-пъти един след друг и пушляви като за последно и едва се форсира а отзад пуши така че целия квартал разбира кога я паля.. И така я карах 1-месец защото от "МАЙСТОРИТЕ" и парите ми свършиха.. Та после я закарах да я видят отново и пак правиха помпи и се оказа че тече вода от гарнитурата на главата.... Свалиха ми главата и се оказа че е спукани на 3-места..... Нося главата да я правят и я завариха,провериха и шлаифаха за 450-лева.. Купих си гарнитура Гьотце и я зглобиха,пак правиха помпи но проблема си остана... Поне вече не губеше вода и уж е здрава.. Карах колата още 2-седмици така докато не се нервирах и я закарах при едни момчета на жена ми на баща и приятели.. Та момчетата разглобиха колата и казаха че Г.Н.П-то било зацепено грешно с 7-зъба и даже и на вала не идвало.. Зглобили колата обаче пак правела това с паленето и веднага дето гасне и пуши и ми казаха че имала проблем с помпата в резервоара,купих вчера и помпа и днеска им я занесох.. Дано поне тия момчета я направят защото от "майстори" уж приятели съм на това дередже...
Колега,не си писал от къде си,но ако си около Габрово Presko79 е човека за теб

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
im0tep написа:Ами да,това е често срещан проблем с помпата.Много е вероятно от това да гасне ,още повече ,че има въздух(мехурчета) в маркуча. Гаснеше ли ти като остане с по малко от 15 литра гориво?
Значи колега тя и 2-3 литра да има в движение няма да угасне проблема е само сутрин или ако я оставя за повече от 4-5 часа иначе ако се кара няма проблем но след всяко палене трябва да я изфорсирам поне 30-40 секунди да отпуши и чак тогава тръгвам а отзад през това време става ужасна мъгла..
Иначе съм от София.
Надявам се вече с това да се оправи а не да купувам на ново Г.Н.П..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Свьржи се с Ясен Николов,така му е ника във форума.
Има сьщо и други кадьрни колеги от столицата.Но мисля че Яската е достатьчно грамотен.А ако ГНП-то е здало багажа(в което дьлбоооооко се сьмнявам) пак се разрешава като проблем.
Поздрави
Има сьщо и други кадьрни колеги от столицата.Но мисля че Яската е достатьчно грамотен.А ако ГНП-то е здало багажа(в което дьлбоооооко се сьмнявам) пак се разрешава като проблем.
Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
presko79 написа:Свьржи се с Ясен Николов,така му е ника във форума.
Има сьщо и други кадьрни колеги от столицата.Но мисля че Яската е достатьчно грамотен.А ако ГНП-то е здало багажа(в което дьлбоооооко се сьмнявам) пак се разрешава като проблем.
Поздрави
Мерси ще го имам в предвид колегата но дано не ми потрябва за сега,както казах съм закарал колата при уж кадърни момчета който даже на са и в София пък ще видим какво ще стане..


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- motomaniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 13.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Колега, твойто си е направо одисея!
Провери си маркучите за гориво, вход и изход от горивния филтър и към помпата.
Много често при не добро уплътнение гълта въздух не може да пали.
Ако са ти прозрачни маркучите виж за наличие на балончета въздух след престой 5 или 6 часа.
Успех
Провери си маркучите за гориво, вход и изход от горивния филтър и към помпата.
Много често при не добро уплътнение гълта въздух не може да пали.
Ако са ти прозрачни маркучите виж за наличие на балончета въздух след престой 5 или 6 часа.
Успех

LZ1MDZ
За контакт - 0888 408 234 Митко
За контакт - 0888 408 234 Митко
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
motomaniak написа:Колега, твойто си е направо одисея!
Провери си маркучите за гориво, вход и изход от горивния филтър и към помпата.
Много често при не добро уплътнение гълта въздух не може да пали.
Ако са ти прозрачни маркучите виж за наличие на балончета въздух след престой 5 или 6 часа.
Успех
Аз го разказвам в късия вариант и не споделям много случки че иначе ще стане цял ТОМ..
Иначе ще проверим това пък знаеш ли от къде ще излезе проблема..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Днес са запалили колата и уж работела но утре ще видиме.. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Колега ако не стане сега, пробвай с НН сервиз, мисля там доста разбират от печки
Виж тук във форума им има координатите някъде, ако ли не от нета 


Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Тея ТДС-и с техния пробег и след интервенциите в БГ малко сложно, успех колега и май Ivanov530D е най-в час колегата дано бързо я оправиш! 

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: За една Е39ка ТДС и нейните проблеми.. Малко ПОМОЩ.
Няма нищо сложно в един ТДС - това е най простият мотор на БМВ. Според много хора е най-калпавият,но не и според мен
Вярно че D-то е по-хубав,но и ТДС-а не е кофти 


39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани