Табло с голям борд
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Табло с голям борд
Jenkov написа:mad_presley написа:То по тази логика, 520 м-пакет направо трябва да се залееш от смях
Незнам за М-пакет , ама аз сериозно се замислям вместо да сменям лентовия кабел на моята 520-ка , дали направо да не сменя таблото с едно такова. Пък на него вече мога да му сменя лентовия кабел![]()
Дали на 520 бензин ще работи както трябва това табло , визирам най-вече температурата на маслото ?
П.С: Различни ли са таблата преди и след фейслифт-а т.е трябва ли да си търся М табло преди фейса ?
Сори , че ползвам темата на колегата , за да задавам подобни въпроси
Няма проблем тя темата и без това е пародия

Отговора на въпроса го знам много добре

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Табло с голям борд
Утре ще е при мен таблото и ще го сложа 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Табло с голям борд
Jenkov написа:Дали на 520 бензин ще работи както трябва това табло , визирам най-вече температурата на маслото ?
Точно това май няма как да ти проработи.

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Табло с голям борд
badsharki написа:Jenkov написа:Дали на 520 бензин ще работи както трябва това табло , визирам най-вече температурата на маслото ?
Точно това май няма как да ти проработи.
Може да си работи на всяка една Е39-ка без проблеми

П.С. Таблото вече е на ТДС-ка и си работи перфе

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Табло с голям борд
ivanov 530d написа:badsharki написа:Jenkov написа:Дали на 520 бензин ще работи както трябва това табло , визирам най-вече температурата на маслото ?
Точно това май няма как да ти проработи.
Може да си работи на всяка една Е39-ка без проблеми![]()
П.С. Таблото вече е на ТДС-ка и си работи перфе
Еиии колко М-ки смени вече,хората по 1-на немогат да си вземат ти със 2-ра се похвали

Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Табло с голям борд
LUCIFER'S написа:темп на маслото подкара ли я?
Само това не съм подкарал още,но нямах време да се занимавам днес с това......
Ще го подкарам по-нататък,след като му смени лентовия кабел Преслав .
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Табло с голям борд
я дай FSW_PSW.trc от таблото, че имам малко жокери
скайп: plamen_markov
скайп: plamen_markov
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Табло с голям борд
spacepl написа:я дай FSW_PSW.trc от таблото, че имам малко жокери
скайп: plamen_markov
Утре ще го извадя и ще ти го пратя

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Табло с голям борд
ivanov 530d написа:badsharki написа:Jenkov написа:Дали на 520 бензин ще работи както трябва това табло , визирам най-вече температурата на маслото ?
Точно това май няма как да ти проработи.
Може да си работи на всяка една Е39-ка без проблеми![]()
П.С. Таблото вече е на ТДС-ка и си работи перфе
Имах предвид температурата на маслото, не самото табло, но стискам палци да го подкараш. Някъде из нета бях срещал някакви афтермаркет джаджи с които може. Малко не си заслужаваха цената, но ако го намеря ще пиша.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Табло с голям борд
Ето защо не тръгва температурата на маслото :
Oil temperature gauge
On the M-models, an oil temperature gauge is used in the instrument cluster instead of the fuel consumption indicator.
The oil temperature displayed in the instrument cluster comes via the CAN bus from the digital engine electronics to the instrument cluster. On the S62 engine, the oil temperature shown in the instrument cluster is displayed as a mean value of the oil temperature measured value of the oil level transmitter and the dual coolant temperature sensor (temperature engine exit).
Procedure in the event of a fault:
1. Check the instrument cluster
Run a self-test of the instrument cluster.
For the self-test of the instrument cluster, check whether the oil temperature gauge behaves correctly. If it does not, the instrument cluster must be replaced.
2. Check the thermal oil level transmitter
If the oil temperature gauge is defective with the additional Check Control message ”Check engine oil level”, proceed as follows:
•Check the power supply and earth connection for the oil level transmitter.
•Check the cable from the oil level transmitter to the DME control unit.
•If necessary, replace the oil level transmitter.
If the oil temperature gauge is defective without the additional Check Control message ”Check engine oil level”, proceed as follows:
•In the diagnostic program for the DME digital engine electronics, display the oil temperature (expert mode - diagnosis requests) and check whether the displayed temperature corresponds to the oil temperature in the engine.
•Check the cable from the oil level transmitter to the DME control unit.
•If necessary, replace the oil level transmitter.
3. Check the dual coolant temperature sensor
The dual coolant temperature sensor has two independent NTC sensors that determine the coolant temperature directly for the instrument cluster and for the digital engine electronics. The NTC sensor connected to the digital engine electronics is used to calculate the oil temperature.
•In the diagnostic program for the DME digital engine electronics, display the coolant temperature (expert mode - diagnosis requests) and check whether the displayed temperature corresponds to the coolant temperature in the engine.
•Check the cable from the DME control unit to the sensor.
•If necessary, replace the sensor.
Oil temperature gauge
On the M-models, an oil temperature gauge is used in the instrument cluster instead of the fuel consumption indicator.
The oil temperature displayed in the instrument cluster comes via the CAN bus from the digital engine electronics to the instrument cluster. On the S62 engine, the oil temperature shown in the instrument cluster is displayed as a mean value of the oil temperature measured value of the oil level transmitter and the dual coolant temperature sensor (temperature engine exit).
Procedure in the event of a fault:
1. Check the instrument cluster
Run a self-test of the instrument cluster.
For the self-test of the instrument cluster, check whether the oil temperature gauge behaves correctly. If it does not, the instrument cluster must be replaced.
2. Check the thermal oil level transmitter
If the oil temperature gauge is defective with the additional Check Control message ”Check engine oil level”, proceed as follows:
•Check the power supply and earth connection for the oil level transmitter.
•Check the cable from the oil level transmitter to the DME control unit.
•If necessary, replace the oil level transmitter.
If the oil temperature gauge is defective without the additional Check Control message ”Check engine oil level”, proceed as follows:
•In the diagnostic program for the DME digital engine electronics, display the oil temperature (expert mode - diagnosis requests) and check whether the displayed temperature corresponds to the oil temperature in the engine.
•Check the cable from the oil level transmitter to the DME control unit.
•If necessary, replace the oil level transmitter.
3. Check the dual coolant temperature sensor
The dual coolant temperature sensor has two independent NTC sensors that determine the coolant temperature directly for the instrument cluster and for the digital engine electronics. The NTC sensor connected to the digital engine electronics is used to calculate the oil temperature.
•In the diagnostic program for the DME digital engine electronics, display the coolant temperature (expert mode - diagnosis requests) and check whether the displayed temperature corresponds to the coolant temperature in the engine.
•Check the cable from the DME control unit to the sensor.
•If necessary, replace the sensor.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Табло с голям борд
Е значи на ТДС Т на маслото се отчита само в ДДЕто и ДДЕто и не може да предаде данни към таблото по CAN bus да се изведе до таблото. При S62 я отчита като осреднява от двойния сензор масло за ниво и Т и някакъв друг сензор на охлаждането на маслото.... Аз това разбрах. Тогава ако са критични- голяма температура на маслото трябва да става нещо или циркулация за охлаждането на маслото... Тя постоянна ли е циркулацията? Нещо клапан да има... за какво е този Т датчик при ТДСа? 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани