пак проблем с маркуча на турбото..

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от kotak » 06 Мар 2010, 13:46

Ще тръгна със смяна на клапана и измиване на турбината,само да се стопли времето малко,ако има теч,ще се сваля за ремонт.Просто не ми се чака да изтропа турбото някъде на магистралата и после в раздел"купувам турбо".А и щом колегите казват че луфт се открива и без да я сваляш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от LUCIFER'S » 06 Мар 2010, 15:09

доста неща са написали колегите, но аз пак те съветвам да си погледнеш на диагностика турбото, в движение какви параметри ти дава и как са те спрямо зададените.... някой майстор да влезе в канала и с ръка да провети лостчето на вакума как се движи,НА ГЕОМЕТРИЯТА, задържа ли... на клапана регулиращия да не ти е задръстено филтърчето, също много важно което забравих да ти напиша е отворен, заял АГР клапан, той също се управлява от вакумен ел клапан... турбо на кола с дигитална диагностика не е необходимо да се сваля и да се гледа на стенд!!! ;)

П.С. Човеко ти да не караш с пеперудки и те да ти затварят когато не трябва, т.е. имаш проблем с тяхното управление? те също се управляват с вакумен ел клапан!!!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от eddy » 06 Мар 2010, 16:02

mad_presley написа:Смени масторите!!! Няма такова нещо, да е нормално омасляването на турбината. Щом е омаслена отвън, или филтъра картерни газове ти е за смяна или турбината ти е за ремонт.
...................................


Пресли без да искам да кажа нещо за колата на колегата, но по това което съм виждал на повечето Д, които са на по над 300-400К км, турбините са им омаслени отвън, със сменени филтри картерни газове, с перфектно работещи турбини, които даже не пипат маслото ( извън рамките на нормалното ). В тоя ред на мисли сега отскочих до сервиза за рециклиране на турбините да му видя името. Казва се турбо холт или хост (фирмата), намира се на военна рампа в сервизната зона на ДАф и те са оторизирани представители на Гарет и рециклират и заводски. Днес не работеха, но предполагам са от понед - петък.

Turbo Hoet така се казват ето и сайта http://www.turbos-hoet.com/bu/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от LUCIFER'S » 06 Мар 2010, 16:17

eddy написа:Пресли без да искам да кажа нещо за колата на колегата, но по това което съм виждал на повечето Д, които са на по над 300-400К км, турбините са им омаслени отвън, със сменени филтри картерни газове, с перфектно работещи турбини, които даже не пипат маслото ( извън рамките на нормалното ). В тоя ред на мисли сега отскочих до сервиза за рециклиране на турбините да му видя името. Казва се турбо холт или хост (фирмата), намира се на военна рампа в сервизната зона на ДАф и те са оторизирани представители на Гарет и рециклират и заводски. Днес не работеха, но предполагам са от понед - петък.

Turbo Hoet така се казват ето и сайта http://www.turbos-hoet.com/bu/


това не е перфектно работеща турбина.... цялата мазна и миризлива.... нещо ви будалкат или толкова разбират "майсторите" .....както 80% от всичките майстори де :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от eddy » 06 Мар 2010, 16:24

Ако гарнитурата на капак на клапаните примерно съвсем леко сълзи и омаслява двигателя, това означава ли, че нямаме перфектно работещ двигател ? Както казах това което съм написал е мое мнение и не смятам да споря с когото и да било. За мен перфектно работеща турбина е когато колата върви добре и не харчи масло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от LUCIFER'S » 06 Мар 2010, 17:06

eddy написа:Ако гарнитурата на капак на клапаните примерно съвсем леко сълзи и омаслява двигателя, това означава ли, че нямаме перфектно работещ двигател ? Както казах това което съм написал е мое мнение и не смятам да споря с когото и да било. За мен перфектно работеща турбина е когато колата върви добре и не харчи масло.


Нямам нищо против това всеки да изказва мнение, все пак това е форум, но по никакъв начин няма как да ме убедиш, че нещо омазнотено от теч на масло е перфектно... още повече пък турбина.... знам каква смрадня е като позагрее... един като теб така вместо да си я оправи я мие с водоструйката и като наближиш колата смрад все едно някой Кировец на 30 години. а не лек автомобил... БМВ :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от kotak » 06 Мар 2010, 19:27

Колега LUCIFER,пеперудките ми ги махнаха преди 1месец,тогава като сваляха колектора погледнах ЕГР-а,беше чист в отворено положение,и преди 1година като го чистех на ръка пак беше отворен,та как да разбера дали работи той или спича в отворено положение?Щом казваш че има връзка с ел/магн.клапан и турбината съответно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от LUCIFER'S » 06 Мар 2010, 21:34

kotak написа:Колега LUCIFER,пеперудките ми ги махнаха преди 1месец,тогава като сваляха колектора погледнах ЕГР-а,беше чист в отворено положение,и преди 1година като го чистех на ръка пак беше отворен,та как да разбера дали работи той или спича в отворено положение?Щом казваш че има връзка с ел/магн.клапан и турбината съответно.


ако ти е отворен постоянно ще пуща винаги газове., е така трябва да е когато е свален т.е. да се движи клапана и да затваря когато трябва
Изображение
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от kotak » 06 Мар 2010, 23:22

Като е свален АГР-а,може ли на ръка да се пробва дали се движи буталцето(нагоре-надолу ли е)?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от eddy » 07 Мар 2010, 10:18

LUCIFER'S написа:Нямам нищо против това всеки да изказва мнение, все пак това е форум, но по никакъв начин няма как да ме убедиш, че нещо омазнотено от теч на масло е перфектно... още повече пък турбина.... знам каква смрадня е като позагрее... един като теб така вместо да си я оправи я мие с водоструйката и като наближиш колата смрад все едно някой Кировец на 30 години. а не лек автомобил... БМВ :mhihi:


Не знам какво правят тия като мен,моята кола не си я виждал, но знам че нито за миг не съм я спирал колата, освен за дребни неща :mhihi: :mhihi: :mhihi: Гаража не ми го търка и си ми върви доста прилично :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.П Тъпо е да се дават квалификации за хора и коли, които не сме виждали, но пък в крайна сметка телепатията е хубаво нещо.

П.П.П И има разлика м-у теч на масло и леко сълзене през гарнитура, но пък за някой хора чистотата преди всичко :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от nightdriver » 07 Мар 2010, 10:58

kotak написа:Като е свален АГР-а,може ли на ръка да се пробва дали се движи буталцето(нагоре-надолу ли е)?


на ръка няма да мръдне , отвора където е на мембраната за вакумното маркучле , го лапаш с устата и засмукваш здраво и трябва да мръдне...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от kotak » 07 Мар 2010, 12:15

nightdriver написа:
kotak написа:Като е свален АГР-а,може ли на ръка да се пробва дали се движи буталцето(нагоре-надолу ли е)?


на ръка няма да мръдне , отвора където е на мембраната за вакумното маркучле , го лапаш с устата и засмукваш здраво и трябва да мръдне...

Това ми хареса :mhihi:
Ще го направя със сигурност,както и преглед на вакуум клапан,дано се сваля лесно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от LUCIFER'S » 07 Мар 2010, 13:42

Котак отиди на диагностика първо и кажи какво са ти казали... там ще излезе всичко, а ако нищо не ти кажат тогава почваш с проверките
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: пак проблем с маркуча на турбото..

Мнение от kotak » 07 Мар 2010, 16:52

Да,определено,само да дойде понеделник,очаквайте.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook