Баласти за ксенон и ватове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Баласти за ксенон и ватове
Huffy написа:4 еднакви крушки по 5000К 2 баласта по 35вата и 2 по 55вата . 35ватовите излизат по-синкави а 55 ватовите млечно бели с лек син отенък. Защо ме карате да ви направя клип как разменям крушките и разликата идва само от ватовете на баластите. Това в България кви боклуци се продават е вече друг въпрос. Като си копувах комплект крушки ги интересуваше само и единствено колко келвина е и нищо друго.
Колега, нормално е да се получи разлика в цвета ако сложиш крушки от 35 вата ксенон на 55 вата баласти, защото при тях тока е по-голям. За да не се получава разлика в цвета трябва и крушките да са съответно за 35 или 55 вата в зависимост от баласта. Ако сложиш крушка от 35 вата ксенон на 55 вата баласт ще светят по-ярко, но и часовете работа ще са им по-малко, както се казва "ще им се скъси живота".
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани