Баласти за ксенон и ватове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Баласти за ксенон и ватове

Мнение от gog_g » 02 Мар 2010, 9:31

колеги имам едни ксенони с изгорели крушки H4.въпроса ми е дали може да им монтирам крушки H1?
не става само с БМВ....трябва и акъл...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: H4 ксенон?

Мнение от Делян » 02 Мар 2010, 9:36

Moже,но трябва да вземеш същите ватове крушките каквито са били предишните на Н4,иначе това Н е размера и формата на самия цокъл на крушката и няма ошение с баластите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: H4 ксенон?

Мнение от gog_g » 02 Мар 2010, 10:05

мерси
не става само с БМВ....трябва и акъл...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: H4 ксенон?

Мнение от bum_bum » 02 Мар 2010, 10:37

Понеже вече има 55W, освен 35W крушката ли е тези ватове или баласта. Или и двете? :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: H4 ксенон?

Мнение от Huffy » 02 Мар 2010, 14:25

Само баласта е 55вата , защото си поръчвах крушки и единственото което ги интересуваше бе колко келвина са. Крушките за 35 и 55 ватовите са едни и същи. А до колегата с темата , просто махаш контролния модул ако изобщо има такъв че не знам какви продават в БГ и си ги връзваш без проблем

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: H4 ксенон?

Мнение от vld » 02 Мар 2010, 14:58

Аз до колкото знам крушките не са съвместими при 50w и 35w :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: H4 ксенон?

Мнение от gog_g » 02 Мар 2010, 16:34

bum_bum написа:Понеже вече има 55W, освен 35W крушката ли е тези ватове или баласта. Или и двете? :roll:

колега баластите са 35вата а крушките са 8000к
не става само с БМВ....трябва и акъл...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: H4 ксенон?

Мнение от bum_bum » 02 Мар 2010, 23:21

Аз също мисля, че са баластите. Крушките би трябвало да работят на всякакво напрежение, а и никъде не виждам да се продават крушки на 35 или 55W. Навсякъде се споменава само цветовата температура на крушките, докато баластите са за различни ватове. Отделно имах и 2 комплекта на 35 и 55 и само на баластите пишеше ватове. Ама по-добре да питам, че някъде тук четох мнение, че и крушките били различни.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 2.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Баласти за ксенон и ватове

Мнение от Savy » 02 Мар 2010, 23:46

Колеги, казаха ми че няма разлика между 35ватовия и 55 като светлина,а просто е направено да не дава грешки на по новите коли вярно или невярно :lol: :paranoid: ?Та става въпрос за ксенон от Илиенци марка незнам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Баласти за ксенон и ватове

Мнение от fedoracore » 03 Мар 2010, 7:59

колега,на е46 съм чел че дава 35w вата крушка.
но един съсед си беше купил ксенон от илиенци 35w и след монтажа не му даде никва грешка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 30.07.2009
Пол: Мъж
Кара: пасатор с турбо..
Мечтае да кара: самолет

Re: Баласти за ксенон и ватове

Мнение от gog_g » 03 Мар 2010, 10:12

колеги направих си ксенона от H4 na H1 стана без проблеми,купих кришки 6000к монтирах и светна...добре..баластите са 35w
не става само с БМВ....трябва и акъл...

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: H4 ксенон?

Мнение от MadChicken » 03 Мар 2010, 10:54

bum_bum написа:Аз също мисля, че са баластите. Крушките би трябвало да работят на всякакво напрежение, а и никъде не виждам да се продават крушки на 35 или 55W. Навсякъде се споменава само цветовата температура на крушките, докато баластите са за различни ватове. Отделно имах и 2 комплекта на 35 и 55 и само на баластите пишеше ватове. Ама по-добре да питам, че някъде тук четох мнение, че и крушките били различни.


Колега за моя ксенон изгоря грушка и си купувах специално 55W крушка и на нея пишеше на 2 места 55W.
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Баласти за ксенон и ватове

Мнение от Делян » 03 Мар 2010, 12:38

Аз до колкото знам,разликата във баластите 35 и 55 със сигурност я има,останах с впечатление,че и крушките са различни,понеже като купувахме на един приятел,в магазина питахме дали можем да сложим 55 вата крушки на неговите баласти 35 и казаха,че не може,трябва и баластите...Но може продавачката да не е била в час,все пак е жена :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Баласти за ксенон и ватове

Мнение от stony1 » 03 Мар 2010, 13:12

Колеги, за да светне ксеноновата крушка и трябва много високо напрежение и много малък ток, но това е само в началото в момента на запалване. След това нещата малко се променят. След "запалването" на крушката не е необходимо вече високо напрежение дори обратното, но тока, който започва да четпи крушката започва да нараства. Баласта е направен да осигури високото напрежение за запалване на крушката и след това да ограничи тока по време на работа (светене) на крушката. Баластите се правят според мощността на крушките.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: Баласти за ксенон и ватове

Мнение от Huffy » 03 Мар 2010, 18:17

4 еднакви крушки по 5000К 2 баласта по 35вата и 2 по 55вата . 35ватовите излизат по-синкави а 55 ватовите млечно бели с лек син отенък. Защо ме карате да ви направя клип как разменям крушките и разликата идва само от ватовете на баластите. Това в България кви боклуци се продават е вече друг въпрос. Като си копувах комплект крушки ги интересуваше само и единствено колко келвина е и нищо друго.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook