Баласти за ксенон и ватове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Баласти за ксенон и ватове
колеги имам едни ксенони с изгорели крушки H4.въпроса ми е дали може да им монтирам крушки H1?
не става само с БМВ....трябва и акъл...
Re: H4 ксенон?
Moже,но трябва да вземеш същите ватове крушките каквито са били предишните на Н4,иначе това Н е размера и формата на самия цокъл на крушката и няма ошение с баластите
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: H4 ксенон?
Само баласта е 55вата , защото си поръчвах крушки и единственото което ги интересуваше бе колко келвина са. Крушките за 35 и 55 ватовите са едни и същи. А до колегата с темата , просто махаш контролния модул ако изобщо има такъв че не знам какви продават в БГ и си ги връзваш без проблем
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: H4 ксенон?
bum_bum написа:Понеже вече има 55W, освен 35W крушката ли е тези ватове или баласта. Или и двете?
колега баластите са 35вата а крушките са 8000к
не става само с БМВ....трябва и акъл...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: H4 ксенон?
Аз също мисля, че са баластите. Крушките би трябвало да работят на всякакво напрежение, а и никъде не виждам да се продават крушки на 35 или 55W. Навсякъде се споменава само цветовата температура на крушките, докато баластите са за различни ватове. Отделно имах и 2 комплекта на 35 и 55 и само на баластите пишеше ватове. Ама по-добре да питам, че някъде тук четох мнение, че и крушките били различни.
Re: Баласти за ксенон и ватове
Колеги, казаха ми че няма разлика между 35ватовия и 55 като светлина,а просто е направено да не дава грешки на по новите коли вярно или невярно
?Та става въпрос за ксенон от Илиенци марка незнам...


- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Баласти за ксенон и ватове
колега,на е46 съм чел че дава 35w вата крушка.
но един съсед си беше купил ксенон от илиенци 35w и след монтажа не му даде никва грешка.
но един съсед си беше купил ксенон от илиенци 35w и след монтажа не му даде никва грешка.

- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Баласти за ксенон и ватове
колеги направих си ксенона от H4 na H1 стана без проблеми,купих кришки 6000к монтирах и светна...добре..баластите са 35w
не става само с БМВ....трябва и акъл...
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: H4 ксенон?
bum_bum написа:Аз също мисля, че са баластите. Крушките би трябвало да работят на всякакво напрежение, а и никъде не виждам да се продават крушки на 35 или 55W. Навсякъде се споменава само цветовата температура на крушките, докато баластите са за различни ватове. Отделно имах и 2 комплекта на 35 и 55 и само на баластите пишеше ватове. Ама по-добре да питам, че някъде тук четох мнение, че и крушките били различни.
Колега за моя ксенон изгоря грушка и си купувах специално 55W крушка и на нея пишеше на 2 места 55W.
Only dead fish follow the stream...
Re: Баласти за ксенон и ватове
Аз до колкото знам,разликата във баластите 35 и 55 със сигурност я има,останах с впечатление,че и крушките са различни,понеже като купувахме на един приятел,в магазина питахме дали можем да сложим 55 вата крушки на неговите баласти 35 и казаха,че не може,трябва и баластите...Но може продавачката да не е била в час,все пак е жена 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Баласти за ксенон и ватове
Колеги, за да светне ксеноновата крушка и трябва много високо напрежение и много малък ток, но това е само в началото в момента на запалване. След това нещата малко се променят. След "запалването" на крушката не е необходимо вече високо напрежение дори обратното, но тока, който започва да четпи крушката започва да нараства. Баласта е направен да осигури високото напрежение за запалване на крушката и след това да ограничи тока по време на работа (светене) на крушката. Баластите се правят според мощността на крушките.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: Баласти за ксенон и ватове
4 еднакви крушки по 5000К 2 баласта по 35вата и 2 по 55вата . 35ватовите излизат по-синкави а 55 ватовите млечно бели с лек син отенък. Защо ме карате да ви направя клип как разменям крушките и разликата идва само от ватовете на баластите. Това в България кви боклуци се продават е вече друг въпрос. Като си копувах комплект крушки ги интересуваше само и единствено колко келвина е и нищо друго.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани