за М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

за М52

Мнение от michev » 13 Дек 2009, 3:36

Има ли М52, който да не е с никасилов блок, т.е. слага ли се на този двигател алусилов и ако има такъв откога.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: за М52

Мнение от tsb_bg » 13 Дек 2009, 9:40

За американския пазар М52 се предлага с чугунен блок (заради повишеното съдържание на сяра в горивото)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: за М52

Мнение от krika » 13 Дек 2009, 15:04

Май късните М52TU с двата ваноса бяха с алусил блок.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: за М52

Мнение от michev » 13 Дек 2009, 18:20

потърсих и с търсачката, ама не открих имал ли е някой до момента проблем с никасила, интересува ме такъв двигател, но до голяма степен съм резервиран точно заради това, че не е чугунен блок.
only rear wheel drive

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: за М52

Мнение от Hristo » 13 Дек 2009, 20:49

Последните бройки вече ги пускат с алузил-някъде през 97 и 98
Обаче няма какво да те притеснява никасила стига да не вземаш англичанка ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: за М52

Мнение от tsb_bg » 13 Дек 2009, 22:03

michev написа:... до голяма степен съм резервиран точно заради това, че не е чугунен блок.

Реално проблема (ако може да се нарече така) е че алуминиевия блок с никасилово покритие не подлежи на ремонт (или поне крайния резултат е доста съмнителен) и слабо място са резбите на болтовете на главата (много е капризно и отвиването и завиването - натягането).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 990
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 Touring

Re: за М52

Мнение от SpeedyMan » 06 Мар 2010, 8:41

Версиите след септември 1998-ма са със стоманени ризи. Водят се EU3.
Изображение Изображение
Изображение BMW 320d Touring Изображение MB A170 CDI

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.08.2009
Пол: Мъж

Re: за М52

Мнение от e36_Fanatik » 06 Мар 2010, 12:37

Hristo написа:Последните бройки вече ги пускат с алузил-някъде през 97 и 98
Обаче няма какво да те притеснява никасила стига да не вземаш англичанка ;)



Каква е разликата при колите от Англия и останалите?

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328

Re: за М52

Мнение от brax » 06 Мар 2010, 13:44

И мен ме интересува какво им е на англичанките да не би техния бензин да е по-скапан от нашия?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: за М52

Мнение от Hristo » 06 Мар 2010, 15:36

e36_Fanatik написа:
Hristo написа:Последните бройки вече ги пускат с алузил-някъде през 97 и 98
Обаче няма какво да те притеснява никасила стига да не вземаш англичанка ;)



Каква е разликата при колите от Англия и останалите?

Разликата е в бензина, има доста сяра и не са рядкост оплакванията от никасиловите блокове в англииските форуми.
Съдейки от липсата на подобни оплаквания в нашия форум може да се каже, че в това отношение нашия бенз е по-добър ;)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: за М52

Мнение от krika » 06 Мар 2010, 17:00

SpeedyMan написа:Версиите след септември 1998-ма са със стоманени ризи. Водят се EU3.

Тва инфо от къде го черпиш, или от опит го знаеш :?:
Последна промяна krika на 07 Мар 2010, 2:41, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Re: за М52

Мнение от ditko1 » 06 Мар 2010, 19:35

Да не правя нова тема и да попитам между 320 м52 и м50 винаги ли м52 е по динамичен и по бързо набира или зависи от състоянията на мотора. Говори ме за тези който са със Ванос. Следващата кола мисля да е купе и се чудя кой от двата мотора.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: за М52

Мнение от Борис_Малинов » 07 Мар 2010, 10:43

Ако м50 е читавао и м52ката също е читава,втория вариант е малко по-динамичен,иначе не винаги :mhihi:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: за М52

Мнение от michev » 07 Мар 2010, 12:59

Определено ваноса е по-приятен за каране, а и е по-икономичен, но от друга страна ваноса е проблемен, а и тези алуминиеви блокове......Точно по тази причина до голяма степен се спрях от покупката на такъв мотор, просто не знам на какво ще се натреса.
only rear wheel drive

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: за М52

Мнение от EnimEn » 08 Мар 2010, 3:27

Аз съм чувал, че баш на фейслифта започват да ги правят с никасил, преди това не.
интересното е, че имах м52 97 с 2 надрани цилиндри, не знам откакво са се получили
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook