за М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
за М52
Има ли М52, който да не е с никасилов блок, т.е. слага ли се на този двигател алусилов и ако има такъв откога.
only rear wheel drive
Re: за М52
За американския пазар М52 се предлага с чугунен блок (заради повишеното съдържание на сяра в горивото)
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: за М52
Май късните М52TU с двата ваноса бяха с алусил блок.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: за М52
потърсих и с търсачката, ама не открих имал ли е някой до момента проблем с никасила, интересува ме такъв двигател, но до голяма степен съм резервиран точно заради това, че не е чугунен блок.
only rear wheel drive
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: за М52
Последните бройки вече ги пускат с алузил-някъде през 97 и 98
Обаче няма какво да те притеснява никасила стига да не вземаш англичанка
Обаче няма какво да те притеснява никасила стига да не вземаш англичанка

Re: за М52
michev написа:... до голяма степен съм резервиран точно заради това, че не е чугунен блок.
Реално проблема (ако може да се нарече така) е че алуминиевия блок с никасилово покритие не подлежи на ремонт (или поне крайния резултат е доста съмнителен) и слабо място са резбите на болтовете на главата (много е капризно и отвиването и завиването - натягането).
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 990
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: за М52
Версиите след септември 1998-ма са със стоманени ризи. Водят се EU3.
- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
Re: за М52
Hristo написа:Последните бройки вече ги пускат с алузил-някъде през 97 и 98
Обаче няма какво да те притеснява никасила стига да не вземаш англичанка
Каква е разликата при колите от Англия и останалите?
Re: за М52
И мен ме интересува какво им е на англичанките да не би техния бензин да е по-скапан от нашия?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: за М52
e36_Fanatik написа:Hristo написа:Последните бройки вече ги пускат с алузил-някъде през 97 и 98
Обаче няма какво да те притеснява никасила стига да не вземаш англичанка
Каква е разликата при колите от Англия и останалите?
Разликата е в бензина, има доста сяра и не са рядкост оплакванията от никасиловите блокове в англииските форуми.
Съдейки от липсата на подобни оплаквания в нашия форум може да се каже, че в това отношение нашия бенз е по-добър

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: за М52
SpeedyMan написа:Версиите след септември 1998-ма са със стоманени ризи. Водят се EU3.
Тва инфо от къде го черпиш, или от опит го знаеш

Последна промяна krika на 07 Мар 2010, 2:41, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: за М52
Да не правя нова тема и да попитам между 320 м52 и м50 винаги ли м52 е по динамичен и по бързо набира или зависи от състоянията на мотора. Говори ме за тези който са със Ванос. Следващата кола мисля да е купе и се чудя кой от двата мотора.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: за М52
Ако м50 е читавао и м52ката също е читава,втория вариант е малко по-динамичен,иначе не винаги 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: за М52
Определено ваноса е по-приятен за каране, а и е по-икономичен, но от друга страна ваноса е проблемен, а и тези алуминиеви блокове......Точно по тази причина до голяма степен се спрях от покупката на такъв мотор, просто не знам на какво ще се натреса.
only rear wheel drive
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: за М52
Аз съм чувал, че баш на фейслифта започват да ги правят с никасил, преди това не.
интересното е, че имах м52 97 с 2 надрани цилиндри, не знам откакво са се получили
интересното е, че имах м52 97 с 2 надрани цилиндри, не знам откакво са се получили
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани