Cold Air Intake от предната броня

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от White 1913 Power » 03 Фев 2010, 0:17

а къде ли е истината?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2010, 0:43

Истината е във флоубенч теста :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от sonny » 03 Фев 2010, 1:01

MaXo написа:АФЕ имат някъв интейк кит с който дават 20-21 коня на 330и хаха ... ебати измишльотината. Почвам да се чудя дали и КиН не си фантазират за 11.5 коня от техния интейк кит.Ще взема да метна един панелен филтър вътре КиН и никви конуси... и може да си направя един интейк хоум мейд само за драг челиндж... Иначе повече ме интересува разлика в респонса на колата намирате ли ... след като преминете към интейк с конусен филтър ... спрямо панелен в стандартна кутия. Искам колата да е рязка ... респонсна ... а дали ще има 2-3 коня повече при 6000об не ми е зор....

преди бях с конуса вътре при мотора без щит,демек, сичкото топъл въздух у филтъра, сега при бронята с двуцевката е друга бира,по-доволен съм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от uCnaHeTcA » 03 Фев 2010, 1:30

sonny написа:
uCnaHeTcA написа:Аз малко ще се отклоня от темата, че имам един такъв въпрос... Та... Кое ще е по-добре?
1) Филтъра се изнася долу и направо от там да си дърпа въздух
2) Слага се филтъра, където му е реда и се прекарва отдолу една тръба, в която горе влиза филтъра
Надявам се ме разбрахте :mhihi:
:roll:
П.С. За 20ска, Е46 питам :angel: :ok:

Като знам колко място има у е46цата май борбата ще е еднаква.

Тей де, то за борбата ясно :mhihi: Имах впредвид, кое ще се отрази по-добре :yes: Че сега съм по втория метод, ма ме красти първия :mhihi:
П.С. За по-горните мнения... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15 :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от MaXo » 07 Фев 2010, 14:34

sonny написа:
MaXo написа:АФЕ имат някъв интейк кит с който дават 20-21 коня на 330и хаха ... ебати измишльотината. Почвам да се чудя дали и КиН не си фантазират за 11.5 коня от техния интейк кит.Ще взема да метна един панелен филтър вътре КиН и никви конуси... и може да си направя един интейк хоум мейд само за драг челиндж... Иначе повече ме интересува разлика в респонса на колата намирате ли ... след като преминете към интейк с конусен филтър ... спрямо панелен в стандартна кутия. Искам колата да е рязка ... респонсна ... а дали ще има 2-3 коня повече при 6000об не ми е зор....

преди бях с конуса вътре при мотора без щит,демек, сичкото топъл въздух у филтъра, сега при бронята с двуцевката е друга бира,по-доволен съм.


Не мисля да си дупча бронята.

Някой може ли да ми каже кутията на 330ката дали е специфична или е напълно еднаква с на 320ка примерно ... защото искам да си купя кутия и да я режа да видя какво ще стане.Аз мисля, че въздухозаборника и отвора там не е толкова тесен .... не смятам, че се явява рестриктор. Почти съм сигурен, че на дино ще се извади най-много сила с нормалната кутия без филтър примерно.
без реклами в подписа...
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от sonny » 07 Фев 2010, 16:41

MaXo написа:
sonny написа:
MaXo написа:АФЕ имат някъв интейк кит с който дават 20-21 коня на 330и хаха ... ебати измишльотината. Почвам да се чудя дали и КиН не си фантазират за 11.5 коня от техния интейк кит.Ще взема да метна един панелен филтър вътре КиН и никви конуси... и може да си направя един интейк хоум мейд само за драг челиндж... Иначе повече ме интересува разлика в респонса на колата намирате ли ... след като преминете към интейк с конусен филтър ... спрямо панелен в стандартна кутия. Искам колата да е рязка ... респонсна ... а дали ще има 2-3 коня повече при 6000об не ми е зор....

преди бях с конуса вътре при мотора без щит,демек, сичкото топъл въздух у филтъра, сега при бронята с двуцевката е друга бира,по-доволен съм.


Не мисля да си дупча бронята.

Някой може ли да ми каже кутията на 330ката дали е специфична или е напълно еднаква с на 320ка примерно ... защото искам да си купя кутия и да я режа да видя какво ще стане.Аз мисля, че въздухозаборника и отвора там не е толкова тесен .... не смятам, че се явява рестриктор. Почти съм сигурен, че на дино ще се извади най-много сила с нормалната кутия без филтър примерно.


отговорих ти н аЛС

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от 100imenov » 07 Фев 2010, 19:25

Е ок де при е46 въздуха от бъбреците го вкарва дирекно в кутията при филтъра.Слагаш 1 филтър я панелен,я конусовиден и ем си с изолатор,ем си със студен въздуш,поне при е46 не въждам смисъл от дупчене на броня. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от MaXo » 07 Фев 2010, 20:15

Води се рестриктивна тръбата, която влиза от въздухозаборника в кутията.
без реклами в подписа...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от s_kolev » 21 Фев 2010, 21:00

Аз замених тръбата от бъбреците с такава от аспиратор с ф102 :oops: (по- лесно се моделира от пвц - то) и я изведох на бронята.

Изображение

п.с. като се постопли мисля по да ползвам тази тръба за шаблон и да пробвам да оформя пвц, че тези оребрения ми бъркат в здравето :mhihi: :driving:

п.с.2 яко съска от тия дупки :mhihi: :mhihi: и по - настървено хапе оборотите :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от ditko1 » 21 Фев 2010, 22:40

със някаква фреза ли правите дупките ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от bum_bum » 21 Фев 2010, 23:03

С бор коронка ще стане супер, въпреки, че Сони е майстор и я направи с некви подръчни машини. :mhihi: Вече не помня точно кви ама стана идеално.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от Sharo » 22 Фев 2010, 3:48

Вкарахте нова мода вие със сонай хеххе
траа ви черпят по фанта и каквото пие бум бум
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от s_kolev » 22 Фев 2010, 7:06

ditko1 написа:със някаква фреза ли правите дупките ?


с поялник (в пластмасата ) :mhihi: , че нямах подходящ накрайник за дрелката и с дрелка с дебела бургия и зеге ( в бронята ), но препоръчвам ...

bum_bum написа:С бор коронка ще стане супер, въпреки, че Сони е майстор и я направи с некви подръчни машини. Вече не помня точно кви ама стана идеално.

:yes:

п.с. най-трудно беше да огъна тая менте тръба в наличното място под и зад фара :mhihi: :mhihi:

bum_bum написа:Ми то затва се мести единия клаксон. ;)



клаксоните ги заточих в ъгъла зад мигача, те не бяха проблем :mhihi: :mhihi:
Последна промяна s_kolev на 22 Фев 2010, 18:43, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2010, 11:16

Ми то затва се мести единия клаксон. ;)

Sharo написа:Вкарахте нова мода вие със сонай хеххе
траа ви черпят по фанта и каквото пие бум бум

найш от кога го мисля ама нямаше някой да се навие да ми резне бронята :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Cold Air Intake от предната броня

Мнение от sonny » 22 Фев 2010, 13:28

Sharo написа:Вкарахте нова мода вие със сонай хеххе
траа ви черпят по фанта и каквото пие бум бум

сонай мое ми викат определни ора ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook