Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Въпроса ми е може ли да се сложи тракшан(асц,или там както искате го сакратете
) на 525 тдс е34? И ако може как би трябвало да стане?
Благодаря предварително на всички!

Благодаря предварително на всички!
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Dormikym написа:Въпроса ми е може ли да се сложи тракшан(асц,или там както искате го сакратете) на 525 тдс е34? И ако може как би трябвало да стане?
Благодаря предварително на всички!
Ще навлезеш вьв филм от 6 до 5 .Няма невьзможни неща ,но това е бая пипане
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
presko79 написа:Dormikym написа:Въпроса ми е може ли да се сложи тракшан(асц,или там както искате го сакратете) на 525 тдс е34? И ако може как би трябвало да стане?
Благодаря предварително на всички!
Ще навлезеш вьв филм от 6 до 5 .Няма невьзможни неща ,но това е бая пипане
Специално при ТДС не е хич много пипането, за разлика от М50 М20 или М30 където си е направо - Пич разкости ми колата...

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Dormikym написа:Въпроса ми е може ли да се сложи тракшан(асц,или там както искате го сакратете) на 525 тдс е34? И ако може как би трябвало да стане?
Благодаря предварително на всички!
За кво ти е това ЕСП?Само ти маха кефа от палавата задница!


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Имам за цел да може да се изклучва и +шпер мисля че става идялна кола за всяка ситуация .
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Meжду АСЦ и шпера...(незнам какво имап превид - думата тракшън)...бих избрал механичната блокировка на задния диф...........
По темата моя съвет е да потърсиш шпер.
Върха на сладоледа за заден диф ,от гледна точка на механика и електроника,е събрано в их на е34
,,,,,,,,след това нещата тръгват назад.
Там модул определя кога да се блокира диф-а,а в същото време блокировката е механична-доста е объркващо но и доста ефективно.В същото време първото асц -работи.
С-мата работи безупречно ,дори и сле 15г.
П.с. след консултация с колеги,осъзнах че задвижването дори на их е няколко вида.........
Ако трябва някога да мисля за тракшъни ,не бих се колебал да го копирам
П.с.2-тдс с безупречна стабилност
,нали това ти е идеята................а на мен мечтА 
По темата моя съвет е да потърсиш шпер.
Върха на сладоледа за заден диф ,от гледна точка на механика и електроника,е събрано в их на е34

Там модул определя кога да се блокира диф-а,а в същото време блокировката е механична-доста е объркващо но и доста ефективно.В същото време първото асц -работи.
С-мата работи безупречно ,дори и сле 15г.
П.с. след консултация с колеги,осъзнах че задвижването дори на их е няколко вида.........
Ако трябва някога да мисля за тракшъни ,не бих се колебал да го копирам

П.с.2-тдс с безупречна стабилност





by ''kompleksa''
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Колега ,
предполагам ,че искаш колата по - добре да върви на сняг имайки в предвид ,че е зима .....
Ако е така един шпер- диференциал е твоето решение !
предполагам ,че искаш колата по - добре да върви на сняг имайки в предвид ,че е зима .....
Ако е така един шпер- диференциал е твоето решение !
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
ivan. написа:П.с.2-тдс с безупречна стабилност![]()
![]()
,нали това ти е идеята................а на мен мечтА
Точно това колега е самата цел. Моята идея е следната :Шпер за да неможе да боксува(или поне по малко) и АСЦ за да несе суче когато неискам(пък и нали шпер-а предпоставял кам поднасяне )...
За шпера е ясно . Проблемът е поставянето на АСЦ-то и главната ми идея е поставянето на такова от е39
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Колеги , неможе заедно да работят двете системи - механична блокировка на задния мост и система за контрол на сцеплението.Или едното или другото ... Имам един АвтоБилд от 1993 година където сравняват две Е34-ки едната със шпер другата с АСЦ+Т и в крайна сметка побеждава тази със шпера.Е39 и Е46 М-моделите оборудвани със по-ново поколение такива системи за контрол на сцеплението ползват друг вид шпер дифове ,които са хидравлчини и се управляват електронно ,но не и механично с ламели
Тая идея няма да я бъде ...
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Dormikym написа:Въпроса ми е може ли да се сложи тракшан(асц,или там както искате го сакратете) на 525 тдс е34? И ако може как би трябвало да стане?
Благодаря предварително на всички!
Може, ама от цяла кола с АСЦ.....
Инсталацията вътре и вън най-вече, помпата АБС, управлението, разпределителя, тръбичките са различни, а сигурно пропускам и някой екзотичен детайл тип стойка..
'...engage your brain before difflocks...'
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Тая щуротия съм я мислил аз преди време ама още не съм я измислил.Тъй като стандартно Е34 дизела няма ASC трябва да се вземе управлението(компютар двигател и ABS/ASC ако е автоматик колато то сигорно и на кутията компа ще трябва) и помпата ABS/ASC от Е39.Дотук добре сега идва кофти момента.Тъй като спирачните тръби са други за тая система те пък трябва да се вземат от някоя Е34 525I или нагоре оборудвана с ASC.Още по-кофти момента е че Е39 е с по-нова електроника DDE и колата няма да запали с нея.Най-лесното е да се смени плочката на ГНП-то но и това едва ли ще свърши работа щото при Е39 има и дебитомер,няма го пък датчика за температурата на въздуха в колекторите.... и т.н. тва е дурга тема.Общо взето за мен най-лесно е да си сложиш ASC на ТДС-а е да си купиш Е39
то на същите пари щети легне отколкото да преправяш Е34-ката.



- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Исно сванах идеята. Значи 6те си карам е34-то само с шпер най-вероятно. Всепак благодаря на всички за отделенотовреме.
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
dinozab написа:.....................................
Лелееееее, кой се появил



А относно темата..... - няма как да стане.... колкото и да са глупави германците, ако става и е по-добре - да са го направили. А за стабилност... Какво не Ви харесва в стабилността на колите? Аз цяла зима си пърпоря и нямам ядове. Просто карайте колите си с горната глава и всичко ще е О'к. 6 пъти пътувам до Сф. през "Петрохан" в най-големите снегове и нито веднъж не съм имал проблеми, а доста возила видях в канафките. А за АСЦ-тата питайте хората които са се качили от 34 на 39. Аз няма да коментирам, те ще Ви кажат

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Здрасти, по какво мога да разбера 100% дали имам АСЦ, днес серових по разни кутии, бушони и релета и се оказа че имам бушони 25А и релета а на диаграмата пише - ABS / ASC и посочват съответно бушона и релето...
Така сега говорихме с Ванката
и май ще се окаже че имам това чудо, също има и други симтоми, например когато рядко съм искал да завъртя гуми и дигна обороти, почват да превъртат и има нещо като заглахване / нещо отнема силата на колата / и повече от 3-4 не могат се превъртят. Най пресния пример гаража ми е с доста сериозен наклон и сега е посипан яко с пясък, прах и т.н. няколко пъти ми прави впечатление че в най сериозната част на баира гумите издават странен звук ту една, ту другата, като нещо то рода на - трък, трък и се менкат в момента когато съм преодолял сериозната част това чудо го няма вече...
Така сега говорихме с Ванката

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Тракшан на Е34 525тдс 1994г. Как?
Стига сте дремали ами давайте коментари
и евентуално как да разбера на 100% дали го имам това чудо
къде да ровя и търся
Дават ми отпред при другите бушони на отделен ред, отделен бушон 30- ти по ред а основните са 29 броя. Също на схемата си пише ясно 25А бушон за ABS и 25 А за ASC и съответно релета. Тези релета къде трябва да бъдат под предния капак при бушоните или под задната седалка? Имали модул? Свалях лятото таблото и имаше лампа по средата между двата кръга но принципно при мен не свети...
Също искам да Ви попитам защо при мен повечето релета са сименс
до колкото знам сименс в TDS няма. Това че съм с доста неща които се слагат после във Е39 може ли да бъде причина за това...



Също искам да Ви попитам защо при мен повечето релета са сименс

63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани