проблем сас хидравликата на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
проблем сас хидравликата на е36
Здравейте колеги реших да сменя дефтунгите на болтовите с който се захващат маркучите на хидравликата кам помпата сложих по дебели понеже не намерех танки налях масло обикновенно хидравлично хидравликата заработи минах около 30км и започна да прави дертови като запаля колата хидравликата работе 6-7минути и после воклана започва да става твърд като дам газ над 1500 оборота пак дойде хидравлика и след всичко това вече отказа на цяло та мисалта ми е може ли да е от маслото понеже не е ATF 4000 DEXTRON II D + DEXTRON III имам такова на IGAT ако го сложа ще заработе ли и щте стане ли
Последна промяна vanko_5 на 28 Фев 2010, 23:38, променена общо 1 път
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: проблем сас хидравликата на е36
налей още хидравлично масло и пали колата някой да върти волана ти сложи едни очила и гледай от къде пръска
и сам ще си отговориш от къде може да е проблема

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем сас хидравликата на е36
Huffy написа:налей още хидравлично масло и пали колата някой да върти волана ти сложи едни очила и гледай от къде пръскаи сам ще си отговориш от къде може да е проблема


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: проблем сас хидравликата на е36
Huffy написа:налей още хидравлично масло и пали колата някой да върти волана ти сложи едни очила и гледай от къде пръскаи сам ще си отговориш от къде може да е проблема
колега голям отговор то тва масло е без пари нали се едно 1литар е 2лева май неси купувал такова масло никога ???
- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Re: проблем сас хидравликата на е36
Колега, на мен ми изхвърли маслото на хидравликата от самата капачка на казанчето. На нея има един малък отвор отстрани и от там изтече. Получи се, когато бяха големите студове. Бях сложих масло IGAT. Явно маслото е калпаво, защото се получаваше изтичане само при първото палене на колата за деня, когато маслото явно от студа се сгъстява и създава голямо налягане и избиваше от капачката. Така че, щом нямаш спукани мъркучи провери дали не изтича от капачката.
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: проблем сас хидравликата на е36
знам колко струва , все пак сменях рейка. А така да гадаеш от къде може да тече не знам как ще го намериш освен да го видиш как тече
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: проблем сас хидравликата на е36
vanko_5 написа:Huffy написа:налей още хидравлично масло и пали колата някой да върти волана ти сложи едни очила и гледай от къде пръскаи сам ще си отговориш от къде може да е проблема
колега голям отговор то тва масло е без пари нали се едно 1литар е 2лева май неси купувал такова масло никога ???
ами за целта пък има легени

щом преди да бараш където и да било не е имало проблем,а след барането проблем,отиваш там където си барал и гледаш къде е проблема.По пронцип щом казваш че,дефтунгите които си сложил са различни от тези които са биле,то проблема би бил най-вероятно в тях

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: проблем сас хидравликата на е36
Колега, дифтунгите които си сложил не са пред нас и само можем да гадаем колко са дебели, но щом и ти го казваш вярвай от там е проблема. Самата връзка там е направена с определен размер дифтунги, ако сложиш по-дебели, болта се изнася навън а заедно с него и отвора който е прпендикулярно на главата, т.е. отвора може да е излязъл от накрайника на маркуча(този охлюв да го наречем)и от там хидравличната течност се лисва на пътя.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: проблем сас хидравликата на е36
колеги проблема е отстарнен беше се скасал самия накрайник от трабичката дето е на маркуча който сварзва помпата сас рейката разпробих го белязах гоо кка тртябда да е отидах на майстор запои го сса сребарен препой и сега всичко работи
Re: проблем сас хидравликата на е36
колеги налях масло обикновенно хидравлично хидравликата заработи минах около 30км и започна да прави дертови като запаля колата хидравликата работе 6-7минути и после воклана започва да става твард като дам газ над 1500оборота пка дойде хидравлика и след всичко това вече отказа на цяло хидравликата та мисалта ми е може ли да е от маслото понеже не е ATF 4000 DEXTRON II D + DEXTRON III имам такова на IGAT ако го сложа ще заработе ли и щте стане ли
Re: проблем сас хидравликата на е36
Като стана на въпрос за рейка.
Накой може ли да ми каже колко е нормалния луфт на волана.
На изгасен двигател като клатя волана леко наляво на дясно и се чува едно чукане.
Проверих накрайниците и те са здрави. Чукането идва от рейката.
Нямам загуба на масло в хидравличната система.
Накой може ли да ми каже колко е нормалния луфт на волана.
На изгасен двигател като клатя волана леко наляво на дясно и се чува едно чукане.
Проверих накрайниците и те са здрави. Чукането идва от рейката.
Нямам загуба на масло в хидравличната система.
Последна промяна bmw325tds на 01 Мар 2010, 14:58, променена общо 1 път
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем сас хидравликата на е36
bmw325tds написа:Като стана на въпрос за рейка.
Накой може ли да ми каже колко е нормалния луфт на волана.
На изгасен двигател като клатя волана леко наляво на дясно и се чува едно чукане.
Проверих накрайниците и те са здрави. Чукането идва от рейката.
Имам една тема за рейката,там съм написал как го отстраних,може и при теб да е от това,а може и да ти е износен гребена на рейката....

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани