Проблем след смяна на турбина
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Проблем след смяна на турбина
Купих колата и издухана турбина /тотал/ яко масло хвърляше от там и дюзите бяха позапушени и работеше много зле и пушеше нямаше никаква душа.Първо ходих да чистят дюзите + смяна на всички филтри и масло,след това нова турбина /напълно рециклирана не нова че беше колкото колата цената
/ след това сякаш се качих на друга кола не пуши работи добре ,но още като купувах турбината и пичовете като видяха старата и казаха да махам катализатора че 100% бил яко запушен и ще пуши от него ,майстора с който монтирахме турбото каза че няма нужда да махам катализатора просто трябва около 1000 км да я карам в режим да върти турбото за да продуха системата от маслото,сега забелязвам че при самото форсиране няма пушене ,изпушва съвсем леко при връщане на газта ,което е съпроводено с падане на оборотите за секунда и тяхното нормализиране.Колата е 318тдс 96та
Въпросите ми са правилно ли са ме посъветвали да карам около 1000 км яко газ за да я продухам че сега забелязвам след форсиране 1-2 капки черно под аспуха
И втория въпрос на какво се дължи това изпушване при връшане на газта съпроводено със загуба на обороти
п.п. колата е на няма и 20 км след смяна на турбо ,още е в сервиза за подкачаща помпа ролки ремаци и тн. ако това има значение
Благодаря на всички предварително

Въпросите ми са правилно ли са ме посъветвали да карам около 1000 км яко газ за да я продухам че сега забелязвам след форсиране 1-2 капки черно под аспуха

И втория въпрос на какво се дължи това изпушване при връшане на газта съпроводено със загуба на обороти
п.п. колата е на няма и 20 км след смяна на турбо ,още е в сервиза за подкачаща помпа ролки ремаци и тн. ако това има значение

Благодаря на всички предварително
6>4
- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Проблем след смяна на турбина
според мен първите 1000 трябва да се кара полека поне докато загрее ,а иначе ще подпушва защото в гарнето има масло
))

Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
Re: Проблем след смяна на турбина
Колега карай и не се притеснявай, първите 200-300км. ще пуши бяло като напече генерацията(ще изгаря маслото) после ще спре.
Колкото до катализатора - един махнат катализатор винаги би подобрил работата на колата, но да не забравяме че би влошил вредната емисия. Лично според мен ако е читав (неутрализира вредната емисия и не е запушен) по-добре не го махай.
Колкото до катализатора - един махнат катализатор винаги би подобрил работата на колата, но да не забравяме че би влошил вредната емисия. Лично според мен ако е читав (неутрализира вредната емисия и не е запушен) по-добре не го махай.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем след смяна на турбина
1. Тези капки,където казваш за тях,провери дали масления маркуч към турбото е добре завит,аз преди като си свалях турбото се правих на тарикат и не смених една шайбичка(дифтунга ли му викаха....
) медна,която беше стотинки,след 50км ми изби и изтече над 2л масло.
2.Ако караш извънградско не махай катализатора,няма да е запушен.Аз наскоро го свалих,(почти всяка събота пътувам)сега ме е яд,не беше изобщо запушен,но казват: ще върви повече-чушки, само пърди като некъв сдухан г....Ако караш само градско го махай,може и да има файда.
3.Нормално е да пуши,дизел е,пушенето може да е от ,така да се каже всичко по двг.Ако пуши черно е от колата,ако пуши наситен сивкав ,както каза колегата доизгаря маслото по генерацията.
Всичко най

2.Ако караш извънградско не махай катализатора,няма да е запушен.Аз наскоро го свалих,(почти всяка събота пътувам)сега ме е яд,не беше изобщо запушен,но казват: ще върви повече-чушки, само пърди като некъв сдухан г....Ако караш само градско го махай,може и да има файда.
3.Нормално е да пуши,дизел е,пушенето може да е от ,така да се каже всичко по двг.Ако пуши черно е от колата,ако пуши наситен сивкав ,както каза колегата доизгаря маслото по генерацията.
Всичко най

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем след смяна на турбина
vzm написа:Колега карай и не се притеснявай, първите 200-300км. ще пуши бяло като напече генерацията(ще изгаря маслото) после ще спре.
Колкото до катализатора - един махнат катализатор винаги би подобрил работата на колата, но да не забравяме че би влошил вредната емисия. Лично според мен ако е читав (неутрализира вредната емисия и не е запушен) по-добре не го махай.
По точно едвали може да се каже.

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Проблем след смяна на турбина
Благодаря за съветите ,веднага след като я взема ще и направя едни бързи 200-300 км да я раздвижа и ще пиша резултати 

6>4
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани