Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от jakson » 02 Мар 2010, 16:24

аааа това е др нещо . Аз неразбрах , че колата има газова . Ако непипа маслото , сиг ще е клапан . Ако усетиш разлика в нивото на маслото сегменти , което не ми се вярва .

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: София-Студентскиi
Кара: 318is M42 95y

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от vladi16v » 02 Мар 2010, 19:10

ивчо3 написа:
ник1234 написа:Не сам мил двигателя скоро.мотора е м40 с дст. капачка но прблема не е в нея,защото извадих кабела,сложих другасвещ и си дава искра.ще сваля дюзата,но ако не се лъжа се намира на много неудобно място-под всмукателните колектори.а някой знае ли каде чистят дюзи с ултра звук????

Не разбирам как става така, че на бензин и на газ работи като на 3 цилиндъра и търсите причината в някоя от дюзите. Нещо по запалването не е наред, като се почне от дистрибуторна капачка, бобина и се свърши със свещите. Когато всичко по запалителната система е наред, остава да се провери херметичността на системата за засмукване на въздуха. Там вече е големия кошмар, трябва да се проверят всички маркучи, съединения, колектор, дроселова клапа, гарнитури и какво ли още не.

Провери компресията на цилиндъра,колега.
Откачена работа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от jakson » 02 Мар 2010, 20:54

Колега , сори , че така ти се намесвам в темата ама сега се сетих да питам . Колеги защо компресията на колата ми е висока . 14 атмосфери държи . Това не е ли много високо ? Двигателя е 1.6 М40 . Каква е нормалната компресия ? И м/у др за 10 000 км гори супер малко масло като го налея на макс и стане време за смяна , вадя щеката и новото е накъде към 80 % . г/д 270 грама дърпа за 10 000 км . Да не е станало нещо със сегментите да са мн плътни ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от giggs_11 » 03 Мар 2010, 18:28

jakson написа:Колега , сори , че така ти се намесвам в темата ама сега се сетих да питам . Колеги защо компресията на колата ми е висока . 14 атмосфери държи . Това не е ли много високо ? Двигателя е 1.6 М40 . Каква е нормалната компресия ? И м/у др за 10 000 км гори супер малко масло като го налея на макс и стане време за смяна , вадя щеката и новото е накъде към 80 % . г/д 270 грама дърпа за 10 000 км . Да не е станало нещо със сегментите да са мн плътни ?
компресията ти е голяма защото си я мерил на топъл двигател, а по въпроса с маслото ,освен да черпиш по една ракия ........и не си пънкай мозъка с глупости

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от ned_gm28 » 03 Мар 2010, 18:47

giggs_11 написа:
jakson написа:Колега , сори , че така ти се намесвам в темата ама сега се сетих да питам . Колеги защо компресията на колата ми е висока . 14 атмосфери държи . Това не е ли много високо ? Двигателя е 1.6 М40 . Каква е нормалната компресия ? И м/у др за 10 000 км гори супер малко масло като го налея на макс и стане време за смяна , вадя щеката и новото е накъде към 80 % . г/д 270 грама дърпа за 10 000 км . Да не е станало нещо със сегментите да са мн плътни ?
компресията ти е голяма защото си я мерил на топъл двигател, а по въпроса с маслото ,освен да черпиш по една ракия ........и не си пънкай мозъка с глупости

Компресия се мери на топъл двигател :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от giggs_11 » 03 Мар 2010, 19:31

ned_gm28 написа:
giggs_11 написа:
jakson написа:Колега , сори , че така ти се намесвам в темата ама сега се сетих да питам . Колеги защо компресията на колата ми е висока . 14 атмосфери държи . Това не е ли много високо ? Двигателя е 1.6 М40 . Каква е нормалната компресия ? И м/у др за 10 000 км гори супер малко масло като го налея на макс и стане време за смяна , вадя щеката и новото е накъде към 80 % . г/д 270 грама дърпа за 10 000 км . Да не е станало нещо със сегментите да са мн плътни ?
компресията ти е голяма защото си я мерил на топъл двигател, а по въпроса с маслото ,освен да черпиш по една ракия ........и не си пънкай мозъка с глупости

Компресия се мери на топъл двигател :!:
като дигне маслото в цилиндрите ли.........къде е логиката........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от mitkosulev » 03 Мар 2010, 19:36

Компресия се мери на топъл двигател :!:[/quote]



колега защо си мислиш че се мери на топъл двигател? :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от ned_gm28 » 03 Мар 2010, 21:05

Защото така са ме учили някога,когато учех "двигатели с вътрешно горене".Почетете малко,примерно текста по-долу,или отворете някой учебник и спрете да слушате "специалистите" пред блока на пейката :!:


Какъв е правилният начин за измерване на компресията?

Според кандидатът на техническите науки А. Хрулов: “Необходимо е да се спазват следните правила: двигателят трябва да бъде топъл. Подаването на гориво да бъде спряно, като се изключи бензиновата помпа, дюзата, или да се използват други начини, възпрепятстващи попадането на по-голямо количество гориво в цилиндрите; необходимо е да се отвият всички свещи. Избирателният демонтаж на свещите е недопустим, тъй като се увеличава съпротивлението при въртене и произволно се намаляват оборотите при превъртане на двигателя със стартера. Акумулаторът трябва да бъде напълно зареден, а стартерът – изправен. Компресията се измерва както с отворена, така и със затворена дроселна клапа. При това всеки начин дава резултати и позволява да се определят съответните дефекти.”
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от ~Мишо~ » 03 Мар 2010, 22:34

ned_gm28 написа:Защото така са ме учили някога,когато учех "двигатели с вътрешно горене".Почетете малко,примерно текста по-долу,или отворете някой учебник и спрете да слушате "специалистите" пред блока на пейката :!:

:yes: Как беше,"не става само с ядене..." май... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от tekabg » 04 Мар 2010, 1:24

Колега напиши какъв е бил проблема да знаем и ние-изгорял клапан или нещо друго.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от ивчо3 » 04 Мар 2010, 13:50

ned_gm28 написа:Защото така са ме учили някога,когато учех "двигатели с вътрешно горене".Почетете малко,примерно текста по-долу,или отворете някой учебник и спрете да слушате "специалистите" пред блока на пейката :!:


Какъв е правилният начин за измерване на компресията?

Според кандидатът на техническите науки А. Хрулов: “Необходимо е да се спазват следните правила: двигателят трябва да бъде топъл. Подаването на гориво да бъде спряно, като се изключи бензиновата помпа, дюзата, или да се използват други начини, възпрепятстващи попадането на по-голямо количество гориво в цилиндрите; необходимо е да се отвият всички свещи. Избирателният демонтаж на свещите е недопустим, тъй като се увеличава съпротивлението при въртене и произволно се намаляват оборотите при превъртане на двигателя със стартера. Акумулаторът трябва да бъде напълно зареден, а стартерът – изправен. Компресията се измерва както с отворена, така и със затворена дроселна клапа. При това всеки начин дава резултати и позволява да се определят съответните дефекти.”

Съгласен съм с почти всичко, написано от кандидатът на техническите науки- А. Хрулов. Само не ми е ясно по какви стандарти за измерване на компресията ще влезе това със затворената дроселова клапа. Когато е затворена, засмукваният въздух ще влиза в цилиндрите с по-ниско налягане от атмосферното и логично манометъра ще отчита с една, или две атмосфери по-ниски стойности! В което и да е ръководство по техническо обслужване на нашите автомобили са дадени стойности на компресията при напълно отворена дроселова клапа, възможно е да има и други стандарти, или таблица за преизчисляване на резултатите. А сега ще ми бъде интересно да отговориш на въпроса, защо на бензиновите двигатели компресията се мери на топъл двигател, а на дизеловите на студен?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от ивчо3 » 04 Мар 2010, 14:09

mitkosulev написа:Компресия се мери на топъл двигател :!:




колега защо си мислиш че се мери на топъл двигател? :shock:[/quote]
Макар въпросът да не е към мен, ще добавя нещо, което не е описано в цитата на г-н Хрулов. Мери се на топъл двигател по две причини: Първо, за да бъде измерването коректно, трябва да се спази условието за оборотите на коляновия вал, когато се развърта от стартера. Студеният мотор има масло с по-висок вискозитет, който оказва влияние на оборотите, т.е. коляновия вал се развърта на по-ниски обороти. Оттам и по-ниски показания на манометъра. Отделно на студен двигател маслото се е стекло в картера и не е достигнало до всички триещи се повърхности. Останалото е обяснено в цитата. Второ, работната тампература е тази, която обезпечава нормалната работа на двигателя и всички измервания, дадени по таблиците се правят на загрял мотор. Гъстото студено масло уплътнява по-добре сегментите. Масова практика когато се купува кола втора употреба е да се мери компресията на студено. И така е редно да се прави, защото евентуалния купувач не знае с какви добавки е зареден мотора, а когато в маслото има добавки, тяхното действие е минимално на студено. Общо взето, това е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от ned_gm28 » 04 Мар 2010, 14:43

Честно казано,аз също съм изненадан от тази мисъл на Г-н А.Хрулов,че компресия се мери и със затворена дроселова клапа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от ~Мишо~ » 04 Мар 2010, 20:43

Човека е казал "Компресията се измерва както с отворена,така и със затворена дроселна клапа...",от сверяването на показанията се съди за състоянието на определени възли...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 31.08.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: по готиния начин ...

Re: Проблем,двигателя работи на 3 цилиндъра

Мнение от pr3sko0 » 04 Сеп 2010, 10:21

колега, моята м40ка направи веднъж така ... реших си проблема срещу 20 лева мисля че беше, за да ми настроят дебитомера и още десет за да ми разкарат от колата газовото ... защото просто аз не съм видял бмв да сработва с нормално газово (освен ако не е много, много дърто с двигател от москвич) ... мисълта ми е че газовото ми изпатка, причини ми нещо на дебитомера и трябваще настройка ... тогава елконаджията ми каза "махай този боклук от колата ... ако искаш да караш на газ купи си опелче или газов инжекцьон ... " ииии да ей така и аз като тебе почнах дюзи, мюзи, тем подобни .... надявам се да си решиш проблема бързо и безболезнено :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook