Относно BMW 540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Относно BMW 540i
Абе таксиджийските опели карат по 600 700к километри на на газ без онсовен ремот... едно БМВ ли няма да изкара 200 300. Преди 5 6 дена се прибирах от някъде с един Хюндай на 21-21 на 1,130 000 км. без основен ремонт, на газ, вярно е че дрънкаше на разпадане ама .. шанс, за тия км в София е нормално.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Относно BMW 540i
Истината е, че един дизел комонрейл ще смени поне един път дюзи (~3600лв), както си кара с предназначеното гориво за N-километри. Един бензинов мотор, който се кара на газ, няма да смени нищо повече от това, което би сменил ако кара на бензин за N-изминати километри.
@Giorceto, няма ли да я заключваш тази безмислена тема вече
@Giorceto, няма ли да я заключваш тази безмислена тема вече

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Относно BMW 540i
mad_presley написа:Истината е, че един дизел комонрейл ще смени поне един път дюзи (~3600лв), както си кара с предназначеното гориво за N-километри. Един бензинов мотор, който се кара на газ, няма да смени нищо повече от това, което би сменил ако кара на бензин за N-изминати километри.
@Giorceto, няма ли да я заключваш тази безмислена тема вече
+ едно турбо за 2 бона = станаха 5.500
но пък колегата по горе Сашо с 540-ката, беше дал по спомен 10 бона за да си отремонтира мотора с нови части (да 10 бона ремонт за мотора, не за цената на колата)
та тъиии, до тук с 540-ки
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: Относно BMW 540i
BMW-E39 написа:mad_presley написа:Истината е, че един дизел комонрейл ще смени поне един път дюзи (~3600лв), както си кара с предназначеното гориво за N-километри. Един бензинов мотор, който се кара на газ, няма да смени нищо повече от това, което би сменил ако кара на бензин за N-изминати километри.
@Giorceto, няма ли да я заключваш тази безмислена тема вече
+ едно турбо за 2 бона = станаха 5.500
но пък колегата по горе Сашо с 540-ката, беше дал по спомен 10 бона за да си отремонтира мотора с нови части (да 10 бона ремонт за мотора, не за цената на колата)
та тъиии, до тук с 540-ки
Нови и оригинални, но по мотора е сменено всички ... без повдигачите
Поздрави,
Сашо.
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Относно BMW 540i
Колеги накрая трябва аз да изкажа моето мнение зада приключи този спор и тази тема така: Значи човек който си купува BMW 520i E39 и МУ СЛАГА ГАЗ или МЕТАН-това е човек който:харесва този клас автомобил харесва комфорта му визията возията и удобството от пътуването,но иска да му гори възможно по малко имено затова си е купил и най-малкия мотор на Е39 (2.0 бензин) зада му сложи ГАЗ и да стане възможно най-икономичната E39.Човек който си купува BMW 540i Е39 е добре запознат,че има и по икономични мотори в този клас както и по слаби като вървене,запознат е също,че това е V8 двигател 4400 кубика 286 коня което не е никак малко запознат е и с това,че консумативите на тази кола са по-скъпи зада искаш вървене и V8 двигател си иска и повечко парички за тази кола такъв човек малко или много си пада по по-бързички коли затова си купува 540i или не му достигат парите направо за M5.Човек който купува BMW 540i Е39 и иска да му сложи газ-.......ТОВА НЕМОГА ДА ГО РАЗБЕРА!!! 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани