Е39 и ръжда
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bat Venci
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 26.11.2009
- Местоположение: Черноморец (Бургас) , София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Е39 и ръжда
Здравейте на всички почитатели на марката. Интересувам се от издържливостта на купето на Е39 към атмосферни условия. Доколкото знам това купе е с добро покритие и за да започне да ръждясва на съответното място най вероятно е имало сериозна механична обработка или е нагрявано с горелка или оксижен което разваля покритието.
Напоследък разглеждам е39 ,защото искам да си взема такава. Попаднах на интересна обява в Търново и отидох да я видя. Мотора беше добре(равномерна работа. пали добре студена и топла, стигна температура за окло 3-4 мин и си я задържа, нямаше излишни шумове) окачването също. Обаче там където камъчета са се удряли по предния капак и са отчупвали от боята имаше ръжда. Долната част на вратите от вътрешната страна също беше ръждясала.
Баща ми кара Е34 92-ри набор. Колата е доста ожулена на места но нама ръжда.
Според вас може ли кола 98 година (първата половина) да е така или най-вероятно е блъскана/преобръщана и правена при тенекеджия който не си разбира от работата.
Като я гледах ми се стори че задна дясна врата половин-един милиметър излиза навън. Комби е колата и задната врата както и стъклото не затваряха добре, но аморттсьорите им се движеха много трудно. По думите на продавача колата не е карана повече от година.
Отказах се от нея но въпроса е за ръждата.
Благодаря предварително за мненията.
Напоследък разглеждам е39 ,защото искам да си взема такава. Попаднах на интересна обява в Търново и отидох да я видя. Мотора беше добре(равномерна работа. пали добре студена и топла, стигна температура за окло 3-4 мин и си я задържа, нямаше излишни шумове) окачването също. Обаче там където камъчета са се удряли по предния капак и са отчупвали от боята имаше ръжда. Долната част на вратите от вътрешната страна също беше ръждясала.
Баща ми кара Е34 92-ри набор. Колата е доста ожулена на места но нама ръжда.
Според вас може ли кола 98 година (първата половина) да е така или най-вероятно е блъскана/преобръщана и правена при тенекеджия който не си разбира от работата.
Като я гледах ми се стори че задна дясна врата половин-един милиметър излиза навън. Комби е колата и задната врата както и стъклото не затваряха добре, но аморттсьорите им се движеха много трудно. По думите на продавача колата не е карана повече от година.
Отказах се от нея но въпроса е за ръждата.
Благодаря предварително за мненията.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Е39 и ръжда
12 години.... ти как искаш да няма ръжда на оголени места... как я мислите тая работа незнам... гледай мотора и окачването ламарини бол за по 150лв калници и т.н.
с тая сол дето я ръсят и ако не е виждала гараж

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Bat Venci
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 26.11.2009
- Местоположение: Черноморец (Бургас) , София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Е39 и ръжда
Те на ауди 80 яйце му дават 18 години заводска гаранция на покритието и сега си е чист късмет да намериш с ръжда ако не е удряно.
Re: Е39 и ръжда
зимай смело,купето е сигурно,ако не я заплескал некой джаго,няма да имаш проблеми,тва ръжда не го лови 

- Bat Venci
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 26.11.2009
- Местоположение: Черноморец (Бургас) , София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Е39 и ръжда
По-скоро кажете как е при вас колеги, че засега не съм виждал друга е39 така.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Е39 и ръжда
Bat Venci написа:По-скоро кажете как е при вас колеги, че засега не съм виждал друга е39 така.
Ако е с оригиналната боя, не е удряно или пребоясвано, няма да избие ръжда 20г. На това му се казва Body Skin Conservation, Deletion и производителя гарантира 20г без ръжда.
Гледал си някакъв дарак очукан и пребоядисван, за това е така.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Е39 и ръжда
много зависи къде е карана колата ако е италианка ръжда недей търси обаче германка австрийка много вероятно а ако е шведска примерно гарантирано ще има ръждички
Барай шишарката Минкеее ....
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Е39 и ръжда
моята е97 има ръжда около силикона на предната врата обертовката отвътре оригинална боя е. явно има и изключения от правилото
италианка

Re: Е39 и ръжда
Колега ръждата е най- гадното и необратимо нещо по колите но ако си е ок купето няма грешка антикорозинното покритие е супер!
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Е39 и ръжда
Kва ръжда тва да не е ОПЕЛ
Не трябва да има корозия даже и отдолу по колата

Не трябва да има корозия даже и отдолу по колата
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
Re: Е39 и ръжда
е така е колега оба4е съм имал 3бр е39 и сегашната само има корозия долу на вратите от ляво дето само с пръст да я потъркам и я няма ама е над боята!
- Bat Venci
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 26.11.2009
- Местоположение: Черноморец (Бургас) , София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Е39 и ръжда
Значи ако видя че купето е взело да изчезва да бягам като дявол от тамян
.
А сега сериозно - там където са хвърчали камъчета около бъбреците и емблемата обикновено при любителите на високите скорости остават малки дупчици в боята (отлюспени). Нормално ли е да тръгне ръжда там за 1-2 години при оригинален капак(няма да се лъжем, любимата марка обикновено точно там я целят-между бъбреците
и после нов преден капак без антикорозионно покритие или големия чук). Иначе тук в България шанса да ти боядисат колата както е писано в дебелите книги с изпичане и т.н. знам че е малък. Струва ми се че заводска боя за 10-15 години не би трябвало да се нацепи или да се олющи лака ама ако някой е запознат и има желание нека сподели. Едва ли само на мен ще е интересно.


А сега сериозно - там където са хвърчали камъчета около бъбреците и емблемата обикновено при любителите на високите скорости остават малки дупчици в боята (отлюспени). Нормално ли е да тръгне ръжда там за 1-2 години при оригинален капак(няма да се лъжем, любимата марка обикновено точно там я целят-между бъбреците

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: Е39 и ръжда
Не искам да споря с колегите ,но вярвам на това което виждам.Почти всички Е39 набор 96-97-98 си имат на места образуване на ръжда .Много се съмнявам всички да са пребоядисвани,не че не е възможно за 13-14 годишна кола да няма натиснато или жилнато няма .За капака моя също е в камъчета но нямам ръжда.Имам по долната част на вратите ,и под резервната гума и акумулатора.Гледай мотор и ходова част колега ,другото е лесно.И не забравяй най-важното ,купуваш 13-14 г кола ,не очаквай чудеса 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Re: Е39 и ръжда
Моята има малко ръжда на шофьорската врата долу вляво (от вътрешния край). Другото място е купето, там където е уплътнението на багажника, долу вляво има малко петънце (диаметър 20-30мм) .
Другаде няма ръжда по купето. Отдолу само диференцияла и ауспуха имат ръжда /ауспуха е изгнил/. Колата е лимузина, германка, 97г и се кара предимно на къси разстояния. Зимата дет се вика не може да загрее.
Другаде няма ръжда по купето. Отдолу само диференцияла и ауспуха имат ръжда /ауспуха е изгнил/. Колата е лимузина, германка, 97г и се кара предимно на къси разстояния. Зимата дет се вика не може да загрее.

Re: Е39 и ръжда
Гледай окачването и мотора да са ок.Ламарини се правят!10-12 годинки не си е първа младост!Нормално е да има тук-там ръжда.Зависи все пак и от предишните собственици как са поддържали колата и при какви условия е карана!Това определя и баланса цена-състояние! 

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани