вискозният съединител
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
вискозният съединител
пичове помагайте проблема е следния.колата по4на да загрява смених термостат, датчик за температурата, вискозния съединител, даже и водната помпа. така както знаете е34 има един голям радиатор и един малак с една малка перка на 2 степени - електри4еска. проблема ми е че загрява колата и вискозния съединител не зацепва, закачихме го на компютър и там на 104 градуса не вклю4ва съединителя.сменяме няколко никой от вискозните не зацепва. взимаме един от тези уж чисто нови и не зацепващи и слагаме на друга кола сте се отканат там връщаме на моята и пак спира не венага но малко след това ве4е мога да го спра с ръка. на едно място пука колата 20 минути и даржи темп на 104 и се охлажда само от малката електрическа перка. та искам да питам ква е температурата на зацепване на съединителя и ква му е системата на зацепване.от какво може да е тва 4удо.
- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
цялата му вътрешност е пълна със специлано вискозитетно силиконово масло има също така и един диск и при повишване на температурата това масло увеличава вискозитета си и перката се зацепва но за температура незнам при нормална работна температура на ДВГ-то трябва да не можеш да го спреш с ръка а трябва да ти хвръкнат пръстите 

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
87 градуса запо4ва да отваря 2 рия кръг на 92 е отворен целия кръг
и земи си измии радиаторите промииги и ще имаш ебаси разликата аз от как го измих неми отваря термото толко добре се охлажда
и земи си измии радиаторите промииги и ще имаш ебаси разликата аз от как го измих неми отваря термото толко добре се охлажда



- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеи
как гледаш радиатора и от къде.
тои ако е мръсен се замърсява отвън навтре(от маската към мотора)
на 34 стандартно мисля има А/С така че не можеш да видиш дали е мръсен, но като се замисля радиатора на климата требва да пази този на мотора от мръсотия.
често срещан проблем при нашите условия е че от икономии си караме колите с вода -да не бъде .
Карането с вода води до отлагания по стените на радиатора и после с ултра звук требва разбиване , (аз мисля че не е ефиксно много) не препоръчвам слагането на химикали за прочистване в повечето случаи прекаляваме с дозата и протича водната помпа,
Знам че се прави саундинг на радиатора и се проверява какво му е дереджето , къде в бг не знам обче.
Ако не ти се дават пари за нов радиатор свали си твоя отвориго от едната страна (има по една капачка от двете страни с отверка се сваля)и му виж състоянието , после със черен силикон си го затвори , като внимаваш с оринга да не го разтеглиш после нема вкарване.за 4 часа работа е .
та като го свалиш и ако е запушен и ако не ти се дават ..... пари за нов залеиго с кислол и тои ще шупне , така неколко пати и после затваряш.Говорим за без пари работи нали.
После само с антифриз зимата и коолант лятото/БМВ продават много хубави охлаждащи течности но са малко скъпи.
Good luck
как гледаш радиатора и от къде.
тои ако е мръсен се замърсява отвън навтре(от маската към мотора)
на 34 стандартно мисля има А/С така че не можеш да видиш дали е мръсен, но като се замисля радиатора на климата требва да пази този на мотора от мръсотия.
често срещан проблем при нашите условия е че от икономии си караме колите с вода -да не бъде .
Карането с вода води до отлагания по стените на радиатора и после с ултра звук требва разбиване , (аз мисля че не е ефиксно много) не препоръчвам слагането на химикали за прочистване в повечето случаи прекаляваме с дозата и протича водната помпа,
Знам че се прави саундинг на радиатора и се проверява какво му е дереджето , къде в бг не знам обче.
Ако не ти се дават пари за нов радиатор свали си твоя отвориго от едната страна (има по една капачка от двете страни с отверка се сваля)и му виж състоянието , после със черен силикон си го затвори , като внимаваш с оринга да не го разтеглиш после нема вкарване.за 4 часа работа е .
та като го свалиш и ако е запушен и ако не ти се дават ..... пари за нов залеиго с кислол и тои ще шупне , така неколко пати и после затваряш.Говорим за без пари работи нали.
После само с антифриз зимата и коолант лятото/БМВ продават много хубави охлаждащи течности но са малко скъпи.
Good luck
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
аха мерси за изчерпателния отговор
ами аз да я карам на автомивка момчета нали доста добре пръска и през решетката и мисля че доста добре е почистен пък и аз нямам клима но както и да е то сия с новата водна помпа която е с повече витла от оргиналната дори и до средата не ми загрява

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
mla86 написа:аха мерси за изчерпателния отговорами аз да я карам на автомивка момчета нали доста добре пръска и през решетката и мисля че доста добре е почистен пък и аз нямам клима но както и да е то сия с новата водна помпа която е с повече витла от оргиналната дори и до средата не ми загрява
алоооооооооооооооо ненормалник помисли преди да пишеш на мом4етата от автомивката ти да не мислисш да го миеш с пароструика бе ,миесе с марку4 с вода за да не не нараняват пори4ките да не се кривят 20 кинта ми зеха за сваляне на радиатор промижка не целата система сипахме калгон и зглобяването му и недеи писа глупости пиртаи първо



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Това за пароструйката е доста пресилено
Нищо му няма на радиатора...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
ако е пукнато казанчето на разширителния съд, или е лоша тапата нормално е колата да не държи налягане и да загрява.
За това е херметизирана системата на около 1.5 бар за да не завира водатаи при 100 градуса, и при 130 дори(има автомобили високо оборотни които работят при номинал 130градуса)
щом имаш пукнато казанче имаш проблем за които знаеш оправиго и тогава търси други .
Как измери 104 градуса .
не се заяждам казвам си мнението немаш ли налягане в системата , или имаш въздух , както и ако ти е слаба масата на към купето , не вярваи на приборите, а мери с външни
Good luck
ако е пукнато казанчето на разширителния съд, или е лоша тапата нормално е колата да не държи налягане и да загрява.
За това е херметизирана системата на около 1.5 бар за да не завира водатаи при 100 градуса, и при 130 дори(има автомобили високо оборотни които работят при номинал 130градуса)
щом имаш пукнато казанче имаш проблем за които знаеш оправиго и тогава търси други .
Как измери 104 градуса .
не се заяждам казвам си мнението немаш ли налягане в системата , или имаш въздух , както и ако ти е слаба масата на към купето , не вярваи на приборите, а мери с външни
Good luck
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ами аз гледах на една 520i не и зацепваше перкана но след като обезвъздушиха системата и започна да си работи нормално а иначе в автомивката в която ходя не ги мият с пароструйка а с водоструика
парата само за двг-то я ползват

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
mla86 написа:ами аз гледах на една 520i не и зацепваше перкана но след като обезвъздушиха системата и започна да си работи нормално а иначе в автомивката в която ходя не ги мият с пароструйка а с водоструикапарата само за двг-то я ползват




да бе прав си като не е херметизирана системата се получават някви аномалии обаче не нисля че е от това... на малкия пенчев капачката на радятора не беше читава и изпускаше но перката зацепваше...
абе топъл ли е радиатора (достатъчно) перката трябва да зацепи нея не я интересува дали е затворена системата отвсякъде.... май много се размислих ше вземе да ми стане нещо
абе топъл ли е радиатора (достатъчно) перката трябва да зацепи нея не я интересува дали е затворена системата отвсякъде.... май много се размислих ше вземе да ми стане нещо

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани