вискозният съединител

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

вискозният съединител

Мнение от karadimov » 04 Сеп 2005, 1:36

пичове помагайте проблема е следния.колата по4на да загрява смених термостат, датчик за температурата, вискозния съединител, даже и водната помпа. така както знаете е34 има един голям радиатор и един малак с една малка перка на 2 степени - електри4еска. проблема ми е че загрява колата и вискозния съединител не зацепва, закачихме го на компютър и там на 104 градуса не вклю4ва съединителя.сменяме няколко никой от вискозните не зацепва. взимаме един от тези уж чисто нови и не зацепващи и слагаме на друга кола сте се отканат там връщаме на моята и пак спира не венага но малко след това ве4е мога да го спра с ръка. на едно място пука колата 20 минути и даржи темп на 104 и се охлажда само от малката електрическа перка. та искам да питам ква е температурата на зацепване на съединителя и ква му е системата на зацепване.от какво може да е тва 4удо.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 04 Сеп 2005, 8:48

:roll: не знам точно какво има в него но зацепва когато се нагрее от радиатора.... да не би нещо да не ти е обезвъздушено както трябва ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 04 Сеп 2005, 9:48

цялата му вътрешност е пълна със специлано вискозитетно силиконово масло има също така и един диск и при повишване на температурата това масло увеличава вискозитета си и перката се зацепва но за температура незнам при нормална работна температура на ДВГ-то трябва да не можеш да го спреш с ръка а трябва да ти хвръкнат пръстите :confused:
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 04 Сеп 2005, 11:47

87 градуса запо4ва да отваря 2 рия кръг на 92 е отворен целия кръг
и земи си измии радиаторите промииги и ще имаш ебаси разликата аз от как го измих неми отваря термото толко добре се охлажда
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 04 Сеп 2005, 15:56

по какво да разбера че е за миене аз като го гледам като нов ми изглежда

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 04 Сеп 2005, 18:40

Здравеи
как гледаш радиатора и от къде.
тои ако е мръсен се замърсява отвън навтре(от маската към мотора)
на 34 стандартно мисля има А/С така че не можеш да видиш дали е мръсен, но като се замисля радиатора на климата требва да пази този на мотора от мръсотия.
често срещан проблем при нашите условия е че от икономии си караме колите с вода -да не бъде .
Карането с вода води до отлагания по стените на радиатора и после с ултра звук требва разбиване , (аз мисля че не е ефиксно много) не препоръчвам слагането на химикали за прочистване в повечето случаи прекаляваме с дозата и протича водната помпа,
Знам че се прави саундинг на радиатора и се проверява какво му е дереджето , къде в бг не знам обче.
Ако не ти се дават пари за нов радиатор свали си твоя отвориго от едната страна (има по една капачка от двете страни с отверка се сваля)и му виж състоянието , после със черен силикон си го затвори , като внимаваш с оринга да не го разтеглиш после нема вкарване.за 4 часа работа е .
та като го свалиш и ако е запушен и ако не ти се дават ..... пари за нов залеиго с кислол и тои ще шупне , така неколко пати и после затваряш.Говорим за без пари работи нали.
После само с антифриз зимата и коолант лятото/БМВ продават много хубави охлаждащи течности но са малко скъпи.
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 04 Сеп 2005, 19:16

аха мерси за изчерпателния отговор :) ами аз да я карам на автомивка момчета нали доста добре пръска и през решетката и мисля че доста добре е почистен пък и аз нямам клима но както и да е то сия с новата водна помпа която е с повече витла от оргиналната дори и до средата не ми загрява

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 04 Сеп 2005, 19:30

радиатора загрява ли се яко като е на 104 ?
щото де да знаеш ако нещо е дефектирала помпата и не върти водата и радиатора не е горещ няма да зацепи силикона ама пък тогава и ще прегрее.... бе странни работи...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 04 Сеп 2005, 22:44

ами нали ти казвам загрява ми на 104 градуса смених и водната помпа и пак така. има едно кранче за обезваздушаване и долната му част е леко пукната да не би да бяга налягането направо не знам.вси4ко е ново и пак не зацепва съединителя за да охлажда???ако можете помагаите :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 04 Сеп 2005, 23:28

mla86 написа:аха мерси за изчерпателния отговор :) ами аз да я карам на автомивка момчета нали доста добре пръска и през решетката и мисля че доста добре е почистен пък и аз нямам клима но както и да е то сия с новата водна помпа която е с повече витла от оргиналната дори и до средата не ми загрява



алоооооооооооооооо ненормалник помисли преди да пишеш на мом4етата от автомивката ти да не мислисш да го миеш с пароструика бе ,миесе с марку4 с вода за да не не нараняват пори4ките да не се кривят 20 кинта ми зеха за сваляне на радиатор промижка не целата система сипахме калгон и зглобяването му и недеи писа глупости пиртаи първо
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 05 Сеп 2005, 0:32

Това за пароструйката е доста пресилено ;) Нищо му няма на радиатора...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 05 Сеп 2005, 5:41

Здравеите
ако е пукнато казанчето на разширителния съд, или е лоша тапата нормално е колата да не държи налягане и да загрява.
За това е херметизирана системата на около 1.5 бар за да не завира водатаи при 100 градуса, и при 130 дори(има автомобили високо оборотни които работят при номинал 130градуса)
щом имаш пукнато казанче имаш проблем за които знаеш оправиго и тогава търси други .
Как измери 104 градуса .
не се заяждам казвам си мнението немаш ли налягане в системата , или имаш въздух , както и ако ти е слаба масата на към купето , не вярваи на приборите, а мери с външни
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 05 Сеп 2005, 9:02

ами аз гледах на една 520i не и зацепваше перкана но след като обезвъздушиха системата и започна да си работи нормално а иначе в автомивката в която ходя не ги мият с пароструйка а с водоструика ;) парата само за двг-то я ползват

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 05 Сеп 2005, 9:52

mla86 написа:ами аз гледах на една 520i не и зацепваше перкана но след като обезвъздушиха системата и започна да си работи нормално а иначе в автомивката в която ходя не ги мият с пароструйка а с водоструика ;) парата само за двг-то я ползват
:ok:
ИзображениеИзображение
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 05 Сеп 2005, 22:35

да бе прав си като не е херметизирана системата се получават някви аномалии обаче не нисля че е от това... на малкия пенчев капачката на радятора не беше читава и изпускаше но перката зацепваше...
абе топъл ли е радиатора (достатъчно) перката трябва да зацепи нея не я интересува дали е затворена системата отвсякъде.... май много се размислих ше вземе да ми стане нещо :mhihi:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook