Модул,централно заключване
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Модул,централно заключване
Колеги,централното с машинките е заводското, нищо не съм сменял.Има аларма машината,МАКС ПЛЮС.Сложих я преди 2 години.Не може нито да заключва, нито да отключва.Нито с алармата нито без нея,ръчно с ключа.Мисля че проблема е в модула,но все пак ми се иска да има някои патил,да сподели опит с мен!Проверих машинките,вред са,кабелите горе долу ги огледах биват,ключалките и механизмите са смазани и работят,бушона е здрав,ток има.Тези дни ще се дупа,да вида какво ще изкочи.
Ето снимки на модула.
http://store.picbg.net/pubpic/CB/B4/deb ... d5cbb4.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/B7/EC/201 ... 21b7ec.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/F7/45/721 ... 9ef745.JPG
Ето снимки на модула.
http://store.picbg.net/pubpic/CB/B4/deb ... d5cbb4.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/B7/EC/201 ... 21b7ec.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/F7/45/721 ... 9ef745.JPG
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Модул,централно заключване
пробвай с модула колега 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Модул,централно заключване
Да не отварям нова тема ще питам тук - до модула на централното имам една букса за реле празна, а пък ми се таркаля едно такова реле от друга кола ама викам да питам за какво е преди да го сложа
На него пише Zeitnung нещо си там (абе на преводача излиза модул време
) По парт номера му нищо не открих 




Re: Модул,централно заключване
SuPeR_FLY написа:Да не отварям нова тема ще питам тук - до модула на централното имам една букса за реле празна, а пък ми се таркаля едно такова реле от друга кола ама викам да питам за какво е преди да го сложаНа него пише Zeitnung нещо си там (абе на преводача излиза модул време
) По парт номера му нищо не открих
Indiana написа:Като заговорихте за това място да попитам имаше ли там едно реленце/модулче, което при отключване на колата светва лампите вътре и при заклячване ги гаси или нещо съм сънувал.......?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Модул,централно заключване
Аз го имах същия проблем, разпояваше се пластинката на малкия кондензатор (на втората снимка дет си постнал) в долния десен ъгъл. Запоих я и нямах проблем, ако не е това прегледаи пистите или най-добре си земи друго .
Успех.....
Успех.....
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Модул,централно заключване
Колеги,някои знае ли дали модула подлежи на ремонт.Понеже гледам,че елементите му подлежат смяна.Но искам да го дам в сервиз,понеже аз като гледам няма разпоени части.А пък не мога да разбера дали останалите елементи са здрави.Слушам само че релето се обажда.
Или другия вариант които мисля е,дали ще мога да намеря втора ръка модул,но как ще го позная че е здрав.И то има ли изобщо останали читави.Помагаите!
Благодаря.
Или другия вариант които мисля е,дали ще мога да намеря втора ръка модул,но как ще го позная че е здрав.И то има ли изобщо останали читави.Помагаите!
Благодаря.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Модул,централно заключване
имам здрави 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Модул,централно заключване
Явка, ще те имам в предвид,ако нещо не успея да оправя моя модул.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Модул,централно заключване
Имам един излишен модул ще ти го подаря ако искаш пиши ЛС кво ще се занимаваш с ремонти 


Re: Модул,централно заключване
колеги и аз имам проблем с централното заключване,но проблема се оказа по сериозен понеже и стъклата ми са вързани към централното и алармата.След като се повреди централното не ми работят и стъклата,някои има ли идея от какво може да е?
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Модул,централно заключване
Колега,аз доколкото четох разбрах,че модула или control unit още,управлява всички машинки и им казва какво да правят.Така,че той е най-важното звено.Ако централното ти е заводско,поне при мен в кабелите няма да имаш проблем,защото като гледам мойте как добре са опаковани,приварзани и подредени по врати и ниши,няма как да са те.Обаче сега времето е кофти, и няма поле за действие за майстор пред блока като мен
.
Но добре е първо да си провериш предпазителите(бушоните) да нямаш някой изгорял.

Но добре е първо да си провериш предпазителите(бушоните) да нямаш някой изгорял.
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Модул,централно заключване
Приятели,днес оправих централното заключване на моята кола.Много съм доволен от постигнатото.
Направо по решението на проблема.Взех мултимер, отворих гуменото уплатнение между вратата и купето,за да ми се отвори изглед към пиновете.С мултимера започнах да мера тоците в пиновете.
При моя модел кола,токов кабел(червено/черен).От кутията с предпазителите минава през пиновете,след което влиза по гуменото уплатнение вътре във вратата,след което прави някаква обиколка вътре и излиза от вратата минава през пиновете,влиза вътре в купето и се насочва към микроключа.Само да оточня още веднаж защо токовия кабел не жлиза директно в модула а варти през вратата в ония влаги и чак тогава влиза в модула и го храни с 12 волта ток.Има възможност да се добави екстра,устроиство което се монтира на вратата зимата да не замразва и да се отваря по-лесно.Именно за това първо токовия кабел влиза във вратата,там има изводи и пак се връща навътре.
При мен беше станало именно това.С годините,с влагата,с топото време кабела отвътре е станал да не ви казвам на какво.
Връщам се пак към пиновете.Сложих бушона на централното,слот 27,25 А,12 волта.След което вече зная за токовия кабел че минава през пиновете и влиза във вратата и след това пак излиза,вкл. се в пиновете,захранва микроключа,оттам захранва модула.С мултимера установих,че кабела които идва отвътре и минава през пиновете и влиза във вратата по него има 12 волта ток,но кабела които излиза от вратата и минава през пиновете за да влезне в купето и да захрани компонентите,по него нямаше ток.Следователно ток влиза вътре във вратата,трябва да излезе ток,но не излиза.
Решението,вътре още в купето,преди да влезне кабела с 12 волта ток в пиновете и да влезне във вратата го отрязах.След което намерих кабела 12 волтовия,токовия,които влиза в микроключа.И от него този същия кабел излиза за да захрани модула,които от своя страна захранва машинките и ситемата работи.
Съединих ги кабелите,запоих ги,изолирах ги.Централното се оправи.Закл.,откл, от раз без проблеми и ядове.
Централното заключване е заводско,нищо не е барано по него откакто е произведена колата.Наиулоните по вратите си стояха,аз бях първия които ги разряза,за да останови че проблема не е в тях
.
Колата е със 6 машинки,1 командващ модул и 2 микроключа.Този микроключ служи,за да разчита положението на ключа.Ако няма аларма колата и трябва да се щрака с ключ.12 волтов кабел излиза от бушоните,минава вътре в купето,намира се отрпед в краката на шофьoра минава през пиновете разположени между вратата и купето,минава по гуменото маншонче,след което влиза във вратата,оттам пак излиза от вратата минава през пиновете влиза във микроключа,от него излиза пак и влиза в модула,за да го захрани с ток.Именно тази обиколка на токия кабел през вратата е причината да не отива ток към модула,които от своя страна не функционира.
Пак пиша решението на проблема.Срязах кабела преди да влезе във врата и го вързах директно към микроключа,които не ми се налага да ползвам защото имама аларма и не закл/откл. с ключ,но реших така да си го направя.Иначе може направо в модула директно да го вкл този кабел.
Радвам се че ''стареца'' не ме надви,успях да му взема страха и го оправих.Благодаря на всички съфорумници за отделеното внимание.Ако някои има същия проблем да ми пише ако нещо не е разбрал.Надявам се да съм обяснил всичко разбираемо.

Направо по решението на проблема.Взех мултимер, отворих гуменото уплатнение между вратата и купето,за да ми се отвори изглед към пиновете.С мултимера започнах да мера тоците в пиновете.
При моя модел кола,токов кабел(червено/черен).От кутията с предпазителите минава през пиновете,след което влиза по гуменото уплатнение вътре във вратата,след което прави някаква обиколка вътре и излиза от вратата минава през пиновете,влиза вътре в купето и се насочва към микроключа.Само да оточня още веднаж защо токовия кабел не жлиза директно в модула а варти през вратата в ония влаги и чак тогава влиза в модула и го храни с 12 волта ток.Има възможност да се добави екстра,устроиство което се монтира на вратата зимата да не замразва и да се отваря по-лесно.Именно за това първо токовия кабел влиза във вратата,там има изводи и пак се връща навътре.
При мен беше станало именно това.С годините,с влагата,с топото време кабела отвътре е станал да не ви казвам на какво.
Връщам се пак към пиновете.Сложих бушона на централното,слот 27,25 А,12 волта.След което вече зная за токовия кабел че минава през пиновете и влиза във вратата и след това пак излиза,вкл. се в пиновете,захранва микроключа,оттам захранва модула.С мултимера установих,че кабела които идва отвътре и минава през пиновете и влиза във вратата по него има 12 волта ток,но кабела които излиза от вратата и минава през пиновете за да влезне в купето и да захрани компонентите,по него нямаше ток.Следователно ток влиза вътре във вратата,трябва да излезе ток,но не излиза.
Решението,вътре още в купето,преди да влезне кабела с 12 волта ток в пиновете и да влезне във вратата го отрязах.След което намерих кабела 12 волтовия,токовия,които влиза в микроключа.И от него този същия кабел излиза за да захрани модула,които от своя страна захранва машинките и ситемата работи.
Съединих ги кабелите,запоих ги,изолирах ги.Централното се оправи.Закл.,откл, от раз без проблеми и ядове.
Централното заключване е заводско,нищо не е барано по него откакто е произведена колата.Наиулоните по вратите си стояха,аз бях първия които ги разряза,за да останови че проблема не е в тях

Колата е със 6 машинки,1 командващ модул и 2 микроключа.Този микроключ служи,за да разчита положението на ключа.Ако няма аларма колата и трябва да се щрака с ключ.12 волтов кабел излиза от бушоните,минава вътре в купето,намира се отрпед в краката на шофьoра минава през пиновете разположени между вратата и купето,минава по гуменото маншонче,след което влиза във вратата,оттам пак излиза от вратата минава през пиновете влиза във микроключа,от него излиза пак и влиза в модула,за да го захрани с ток.Именно тази обиколка на токия кабел през вратата е причината да не отива ток към модула,които от своя страна не функционира.
Пак пиша решението на проблема.Срязах кабела преди да влезе във врата и го вързах директно към микроключа,които не ми се налага да ползвам защото имама аларма и не закл/откл. с ключ,но реших така да си го направя.Иначе може направо в модула директно да го вкл този кабел.
Радвам се че ''стареца'' не ме надви,успях да му взема страха и го оправих.Благодаря на всички съфорумници за отделеното внимание.Ако някои има същия проблем да ми пише ако нещо не е разбрал.Надявам се да съм обяснил всичко разбираемо.




- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Модул,централно заключване


Стаевски
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Модул,централно заключване
Колега благодаря за топлите думи.Идеята ми беше проста.Да споделя опита си,понеже рано или късно на всеки ще се случи това.Ако разбира се не е барано нищо по тази система на колата.И за да не се лутат хората из различни източници, написах решението си изчерпателно и мисля ясно.
Благодаря!
Благодаря!

- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Модул,централно заключване
Колеги ще ми кажете ли цветовете на управляващите кабели на предна лява врата понеже утре ще си слагам аларма и искам да ми управлява централното да не се лутам да меря кабел по кабел накратко интересуват ме цветовете на отключващия и заключващия импулс както и с какъв импулс се управлява централното с плюс или с минус за да знам как да вържа двете релета на алармата на общите си краища(откл/закл) да ми подава плюс или минус а и още нещо какви са цвтовете на самите захранващи кабели които отиват директно в моторчето на централното заключване на предната лява врата щото може и чрез тях да се управлява централното с подаване на плюс към всеки от тях от двете релета на алармата и тогава се получава директно захранване на машинката а тяя от своя страна ще си управлява и останалите три както и багажника ами това е колеги питам ви директно понеже утре няма да имам много време да меря всички кабели по снопа за да хвана импулсчетата понеже ще я захващам след 5 часа следобяд и няма да има много време за действие преди да се стъмни благодаря предварително!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани