GTi Symbian Dyno
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
GTi Symbian Dyno
Случайно ми попадна една страшно интересна програмка, която (трябва да) е в състояние да мери ускоренията на автомобила до 100км/час, до 400 метра, максимална скорост и т.н.
Ето и сайта и описанието и:
http://www.tempes.com/
В състояние ли е някой да я намери?
Ще съм ви много благодарен!
П.П. Не съм в БГ и не мога да видя по нашите и по руските сървъри...
Ето и сайта и описанието и:
http://www.tempes.com/
В състояние ли е някой да я намери?
Ще съм ви много благодарен!
П.П. Не съм в БГ и не мога да видя по нашите и по руските сървъри...
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва хубаво ма някой знае ли колко струва такава gps джаджа:?:
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
Аз мисля, че съм в състояние да намеря пълна версия на програмата, но името е малко твърде кратко и ме притеснява да няма вирус във файла на програмата.
Все пак ще потърся.
ПП Търсих из различни warez сайтове, където по принцип всичко намирам (игри програми софтуер), но специално за тази програма ударих на дърво, съжелявам
[00:12:51] <Hogan1> i guess it aint been cracked
Hogan1 ми каза, че ще се опита да я намери, утре да го потърся.
Надеждата умира последна
Все пак ще потърся.
ПП Търсих из различни warez сайтове, където по принцип всичко намирам (игри програми софтуер), но специално за тази програма ударих на дърво, съжелявам

[00:12:51] <Hogan1> i guess it aint been cracked
Hogan1 ми каза, че ще се опита да я намери, утре да го потърся.
Надеждата умира последна

Мен малко ме съмнява че с телефон и GPS ще мойе човек да направи верни и повтаряеми резултати
Едно време в GPS системата беше заложена грешка от околу 50м за да не можеш да посадиш някоя ракета кадето си поискаш. Уж премахнаха тази грешка но на всички GPS'и които съм гледал им дават максимална точност от 5м което си е грешка ,която не се знае къде и как се наслагва.
Та според мен преди да се набие човек за GPS за телефон трябва да се проучи добре въпроса
А като стана дума за тунинговане и понеже проекта изтече във VW форума което си е направо резил
Та ако нвкой са му интересни замерванията може да посети http://www.psytronix.org/xo/modules/wfs ... rticleid=4

Едно време в GPS системата беше заложена грешка от околу 50м за да не можеш да посадиш някоя ракета кадето си поискаш. Уж премахнаха тази грешка но на всички GPS'и които съм гледал им дават максимална точност от 5м което си е грешка ,която не се знае къде и как се наслагва.
Та според мен преди да се набие човек за GPS за телефон трябва да се проучи добре въпроса

А като стана дума за тунинговане и понеже проекта изтече във VW форума което си е направо резил

Eми аз си го имам ГПСа и телефона и с удоволствие бих установил има ли я грешката или не.
Колкото до грешката от 50 метра - абсурдно е. От 1 до 3 метра е по спецификация, но винаги когато ме води навигационната уцелва до метър мястото, на което трябва да бъда.
Специално за това приложение - ако се допусне, че грешката е метър в началото и метър в края, то е много вероятно при ускорението, тя да е в една посока и да се неутрализира. Все пак обаче - дори и да е 3 метра грешката, за мен е допустима, най - малкото заради факта, че 1/4 миля е 402 и нещо метра, в Европа се кара на 400 метра, а до сега никой не е препискал за тази разлика. За установяване на подобрения след тунинг също би ставала, в този случай.
Което ме притеснява е опресняването на координатите. Ако е примерно 2 пъти на секунда, пак не е достатъчно често, а не знам дали може това да се настройва или е заложено в ГПСа.
Все пак с удоволствие ще я тествам и ще пусна резултатите тук, ако някой я открие!

Колкото до грешката от 50 метра - абсурдно е. От 1 до 3 метра е по спецификация, но винаги когато ме води навигационната уцелва до метър мястото, на което трябва да бъда.
Специално за това приложение - ако се допусне, че грешката е метър в началото и метър в края, то е много вероятно при ускорението, тя да е в една посока и да се неутрализира. Все пак обаче - дори и да е 3 метра грешката, за мен е допустима, най - малкото заради факта, че 1/4 миля е 402 и нещо метра, в Европа се кара на 400 метра, а до сега никой не е препискал за тази разлика. За установяване на подобрения след тунинг също би ставала, в този случай.
Което ме притеснява е опресняването на координатите. Ако е примерно 2 пъти на секунда, пак не е достатъчно често, а не знам дали може това да се настройва или е заложено в ГПСа.
Все пак с удоволствие ще я тествам и ще пусна резултатите тук, ако някой я открие!


TheUbo написа:...
А като стана дума за тунинговане и понеже проекта изтече във VW форума което си е направо резилТа ако нвкой са му интересни замерванията може да посети http://www.psytronix.org/xo/modules/wfs ... rticleid=4
Какъв е този проект? Има данни и обещания, но не става ясно как се стига до там.
С един приятел го разработваме и идеята е много проста -пресмяташ ускорението на колата откъдето извеждаш мощноста и въртящия момент.
Крайната цел е не да знаеш малсимално точно колко коня или Nm ти дава двигателя ами след поредния експеримент направил ли си нещо или не.
Що се отнася до обещанията
има но все пак и двамата работим и учим което си е.......и не остава много време за това
Но все пак сме се хванали сериозно и надявам се в най скоро време да е реалност.......
Ще се постарая да се появи повечко инфо за това
Крайната цел е не да знаеш малсимално точно колко коня или Nm ти дава двигателя ами след поредния експеримент направил ли си нещо или не.
Що се отнася до обещанията


Но все пак сме се хванали сериозно и надявам се в най скоро време да е реалност.......
Ще се постарая да се появи повечко инфо за това

Я пак въпроса от начало:)). Теорията сме я учили по физика в 7 клас. Нема нужда се учим, че кат интегрираме времето вадим скороста и пътя и производните им.
Кажи как стигаш до тези Ценни числа?
С Джитек? Мериш ускорение? Е ама това го има вече и струва 20$, софтуера му също е ъпдейтван много пъти през годините.
Мериш обороти? Може - интересно - ама как?
Мериш звука? Имаше такива проекти - ама никой не работеше както трябва...
Хайде по - конкретно и не като за дебилчета де?
Кажи как стигаш до тези Ценни числа?
С Джитек? Мериш ускорение? Е ама това го има вече и струва 20$, софтуера му също е ъпдейтван много пъти през годините.
Мериш обороти? Може - интересно - ама как?
Мериш звука? Имаше такива проекти - ама никой не работеше както трябва...
Хайде по - конкретно и не като за дебилчета де?

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
аз се сещам за един голям проблем. въздушното съпротивление не е константа и от там ще се получават произволни резултати... това за играчката на TheUbo.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Че не е константа въздушното съпротивление не е но е известно (хората са го дали), а дали е голям проблем незнам може би ако при едното замерване си бил в тайфун а после в безветрие или пък преминаваш свръхзвуковата бариера наистина ще дава отклонения
Що се отнася до меренето наистина се мерят оборотите а след това има участници познали пътя нататък
А ако възнамерявате както обикновенно става по всички форуми да се обяснява как какво не можело да става и как са били направени 1000 други такива неща ОК забравяте тая тема.........Мен ми е интересно и ще си го доразвия

Що се отнася до меренето наистина се мерят оборотите а след това има участници познали пътя нататък

А ако възнамерявате както обикновенно става по всички форуми да се обяснява как какво не можело да става и как са били направени 1000 други такива неща ОК забравяте тая тема.........Мен ми е интересно и ще си го доразвия

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Не съм казал, че не може, а че се сещам за проблем
Тайфун не
Но един непостоянен вятър би попречил на измерванията според мен. Интересно ми е каква е грешката от това?


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Проблемът с вятъра е същия като проблема с наклона на пътя. И в двата случая има решение. При постоянен вятър, могат да се направят два пробега, един в едната е другия в другата посока. След това софтуера ще копа да компенсира. Това обаче още е само на теория и програмата ни не го потдържа. Същото нещо важи и за наклон.
Иначе, когато си правехме опити, направихме 3 последователни пробега. За съжаление на съм потготвял сравнителна таблица..... нещо което май трябва да направя скоро....
Как се мерят оборотите. Мерят се чрез някой датчик от двигателя. При TheUbo, използвахме импулсите които отиват към инжекторите.....
Може да се използват различни датчици, но е за предпочитане да не се ползва искрата както е при подобни проекти защото предверението се мени. По същата логика, и инжекторите могат да бъдат безполезни ако се работи по грешния фронт.
Оборотите се мерят със зверска точност от 0.01% (все пак са входни данни) , като на практика се оказва че на мойта кола и хващам неравномерността на работа на двигателя. Такава точност е направо ненужна, но по-добре така..... след това бастисваме част от нея със софтуера.
Коефициентът на челно съпротивление го взимаме пред вид в изчисленията.
Ако ви е интересно едно сравнение, това е сравнителната графика като си направих моно-инжекциона на пълен: http://www.psytronix.org/myride/mpfi_swap/MPFI_dyno_white.gif
Дано съм отговорил на въпросите Ви.
Иначе, когато си правехме опити, направихме 3 последователни пробега. За съжаление на съм потготвял сравнителна таблица..... нещо което май трябва да направя скоро....
Как се мерят оборотите. Мерят се чрез някой датчик от двигателя. При TheUbo, използвахме импулсите които отиват към инжекторите.....
Може да се използват различни датчици, но е за предпочитане да не се ползва искрата както е при подобни проекти защото предверението се мени. По същата логика, и инжекторите могат да бъдат безполезни ако се работи по грешния фронт.
Оборотите се мерят със зверска точност от 0.01% (все пак са входни данни) , като на практика се оказва че на мойта кола и хващам неравномерността на работа на двигателя. Такава точност е направо ненужна, но по-добре така..... след това бастисваме част от нея със софтуера.
Коефициентът на челно съпротивление го взимаме пред вид в изчисленията.
Ако ви е интересно едно сравнение, това е сравнителната графика като си направих моно-инжекциона на пълен: http://www.psytronix.org/myride/mpfi_swap/MPFI_dyno_white.gif
Дано съм отговорил на въпросите Ви.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани