Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- gerginov1988
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo
Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Здравейте, ако някой ме насочи какъв би могъл да е проблема, когато тея дни се постопли времето, количката спря да дърпа. Не е внушение, а направо се усеща. Двигателя е М50Б20 на Е36. Бях чел някъде във форума подобно нещо и че проблема идвал от температурен датчик на всмукателния колектор, но не съм сигурен. Някой да е имал подобен проблем или да има идея от какво може да е, защото зимата определено "throttle response" ми беше доста по-добър.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.

Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Колега, и при мен нещо не върви както трябва, но нямам представа от какво може да е...
Последна промяна Savy на 21 Фев 2010, 14:31, променена общо 1 път
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Еми колега след като се съмняваш вземи един мултицед и го премери, нормите ги има в аутодата. Кажи и с какъв мотор с точно с ванус или без.
- gerginov1988
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Колега мерси много за идеята, при първа възможност ще взема един такъв уред и ще замерим. Иначе двигателят ми е от първите без ванус, но определено може и да има нещо.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
И аз щях да пиша същатат тема ! ТВА Е ПОБЪРКВАЩО !!! От петък отккато се стопли колата стана адски тромава . Побърквам се !!!! Самоче аз съм с 1.6 двигател и представете си като се стопли времето какво става . Давам газ но имам чувството , че карам на смукач , защото двигателя се изфорсирва много бавно . Като го карам във високите обороти г/д е добре ама при тръгване се побърквам , все 1 карам кола с 45 коня двигател и 4 човека в нея . Имам чувството , че взе да гори и повече . Няма ли в този форум вече да се появи някой и да каже как да оправим този проблем ???!!!! Аз лично се съмнявам в съотношението гориво въздух . При карбураторните коли когато дръпнеш смукача , явлението е г/д същото като при топло време . нз поне аз така си мисля .
Колеги помагайте моля ви !!! Като беше студено при тръгване (анпр.) на 1ва ако натисна газта рязко за 3-4 сек изпълвам 1вата и вкл 2ра , а сега като се стопли сиг 10 сек ми трябват .
Колеги помагайте моля ви !!! Като беше студено при тръгване (анпр.) на 1ва ако натисна газта рязко за 3-4 сек изпълвам 1вата и вкл 2ра , а сега като се стопли сиг 10 сек ми трябват .
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
При темперетура 20 градуса на въздуха, съпротивлението което трябва да дава датчика е между 2200 - 2700 ома. При темперетура 50 градуса 760-910 ома. Датчика има две крачета и съпротивлението се мери между тях на загасена кола, то се подразбира де, но все пак да уточня. Дано съм бил от полза.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Къде се намира този температурен датчик при М40 ? На диагностика може ли да се хване ако си е заминал ? На диагностика като ходих нарочно питах как са Т' датчиците и ми казаха , че си работят . Може ли да е станала грешка ?
- gerginov1988
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 8.04.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Тъй като другата седмица ще се занимавам с тоя проблем, ако "jakson" разреши проблема моля го да сподели. 

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Колега , сори , че така просташки се намесих в темата ти , ама одеве точно бях наел инерция и като видях , че си писъл се присъединих .gerginov1988 написа:Тъй като другата седмица ще се занимавам с тоя проблем, ако "jakson" разреши проблема моля го да сподели.
Иначе преди малко я карах колата температурата навън падна около 5 градуса и няма да ти казвам закакво става въпрос ..... Само натискам леко газта и къса гумите ..... Страшно вървене .... Обаче днес към обяд беше към 13-14 градуса и колата се беше понепекла и затва ми скъса нервите , защото вървеше по-зле от москвич 408 натъпкан с багаж

Нз кога ще се занимавам с колата , че напоследък мн работа . Щом ми се отвори свободен ден ще се позанимая с проблема , че направо се побърквам ..... Ако стигнеш до някакво решени сподели , да знаем всички с какво си имаме работа !
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Ако не е от някой датчик колега провери си въздушния филтър в какво състоение е, ако трябва го поиздухай със сгъстен въздух.Абе да не ти е износен нещо двигателя, що не ти направят едно тестче с пущане на въздух в цилиндрите за да се разбере какви пропуски имаш м/у сегментите,или пък веригата ти е за смяна и разпределителния вал изостава спрямо кол. вал, а това нарушава от своя страна запълването на цилиндрите с достатъчно кол. въздух ,особенно когато е по топло времето.Проверки му е майката смърт без причина няма .
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
ако става въпрос за мен , филтъра ми е нов . Измериха ми количеството изгорели газове , компресия и т.н Майстора каза , че тези стойности са каквито дават на чисто ново бмв излезнало токущо от завода . Принципно забелязвам , че мн БМВта страдат в жегите и много хора споделят еднакви симптоми независимо от модела и кубатурата .
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
Всички коли с двигатели с атмосверно пълнене особенно с по два клапана на цилиндър имат по лощо КПД в горещо време,защото въздуха е разреден повече .На газ важи даже повече това правило, защото горещината влияе и на газста особенно на тези ,които не са газов инжекцион. Атмосферното налягане влияе и то като за това има и такива датчици( не по всички коли), които го измерват и същевременно компютъра променя кол. впръсквано гориво за да не остане прекалено бедна или богата горивната смес.Така ,че колега (ги)нормално е да има разлика във вървенето на колата въпреки ,че на пръв поглед всичко е на ред по колата.
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
и при мен се забелязва горе доло същия проблем карах колата на диагностика и уж всичко беше наред майстора я кара и каза че било от бензиновата помпа нямала необходимия дебит , но не ми е останало време да и проверя налягането
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Стопли се времето и СПРЯ да върви!
morafeta написа:и при мен се забелязва горе доло същия проблем карах колата на диагностика и уж всичко беше наред майстора я кара и каза че било от бензиновата помпа нямала необходимия дебит , но не ми е останало време да и проверя налягането
Колега , те майсторите все 1но знаят 1но баят .... ламбда , регулатор , запушени дюзи , диагностика , бензинова помпа , филтри и т.н .......
На 1 му дадох сумати пари да ми оправи колата , но когато го усетих , че играе на тото неотидох повече при него . Какво ли не съм правил , вкл съм пробвал с друга бензинова помпа .
М/у др като е топло напр лятото няква жега и колата като поработи повечко в задръстване и като подам газ от всмукателните колектори се чува как въздуха свири , все 1 нещо го спира . Данеби да има някаква клапа която при топло време да се разбазиква и да започва да спира въздуха на двигателя . Моторчето започва да прилича на прахосмукачка чиито маркуч си запушил и тя започва да се огъва

М/у др съм карал супер мн коли , всякакви марки и във всякакво състояние вкл. и коли който са последна грижа с издухани двигатели . Такова нещо не съм срещал . Едвали ще е от износване или нещо подобно ....
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани