Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mitkosulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 17.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
мислех си че съм единствения с 20/100 градско ама явно не е така
колега ако си в малък град като мене и от палене до гасене минаваш по 2-3 км.
е нормално колата е винаги студена няма как да гори малко
а иначе извън градско ми пада на 9/100
аз си мисля че ако има някакав проблем и извън градско щеше да си лапа повече

колега ако си в малък град като мене и от палене до гасене минаваш по 2-3 км.
е нормално колата е винаги студена няма как да гори малко
а иначе извън градско ми пада на 9/100
аз си мисля че ако има някакав проблем и извън градско щеше да си лапа повече
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
mitkosulev написа:мислех си че съм единствения с 20/100 градско ама явно не е така![]()
колега ако си в малък град като мене и от палене до гасене минаваш по 2-3 км.
е нормално колата е винаги студена няма как да гори малко
а иначе извън градско ми пада на 9/100
аз си мисля че ако има някакав проблем и извън градско щеше да си лапа повече
Колега, не мога да се съглася. Да гори, да гори колко да гори ами 15 на 100 да гори, но 20 направо ми е непонятно. Твоя мотор с Ванос ли е и какво му е прегледано (във връзка с разхода) - свещи, датчици, ламбда?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Разхода зависи основно от разстоянията,които се изминават.
До този извод стигнах за годините ,в които карам 320.
С брат ми караме идентични коли(неговата е ВАНОС,моята е без),
но разхода е тотално различен.Той работи на около 3 км.,а аз на
13 км.В момента на мен ми дава около 13-13,5,а на него 19 и нещо.
Когато съм взимал неговата кола,за 13 км до работата ми ВАНОСА
дава 12 и нещо,тоест с литър надолу.Но на къси разстояния разлика
няма и разхода е космически.
До този извод стигнах за годините ,в които карам 320.
С брат ми караме идентични коли(неговата е ВАНОС,моята е без),
но разхода е тотално различен.Той работи на около 3 км.,а аз на
13 км.В момента на мен ми дава около 13-13,5,а на него 19 и нещо.
Когато съм взимал неговата кола,за 13 км до работата ми ВАНОСА
дава 12 и нещо,тоест с литър надолу.Но на къси разстояния разлика
няма и разхода е космически.
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
bmwdriver написа:...
То това е ясно и е така при всички коли, нормално е като е студена колата да е много богата и да харчи много. При моя случай,дефакто карам седана по около 10-15км на излизане, лятото си дава разход,амси я настъпвамдоста и не ме учудва разод от 15-17/100, учудва ме10/100 извън града.
- mitkosulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 17.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
turbo написа:
Колега, не мога да се съглася. Да гори, да гори колко да гори ами 15 на 100 да гори, но 20 направо ми е непонятно. Твоя мотор с Ванос ли е и какво му е прегледано (във връзка с разхода) - свещи, датчици, ламбда?
Без ванос е колега свещи лули бобини всичко е сменено но в горенето разлика не осетих но върви с пъти повече. Просто при късите растояния гори зверски много. До края на 2008ма живях в софия маршрута до работата ми беше от Герена до младост 4 и там ми даваше разход средно 13-14 на сто и затова си мисля че е нормално ама дано да греша че 20/100 си е бая разход
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
mitkosulev написа:
Без ванос е колега свещи лули бобини всичко е сменено но в горенето разлика не осетих но върви с пъти повече. Просто при късите растояния гори зверски много. До края на 2008ма живях в софия маршрута до работата ми беше от Герена до младост 4 и там ми даваше разход средно 13-14 на сто и затова си мисля че е нормално ама дано да греша че 20/100 си е бая разход
Колега прегледай я хубаво, погледни маркучите около бензиновия филтър под колата, да не би от там да прокапва, погледни отгоре на филтъра ( при мен от там прокапваше бензин ) маркучите, около инжекциона. Знам ли, аз я карам по 6км. в посока и не дава повече от 14, ако имам търпение и 13 успявам да я сваля, вярно с ръчкане е друго там вече и до 17 18 отива, но нещо не е в ред. Тия дни само се дърпам с няк'ви хора, въртя се по снеговете и с 17 литра минах 120км. Така че предледай маркучите внимателно, успех




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Тема с продължение
След засичане от пълно, до резервата и пак до пълно се оказа, че разходът се е получил 17.7-17.8 на 100. Това е леко досадно защото в километри нещата са така - за 317 километра са заминали 56.4 литра бензинец А-95 на Лукойл.
От наблюденията върху колата по време на карането забелязах, че сондата постоянно показва богата смес, докато стрелката на температурата не излезе тотално от синята (студената) зона. След направена консултация с човек, който кара 320и Ванос (и при него има уредче вързано към сондата), се оказа, че при него сондата показва бедна смес, докато стрелката не излезе от синята зона. От това може да се направи изводът, че Ванос моторите (сиреч Сименс електрониката) работи по друг начин спрямо Боша и от там може би пада малко разходът при Ваноса. Друг е въпросът, че Ваносът е с чип в момента и може от там пък да идва различното поведение на колата при студен мотор.
Смятам тия дни да извадя компютъра на моята кола (Бошчето) и да видя да не би някой тарикат да го е чипнал мноооого преди аз да го взема.

След засичане от пълно, до резервата и пак до пълно се оказа, че разходът се е получил 17.7-17.8 на 100. Това е леко досадно защото в километри нещата са така - за 317 километра са заминали 56.4 литра бензинец А-95 на Лукойл.
От наблюденията върху колата по време на карането забелязах, че сондата постоянно показва богата смес, докато стрелката на температурата не излезе тотално от синята (студената) зона. След направена консултация с човек, който кара 320и Ванос (и при него има уредче вързано към сондата), се оказа, че при него сондата показва бедна смес, докато стрелката не излезе от синята зона. От това може да се направи изводът, че Ванос моторите (сиреч Сименс електрониката) работи по друг начин спрямо Боша и от там може би пада малко разходът при Ваноса. Друг е въпросът, че Ваносът е с чип в момента и може от там пък да идва различното поведение на колата при студен мотор.
Смятам тия дни да извадя компютъра на моята кола (Бошчето) и да видя да не би някой тарикат да го е чипнал мноооого преди аз да го взема.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Колега,добре си решил да си провериш компютъра
Имам и един много смешен съвет към теб,но и сериозен - смени бензиностанцията за известно време!!! Понякога стават чудеса

Имам и един много смешен съвет към теб,но и сериозен - смени бензиностанцията за известно време!!! Понякога стават чудеса


- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Абе не ви ли идва на акъла, че може да е нещо от поразтегната верига и това води до изместване центровката м/у кол. вал. и разпределителния вал.От това двигателите стават по мудни горят повече ,лятото отиват да загряват и т.н.Някой може да кажат ама то варви много яко, ами върви щото тея шест цил. са по мощни и малка разлика не може да се усети от човек който не е карал различни коли с еднакви двигатели.Та може и да е тая причината.
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
turbo написа:Тема с продължение![]()
След засичане от пълно, до резервата и пак до пълно се оказа, че разходът се е получил 17.7-17.8 на 100. Това е леко досадно защото в километри нещата са така - за 317 километра са заминали 56.4 литра бензинец А-95 на Лукойл.
От наблюденията върху колата по време на карането забелязах, че сондата постоянно показва богата смес, докато стрелката на температурата не излезе тотално от синята (студената) зона. След направена консултация с човек, който кара 320и Ванос (и при него има уредче вързано към сондата), се оказа, че при него сондата показва бедна смес, докато стрелката не излезе от синята зона. От това може да се направи изводът, че Ванос моторите (сиреч Сименс електрониката) работи по друг начин спрямо Боша и от там може би пада малко разходът при Ваноса. Друг е въпросът, че Ваносът е с чип в момента и може от там пък да идва различното поведение на колата при студен мотор.
Смятам тия дни да извадя компютъра на моята кола (Бошчето) и да видя да не би някой тарикат да го е чипнал мноооого преди аз да го взема.
Започваме с бензиностанцзията, просто я забрави таз марка лукойл. Карай с Еко или Петрол 96. така, оттам ти гарантирам поне кило надоле. После, уреда треа да показва точно богата смес докато излезе от синята зона, тогава ламдата не работи и компа налива гориво за да е богата и да не гасне, там играе ролята и температурен датчик. Когато стрелката застане на ръба на синята зона са включва ламбадата и тогава вече смесите са като хората, а на тоз твоя приятел му кажи да си смени сондата, показва бедна смес когато е фитка сондата, аз съм така, колата отзад люти си ебало майката, гърми в кюнците, онова ми показва бедна смес, ламдата е фитка и оттам не може да отчете, знаеш ко сата аварини таблици, не изгаряне и така нататък. Но първо смени бензиностанцията, покарай малко пак засечи, ако няма разлика нито във вървене нито в разход, откачи компа за да се рестартира и пак виж какво следва, мисля, че след тези роцедури ще станат малко по-ясни нещата.

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Също така според мен колега можеш да пробваш и с датчика за температурата,този който стои на главата,понякога всичко изглежда нормално и колата е загряла,но датчика дава грешна информация на компа и той от негова страна пуска повече гориво.Друго което мога да ти кажа е да свалиш самата ламбда и да я погледнеш какъв цвят е.По принцип трябва да е като свещите леко бяла.Оттам можеш да видиш на какво ти е богат бензина който зареждаш и да знаеш дали да сменяш бензиностанцията.Мисля че колегата Дилян Пенчев беше пускал тема в раздел Е30 каква трябва да е ламбдата на цвят и по това да хванеш съставките на бензина за да знаеш дали да сменяш бензиностанцията и да знаеш как ти работи самата ламбда...Успех! 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Компютърът го гледах на колата и не е чипвана ( за сега
). Sonny, сондата не може да не загрее за толкова време, нали има и подгряване, а и няма логика да си карам аз бавно с около 2к оборота и чак, когато излезе от синьото да започват да сработват нещата. По-скоро компютърът го прави това преобогатяване, докато температурата е в синьото и сондата си работи, но вижда богата смес и то точно, защото компютърът работи с твърди стойности за количеството гориво. Забелязах също, че ако колата постои известно време и температурата при палене е отново в синята зона сондата отново почва да отчита богата смес, сиреч това не се случва само сутрин на добре изстинал мотор, а и после пак е така. Според мен са се престарали с тая богата смес в синята зона и от там се вдига леко разходът, а и не само леко, ако често се кара на кратки разстояния и колата е често в синята зона. При моя човек сондата е ОК, защото колата върви, както трябва, а и сондата е на 10к километра и е ХЕЛЛА на цена от 230 лева, защото е титаниева 5 волтова (СИМЕНСът работи с такива скъпи сондички
).
А от бензинджийницата съм доволен, защото ми се е случвало на кола, която се чуди дали да върви, да заредя там и тя да се оправи, но не пречи да пробвам ЕКО да речем.


А от бензинджийницата съм доволен, защото ми се е случвало на кола, която се чуди дали да върви, да заредя там и тя да се оправи, но не пречи да пробвам ЕКО да речем.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Е то ясно, че компа прави смесите, просто започва да се отчитат показанията от сондата след като излезе от синята зона. И да, колата не знае дали е сутрин или нощ, тя знае кога е студена и кога е топла. Затова много често клоним към датчик на температурата, защото когато той започне да бърка хавата, започват и проблемите с празен ход кофти палене, кофти разход и прочие, зависи накъде е отишъл датчика. Ако показва топла кола е кофти студения старт, ако показва студена кола, тогава ще има проблем с нормалон загрял мотор. Таак, че караш ли я на кратки разстояния е нормално да има голям разход. Другото е и термостата кога отваря, кога загрява колата, щото ако седи много време студена и неможе да загрее сещаш се, ако загрява много бързо тогава бързо започва да работи коректно електрониката 

- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
sonny написа:...Така че караш ли я на кратки разстояния е нормално да има голям разход...
Да е нормално, да е нормално колко да е нормално? 30л/100км за 2000 кубиков мотор колкото и студен да е, колкото и да са къси разстоянията не е нормално според мен. Дори и факта, че е автомат не играе роля при тоя разход. Справка - линка в подписа ми най-долу. Утре мисля да махна катализатора. След това ще видя въпросния температурен датчик. Ако и там не е проблема, остава тропащия ВАНОС - хлабва верига и от там изместена центровка.
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
joreto_88 написа:sonny написа:...Така че караш ли я на кратки разстояния е нормално да има голям разход...
Да е нормално, да е нормално колко да е нормално? 30л/100км за 2000 кубиков мотор колкото и студен да е, колкото и да са къси разстоянията не е нормално според мен. Дори и факта, че е автомат не играе роля при тоя разход. Справка - линка в подписа ми най-долу. Утре мисля да махна катализатора. След това ще видя въпросния температурен датчик. Ако и там не е проблема, остава тропащия ВАНОС - хлабва верига и от там изместена центровка.
Ниенте, според мен от разместен ванос,ще качи макс 1.5л,поне такива с ами наблюденията. ЗАпочвай с лули, бубини,свещи,горивенфилтър,регулатор,ТПС, температурни датчки,датчик интейк, термостат, ламбда.Се такива готини работи

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани