Табло е36-е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
Re: Табло е36-е30
със сигорност е по добре.
- joreto007
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4,4 е39
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: Табло е36-е30
[quote="Lenco"]Така не е ли по-добре, и почти оригинално.
[url=http://img94.imageshack.us/i/0c684d99e2b8.jpg/][img]
ама работи ли както трябва
[url=http://img94.imageshack.us/i/0c684d99e2b8.jpg/][img]
ама работи ли както трябва

- coupe-to
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 22.11.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: с вратите напред!!!
- Мечтае да кара: М4 и 850ci
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Re: Табло е36-е30
И аз да попитам, тъй като до момента все още няма отговор, а и моето табло (циферблатите) предадоха богу дух...
Та, таблото (циферблатите) от E36 plug&play ли е за Е30 или си иска доработки (препрваки)?
Та, таблото (циферблатите) от E36 plug&play ли е за Е30 или си иска доработки (препрваки)?

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Табло е36-е30
Няма циферблат-механичен, има си електронен с цифрички, намира се под километража. Управлението на километража е еднакво на всички с датчик на дифа, та може да се комбинират по желание на чорбаджията.
Таблото си работи както трябва, от е34 на троен стоп с малко игра по кабелите и естествено 6 цилиндъра. Ползва се датчик за температурата от е34 (без м20б20). Чека работи с част от функциите, за останалите трябва модул от е34 и игра с инсталацията.
НЕ Е ПЛУГ ЕНД ПЛЕЙ, ако някой си мисли, играчка е голяма.

Таблото си работи както трябва, от е34 на троен стоп с малко игра по кабелите и естествено 6 цилиндъра. Ползва се датчик за температурата от е34 (без м20б20). Чека работи с част от функциите, за останалите трябва модул от е34 и игра с инсталацията.
НЕ Е ПЛУГ ЕНД ПЛЕЙ, ако някой си мисли, играчка е голяма.

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Табло е36-е30
Ако можеш напиши кое как става, че ми стана интересно
Схеми за жиците, буксите от E30-ката стават ли или трябва Е34-ковите да се навързват, кое друго се преправя, влиза ли в оригиналното място, могат ли да се сложат пак пластмаските и всичко да се затвори и т.н. 



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Табло е36-е30
Снимките съм свалял от руския сайт е30, не ми се търси точно темата, но цялото упражнение е правено за е21, преди руснаците и е доста по-трудно.
Правих тази трансплантация понеже новите скорости нямат място за жило и е21-те остават без километраж.
Изрязва се козирката със стъклото от таблото на е34-та и се присажда останалата част на корпуса и стъклото на е30-та. Поради различната форма на двете табла остават празни места, които се изграждат с допълнителна пластмаса, китване и заглаждане, накрая боя. След тази операция се слага стъклото.
При свързване на кабелите може да се режат оригиналните и към тях да се присаждат букси от е34, другия е да се правят адаптери от букси на е34 и изрязани от табло на е30 женски букси. Втория е по-хамалски, но може да си върнеш оригинално табло по всяко време.
Ако някой стигне до тук, ще помагам за връзване на кабеляците, ако не се оправяте със схемите.
Правих тази трансплантация понеже новите скорости нямат място за жило и е21-те остават без километраж.
Изрязва се козирката със стъклото от таблото на е34-та и се присажда останалата част на корпуса и стъклото на е30-та. Поради различната форма на двете табла остават празни места, които се изграждат с допълнителна пластмаса, китване и заглаждане, накрая боя. След тази операция се слага стъклото.
При свързване на кабелите може да се режат оригиналните и към тях да се присаждат букси от е34, другия е да се правят адаптери от букси на е34 и изрязани от табло на е30 женски букси. Втория е по-хамалски, но може да си върнеш оригинално табло по всяко време.
Ако някой стигне до тук, ще помагам за връзване на кабеляците, ако не се оправяте със схемите.
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Табло е36-е30
И аз да попитам а нов ред ринговете за таблото на е30
лепят ли се или са на щифтове / крачета ?
лепят ли се или са на щифтове / крачета ?
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Табло е36-е30
По принцип се закопчават ама зависи на кви ще попаднеш може и да ти се наложи да ги лепиш
Lenco можеш ли да дадеш линк към сайта на братушките?

Lenco можеш ли да дадеш линк към сайта на братушките?


- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани