В чудо се видях вече...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- anica banica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 9.11.2004
- Местоположение: страната на чудесата
В чудо се видях вече...
С две думи - колата не вървеше... Липса на мощност, особено в ниските обороти, придърпване на студен двигател, повишен разход. Отидох както си му е редът на сервиз, свещите се оказаха на 6 (това ми беше едно от подозренията), комп. диагностика в Bosch рече - кислороден датчик нихт.
Смених аз ламбдата - 150 лв. за такава с четири крачета -колата тръгна като нова, нооооо... ходенето по мъките не е свършило, се оказа. На студен двигател пали и тръгва като пушка. Но когато се гаси и пали след кратко време - на топъл, изтропва като на умряло.. и оборотите имат нужда от 5-10 секунди, за да се "успокоят". Тука вече нищо не мога да измисля. Help
Смених аз ламбдата - 150 лв. за такава с четири крачета -колата тръгна като нова, нооооо... ходенето по мъките не е свършило, се оказа. На студен двигател пали и тръгва като пушка. Но когато се гаси и пали след кратко време - на топъл, изтропва като на умряло.. и оборотите имат нужда от 5-10 секунди, за да се "успокоят". Тука вече нищо не мога да измисля. Help

You will find adventure
or the adventure will find you.
or the adventure will find you.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Първото, което ми хрумва е моторчето за празния ход. На студен двигател държи по-високи обороти, явно се шашка при по-ниските на празен ход. След смяната на ламбдата трябва да се изчистят и грешките от компютъра, ако не е направено при самата смяна. 

Never mistake motion for action...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани