Проблем с паленето на Е34 тд
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- svettlyo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
Проблем с паленето на Е34 тд
Колеги имам следния проблем,да ли някой ще помогне!!!
Колата е 2,5 тд, имам затруднения с сутрешния старт,но само когато е под -1 градус,пали доста трудно,но запали ли след това колкото и да е студено отивам при нея дори и след 5 часа ,пали веднага, и другото странно нещо е като загрее но само като седя в задруствания ли на пълна ръчка като я изгася пак трудно пали,а още по стрянно е че и при двата случея е по един и същ начин, студена или много заграла(стрелката на водата не мърда от 12 часа),тъкмо да запали и веднага угасне и след това въртенето става доста запалва и има един интервал в които не може да се изфорцира,но и не всеки път го прави, някои приятели ме бъзгат че е кола със собствено мнение а други че съм си взел летна кола
,сменил съм доста неща по тази кола вериги ,помпа, плочка,температурни датчици и др. Ако някой се е сблъскал с такъв проблем надявам се да помогне .А и да допълня че и в Супер дизел съм ходил доста пъти, но там до сега не го е правила този проблем,винаги пали от раз
Колата е 2,5 тд, имам затруднения с сутрешния старт,но само когато е под -1 градус,пали доста трудно,но запали ли след това колкото и да е студено отивам при нея дори и след 5 часа ,пали веднага, и другото странно нещо е като загрее но само като седя в задруствания ли на пълна ръчка като я изгася пак трудно пали,а още по стрянно е че и при двата случея е по един и същ начин, студена или много заграла(стрелката на водата не мърда от 12 часа),тъкмо да запали и веднага угасне и след това въртенето става доста запалва и има един интервал в които не може да се изфорцира,но и не всеки път го прави, някои приятели ме бъзгат че е кола със собствено мнение а други че съм си взел летна кола

- vladimir8505
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
- Детайли за колата: Е 53
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
Плочката как ти е
А в резервоара(помпата,цедкта)
........провери ли..






- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
колега аз имах същия проблем(524тд),като я оставиш вдигни капака и гледай дали не и пада нафтата във прозрачния маркуч щото точно от една от скобите ми зимаше въздух аз го смених смених и скобите и за всеки случай си сложих клапанче за нафтата сега и в най студените дни като бяха само да подгрее и пали от 4-върт
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- svettlyo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
плочката е добре , нафтата също си е ок,налягането е идеално, помпата в резервоара я отварях бешв все едно вчера я бях сложил.
- svettlyo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
и аз го замислям това с калапана одаче като държи налягане няма нужда 

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
golov_bg написа:колега аз имах същия проблем(524тд),като я оставиш вдигни капака и гледай дали не и пада нафтата във прозрачния маркуч щото точно от една от скобите ми зимаше въздух аз го смених смених и скобите и за всеки случай си сложих клапанче за нафтата сега и в най студените дни като бяха само да подгрее и пали от 4-върт



- svettlyo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
И да допълня ,сега тези дни нали е по топло ,не я бях палил 4 дни, запали веднага
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
Колко км си минал от смяна на вериги 

Re: Проблем с паленето на Е34 тд
Колеги да не правя нова тема и аз имам подобен проблем. Не иска да пали без значение от времето - топло ли е студено ли е. Пробвах подгряващите свещи здрави са, релето им също, клапана за горивото и той работи и не ще и не ще да пали. Изчистил съм и цедката в резервоара, сложих ръчна подкачаща помпа. Стартера си върти добре пробвах с три акумулатора нови (мислях че е от акумулатора), но същата работа. Дайте идеи какво да проверя, че вече не знам. А, да не забравя - като я дръпна 10метра и веднага пали. Да ви питам и нормално ли е като въртя да е бял пушека ?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
rado_1983 написа:Колеги да не правя нова тема и аз имам подобен проблем. Не иска да пали без значение от времето - топло ли е студено ли е. Пробвах подгряващите свещи здрави са, релето им също, клапана за горивото и той работи и не ще и не ще да пали. Изчистил съм и цедката в резервоара, сложих ръчна подкачаща помпа. Стартера си върти добре пробвах с три акумулатора нови (мислях че е от акумулатора), но същата работа. Дайте идеи какво да проверя, че вече не знам. А, да не забравя - като я дръпна 10метра и веднага пали. Да ви питам и нормално ли е като въртя да е бял пушека ?
Някой път, ще я дръпнеш и ще ти пламне и главата като разбереш колко струва ремонта след това. Как провери подгревните свещи? Я си купи 6 нови искра и ги смени и пак ни драсни какво се случва.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
дето вика Zubcho, как замери свещите. мойте ги замерих на релето с кабелче, всичките работят, колата не ще да запали. свалям ги, на акумолатора, 3 изгорели. 3 нови и сега пали от раз. аз съм за проверка на свещи...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
Свещите има как да се проверят
.
До колегата rado_1983 имаш прекалено голямо закъснение на помпата и затова не ти пали колата.От къде си?

До колегата rado_1983 имаш прекалено голямо закъснение на помпата и затова не ти пали колата.От къде си?
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- mitio ochite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 29.04.2009
- Местоположение: с.Владая
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 тдс
- Мечтае да кара: настрани
- Детайли за колата: Само шпер.
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
svettlyo написа:плочката е добре , нафтата също си е ок,налягането е идеално, помпата в резервоара я отварях бешв все едно вчера я бях сложил.
А проверили помпата дали работи нищто че е като нова,махни единия маркуч при филтъра и виж студена като дадеш контакт трябва да хвърля нафта,а топла като завъртиш на стартер,виж и свещите вапреки че топла колата не грее и мисля че не е от тях,може и малко аванс ако не точен след смяна на вериги
0878241719
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с паленето на Е34 тд
да колега я си провери помпата дали качва нафтичка
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани