Жълта индикация на таблото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jikata0202
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Жълта индикация на таблото
Колеги,както си карам ми светва жълта лампа,подобна е на тази на маслото.Намира се от едната страна на акумолатора,от другата е тази за маслото,като загася и запаля пак огасва.Помагаите с инфо че ме притеснява. 

Re: Жълта индикация на таблото
Че Е39 имат ли такава бампа,а и не е ли като при Е46 на същото място само се смена червена или жълто
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Жълта индикация на таблото
Аз мисля, че жълтата е за количество масло, а червената за налягане. Когато ми беше намаляло маслото около мин при запалване ми светваше жълтата лампа и след това гаснеше, след като долях до махс лампата спря да свети.
Re: Жълта индикация на таблото
така става и когато датчика за количеството започне да се поврежда и подава сигнал все едно е ниско нивото на маслото
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Жълта индикация на таблото


доста карано. След смяната му повече не светва !!!!
Затова най-добре ако е приближила смяната, да се смени маслото и след
това да се мисли за датчици и т.н.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Re: Жълта индикация на таблото
bmwman написа:Че Е39 имат ли такава бампа,а и не е ли като при Е46 на същото място само се смена червена или жълто
и аз не знаех че Е39 има такава лампа. нека знаещите колеги дадат малко повече инфо по темата

- jikata0202
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Re: Жълта индикация на таблото
zAcK маслото ми е на 6000к,малко му е рано за смяна.А лампата се намира до тази за акумолатора,от другата и страна е лампата за маслото само че е червена.
Утре ще меря нивото и ще ви кажа дали е за нивото. 


- emil_shumanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Жълта индикация на таблото
jikata0202 написа:zAcK маслото ми е на 6000к,малко му е рано за смяна.А лампата се намира до тази за акумолатора,от другата и страна е лампата за маслото само че е червена.Утре ще меря нивото и ще ви кажа дали е за нивото.
Колега от дясната страна на лампата за акумолатора се намира лампата за маслото тя свети червено и жълто лампата за маслото е една независимо дали свети в жълто или в червено, а от ляво на лампата за акумолатора е лампата за задните стопове за мъгла които включваш допълнително, тази лампа също свети в жълто до нея е лампата за халогените тя свети в зелен цвят, поне така е разположението на лампите при мен.
Колега имах такъв проблем и при мен светваше жълта лампа за масло в движение след като изгася колата и запаля пак изгасваше, но след това пак светва.Тази лампа когато свети в жълто е за нивото на маслото ако нивото ти е както трябва значи датчика си отива (поне така беше при мен нивото нормално лампата свети.) след като смених датчика вече не светва.
Датчика се намира на картера до пробката за източване на маслото и се развива с три болчета.Преди демонтаж се сваля кората и се източва маслото.
- jikata0202
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Re: Жълта индикация на таблото
Mерси колега,но при мене разположението на лампите е:От ляво на тази за акумолатора жълта лампа във форма на лейка със капка.От дясно червена лампа със същата форма,само че е по малка от жълтата. 

- emil_shumanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Жълта индикация на таблото
jikata0202 написа:Mерси колега,но при мене разположението на лампите е:От ляво на тази за акумолатора жълта лампа във форма на лейка със капка.От дясно червена лампа със същата форма,само че е по малка от жълтата.
Колега разположението на лампите при теб може би е различно, но значението предполагам, че е еднакво така, че тази лампа според мен е за ниво на маслото и ако нивото ти е добре по добре смени датчика за ниво или маслото, но не вярвам самото масло да е причина за светването на тази лампа все пак тя е за ниво. Не знам дали няма значение марката масло.
Дано да съм ти бил полезен.
- jikata0202
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Re: Жълта индикация на таблото
Да колега,със сигурност си ми полезен,но понеже бях 2 дневни подред,ще видя нивото утре и ще пиша.



- jikata0202
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Re: Жълта индикация на таблото
Oдеве го мерих,до първата цепка на щеката е,това нормално ли е? 

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: Жълта индикация на таблото
Това е на минимум колега. Правилото е следното - когато нивото стане на минимум доливаш, но хайде да не е на максимум (втората резка на пръчката), а на 3/4 от максимума и не доливаш докато не спадне отново на минимум. Това е причината да ти свети жълтата лампа.
Я аз друго да ви питам - като сменях маслото миналата седмица реших да включа на контакт преди да е сипано и изненада - жълтата лампа не свети. Сигурно датчика е сдал, но интересно, че при повреден датчик обикновено светва лампата при идеално ниво на маслото, а при мен не свети изобщо - сигурно има редки такива случай.
Я аз друго да ви питам - като сменях маслото миналата седмица реших да включа на контакт преди да е сипано и изненада - жълтата лампа не свети. Сигурно датчика е сдал, но интересно, че при повреден датчик обикновено светва лампата при идеално ниво на маслото, а при мен не свети изобщо - сигурно има редки такива случай.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани