Пак червената лампа за маслото...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Пак червената лампа за маслото...
Знам,че има няколко теми за лампа на маслото,дори една от тях бях пуснал аз преди време,но този път случаят е малко по-различен.
Става въпрос за 320 дизел,2001г.Черврната лампа за налягането на маслото свети постоянно,единствено като премина точно 2500 оборота,изгасва.Естествено оборотите като паднат отново под 2500,пак си свети.
Нивото на маслото беше много над максимума-направо го смених с Кастрол 10-40.
Изключвам като вероятност да е датчика или онзи 'суич',защото когато на предишното ми бензиниво Бмв светеше същата лампа,то тя не изгасваше при каквито и да е обороти,а именно датчика беше проблема.
Най-вероятно причината е помпата,но като махна капачката на двигателя,пръска масло,макар и малко.А дали просто помпата не се е скапала напълно,а да е тръгнала,както се казва.
Иначе двигателя определено си работи малко по-шумно,отколкото трябва и в ниските обороти колата ми се струва доста мудна.
Със сигурност има проблем и ще ходя на сервиз да замерят налягането на маслото и да видим откаде идва проблема.
Но ако някой има представа откъде другаде може да е,ще съм благодарен да сподели.
Става въпрос за 320 дизел,2001г.Черврната лампа за налягането на маслото свети постоянно,единствено като премина точно 2500 оборота,изгасва.Естествено оборотите като паднат отново под 2500,пак си свети.
Нивото на маслото беше много над максимума-направо го смених с Кастрол 10-40.
Изключвам като вероятност да е датчика или онзи 'суич',защото когато на предишното ми бензиниво Бмв светеше същата лампа,то тя не изгасваше при каквито и да е обороти,а именно датчика беше проблема.
Най-вероятно причината е помпата,но като махна капачката на двигателя,пръска масло,макар и малко.А дали просто помпата не се е скапала напълно,а да е тръгнала,както се казва.
Иначе двигателя определено си работи малко по-шумно,отколкото трябва и в ниските обороти колата ми се струва доста мудна.
Със сигурност има проблем и ще ходя на сервиз да замерят налягането на маслото и да видим откаде идва проблема.
Но ако някой има представа откъде другаде може да е,ще съм благодарен да сподели.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Пак червената лампа за маслото...
Колега ти сам си си отговорил на въпроса
помпата но по добре да проверят налягането.
Пс. не е нужно да пускаш две теми.

Пс. не е нужно да пускаш две теми.
новият ми номер: 0877787835
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Re: Пак червената лампа за маслото...
Пс. не е нужно да пускаш две теми.[/quote]
Приемам забележката...Без да искам
Приемам забележката...Без да искам

- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Re: Пак червената лампа за маслото...
Измерих налягането,колеги,и се оказа че никакво го няма.С подаването на газ то плавно се повишава.Купих нова помпа,във вторник ще ми я сменят и ще видим резултата.Само не ми се мисли ако след смяната проблема си остане...
И все пак ми е много странно,че при явно заминала помпа,все още двигателя се държи,а съм карал може би около 200км с този проблем,понеже нямах избор.
И все пак ми е много странно,че при явно заминала помпа,все още двигателя се държи,а съм карал може би около 200км с този проблем,понеже нямах избор.
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Re: Пак червената лампа за маслото...
Стана тя каквато стана...
Имам чисто нова помпа за продаване
Оказа се,че капачката на филтъра е била счупена.
Имам задачата сериозно да се разправям със сервиза,който ми 'гарантира',че проблема е в помпата.Абсолютни некадърници-2 часа им трябваха да измерят налягането,преди това ми бяха сменили маслото и филтъра(да,филтъра...и не са видели
),понеже ми искаха страшно много пари за смяна на помпата,аз си я купих и отидох в друг сервиз,където дефакто откриха проблема.А от самото начало имах съмнения че е нещо дребно.
Просто нямам думи
Имам чисто нова помпа за продаване

Оказа се,че капачката на филтъра е била счупена.
Имам задачата сериозно да се разправям със сервиза,който ми 'гарантира',че проблема е в помпата.Абсолютни некадърници-2 часа им трябваха да измерят налягането,преди това ми бяха сменили маслото и филтъра(да,филтъра...и не са видели

Просто нямам думи

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани