Абе тез обороти...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Абе тез обороти...
Чудно ми е защо на диагностика не ми споменаха нищо за тези неща,а само електрониката гледат-и накрая сам си ги смених 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Абе тез обороти...
sonny написа:FreeSpirit написа:uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема![]()
защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.
а как мериш температурата на охлаждащата течност

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Абе тез обороти...
Радвам се колеги, че писахте доста мнения. Има доста полезна информация! Относно моя проблем, поради който отворих темата мога да кажа, че на 90% се оправи! При мен се оказа температурния датчик. Смених го и колата вече при студен двигател си държи стабилно оборотите, не забива като и подам гас при тръгване, аз понеже я карах така с проблема около 2 месеца понеже не беше толкова лошо, но взе да гасне чак, та мисълта ми е, че все едно карам друга кола. Направо се радвам като дете
Като смених датчика всичко се нормализира, сега получи се друго - на 2-3 пъти може да е било моментно или от бензин, но при излизане от синята зона и пускане на свободна оборотите поиграха 3-4 пъти. Предполагам, че сега като е наред темп. датчик има още нещо, което е от тези, за които вие споменавате. Но докато не почне да го прави постояно или често поне няма да почвам да го търся понеже и трудно се намира. Понякога когато е станал голям проблема по-лесно се улавя. Иначе има доста да се гадае.
Благодаря на всички! Леко и безаварийно шьофиране...
Поздрави!

Благодаря на всички! Леко и безаварийно шьофиране...
Поздрави!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Абе тез обороти...
Като смених датчика всичко се нормализира, сега получи се друго - на 2-3 пъти може да е било моментно или от бензин, но при излизане от синята зона и пускане на свободна оборотите поиграха 3-4 пъти.
Колега това на загряла кола което описваш с оборотите дали е като при мен, имам предвид, пускане на свободна и падат до 450-500 и после пак се вдигат до към 750-800 и така няколко пъти като мотора леко притриса?Това е при мен с нов темп. датчик, нова ламдбда и диса, но все си мисля че е от диса-та като блокира отворена или някакъ вакум!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Абе тез обороти...
Nukem написа:Като смених датчика всичко се нормализира, сега получи се друго - на 2-3 пъти може да е било моментно или от бензин, но при излизане от синята зона и пускане на свободна оборотите поиграха 3-4 пъти.
Колега това на загряла кола което описваш с оборотите дали е като при мен, имам предвид, пускане на свободна и падат до 450-500 и после пак се вдигат до към 750-800 и така няколко пъти като мотора леко притриса?Това е при мен с нов темп. датчик, нова ламдбда и диса, но все си мисля че е от диса-та като блокира отворена или някакъ вакум!
При мен проблема беше следния: на студено кола като я запалех и оборотите падаха до 500-600 и тресеше, явно не е работел ремпературния датчик правилно и компютъра е подавал като за загрял двигател. А тя като е студена естествено, че няма да работи раномерно. Сега като смених датчика оборотите сутрин като я запаля са твърди около 700 и не мърдат. Карам и освобождавам на обороти, падат си до 700 и си седят, не играят. А преди само да бутна педала на гаста и взема да тръгвам почваха да играят надолу-нагоре... Даже забелязах, че когато дори с крак и подавам по високи обороти, даречем 1000-1200, аз държа гъстта до тези обороти и независимо от това те пак падаха и играеха хем подавах повече гориво към двигателя... Сега предполагам, че с работещия датчик, той поддава към компа информация, че е студена колата и компа обогатява сместа. Сега студена като я карам, потегля по-лесно, не забива.
А това, за което ме питаш предполагам е нещо друго. Той температурния датчик само казда:"Топла или Студена" на компа. А компа вече си оправя сместа в по-общи линии говоря. При мен с разваления температурен датчик като беше топла нямаше проблем с оборотите. Само в синята зона! Като го свалихме имаше нещо като бигор по него, почти 2/3 беше такъв зацапан. Не знам какъв зор е видял, той понеже стои във вода... може лятото да сменя цялата течност във водната система, че не съм сменял антифриза 2 години... Но пак ти казвам, предполагам, че е нещо от това, което пишат колегите. Някое дреболия, за сега при мен само 2-3 пъти се е случило на топъл двигател да заиграят за съвсем малко, но не бързам да го отдавам на каквото и да е било. Когато стане често ще търся причината...
Прочети последните 10-тина мнения от твоето назад има доста полезна информация от къде може да дойде проблема...
Успех!
Re: Абе тез обороти...
ами аз имах сащия проблем с оборотите падането под 500 и така на татак и се оказа че клапан на изгорелите картерни газове и сега колата ми работи перфектно карам 318ис м44 е36. хора отидете на диагности и тогава сменяйте ще смените всичко по двигателя докато установите какво и е. 


- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Абе тез обороти...
ми аз имах сащия проблем с оборотите падането под 500 и така на татак и се оказа че клапан на изгорелите картерни газове и сега колата ми работи перфектно карам 318ис м44 е36. хора отидете на диагности и тогава сменяйте ще смените всичко по двигателя докато установите какво и е.
Колега вярвам че искаш да помогнеш, но с това изказване затвърждаваш мнението ми че трябва да престана да пиша в този раздел, ние не сме някакви лапета без коли с по 20-30 менения във форума!
На диагностика ходиш и мога да кажа че ми казаха толкова неща колкото не вярвах че може да се разберат, даже се оказа че моята кола има някаколко неподозирани екстри:), а клапана за изгорелите газове го смених миналата година още чисто нов от вари2000, така че по леко със заключенията!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Абе тез обороти...
като я закарах само това ми казаха, че ми има на колата.попитах тука за проблема и ми се отговори да си видя стапковото моторче ако не то виж ланда сондата ако нее тя смени дебитомера.и накрая се оказа точно тази клапа и сега колата ми е наред. аз просто казвам какво се оказа при мен защото имах сащите симптоми на заболяване :П

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Абе тез обороти...
Nukem написа:ми аз имах сащия проблем с оборотите падането под 500 и така на татак и се оказа че клапан на изгорелите картерни газове и сега колата ми работи перфектно карам 318ис м44 е36. хора отидете на диагности и тогава сменяйте ще смените всичко по двигателя докато установите какво и е.
Колега вярвам че искаш да помогнеш, но с това изказване затвърждаваш мнението ми че трябва да престана да пиша в този раздел, ние не сме някакви лапета без коли с по 20-30 менения във форума!
На диагностика ходиш и мога да кажа че ми казаха толкова неща колкото не вярвах че може да се разберат, даже се оказа че моята кола има някаколко неподозирани екстри:), а клапана за изгорелите газове го смених миналата година още чисто нов от вари2000, така че по леко със заключенията!
Преди време ходих на диагностика и ми казаха ремонта ще ти излезне 1000лв. Отидах си при моя майстор, при който винаги хора. Човека няма комп, не закача коли на диагностики, но без комп ми откри проблема. взе ми за ремонт 60лв. Сега каквото и да кажа със сигурно и диагностиките са хубаво нещо, но и със сигурност понякога не помагат... аз го разбирам така - зависи какъв е майстора. Онзи на диагностиката ми каза ами колянов вал със не знам си какво още. Другия като го чу как работи и какви симптоми показва веднага ми каза какво е и ми я оправи за половин ден. Със сигурност има неща, които само на диагностика могат да се открият, но все още не караме коли, които се задвижват с нещо различно от двигател

Поздрави!
Re: Абе тез обороти...
тъпото е, че има симптоми, които може да се получат точно от 25 неща и не се знае какво е и започва едно гадаене и едно ровене.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Абе тез обороти...
колега ,кажи ми ,къде точно се намира тоя датчик и каква му е цената.....batkoto написа:Радвам се колеги, че писахте доста мнения. Има доста полезна информация! Относно моя проблем, поради който отворих темата мога да кажа, че на 90% се оправи! При мен се оказа температурния датчик. Смених го и колата вече при студен двигател си държи стабилно оборотите, не забива като и подам гас при тръгване, аз понеже я карах така с проблема около 2 месеца понеже не беше толкова лошо, но взе да гасне чак, та мисълта ми е, че все едно карам друга кола. Направо се радвам като детеКато смених датчика всичко се нормализира, сега получи се друго - на 2-3 пъти може да е било моментно или от бензин, но при излизане от синята зона и пускане на свободна оборотите поиграха 3-4 пъти. Предполагам, че сега като е наред темп. датчик има още нещо, което е от тези, за които вие споменавате. Но докато не почне да го прави постояно или често поне няма да почвам да го търся понеже и трудно се намира. Понякога когато е станал голям проблема по-лесно се улавя. Иначе има доста да се гадае.
Благодаря на всички! Леко и безаварийно шьофиране...
Поздрави!
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Абе тез обороти...
Понеже няколко човека вече ме попитаха къде точно се намира снимах при моя двигател температурния датчик. Точно под тръбите е. Самия датчик е син, буксата, която влиза в него си е черна. Трябва да се внимава като се сменя, че може да потече антифриз/вода понеже самия датчик е потопен за да отчита температурата. Моя, от снимката се вижда, бая има някакви мрасотии по него може и това да е причината поради, която сработваше когато си иска. Цената, която аз бях намерил на датчика беше около 30-тина лева. Но в крайна сметка ми го даде един познат без пари. Иначе и от морга може да се вземе само гледайте да няма нагар по рамото му. Ако нещо някъде бъркам, някой колега да ме поправи
Надявам се да съм бил полезен. Успех на всички


Номера, който е на датчика при мен е този(ако на някой му потрябва) 0 280 130 026 BOSCH

Номера, който е на датчика при мен е този(ако на някой му потрябва) 0 280 130 026 BOSCH
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Абе тез обороти...
Колега ,благодаря за инфо ,отзивчив си и донякъде ми помогна,най-вече с втората снимка и номера на датчика, а за първата по-добре я махни ,че тоя датчик дето си го оградил в червено, е на дроселовата клапа,да не тръгне някой колега да го сменя без да е нужноbatkoto написа:Понеже няколко човека вече ме попитаха къде точно се намира снимах при моя двигател температурния датчик. Точно под тръбите е. Самия датчик е син, буксата, която влиза в него си е черна. Трябва да се внимава като се сменя, че може да потече антифриз/вода понеже самия датчик е потопен за да отчита температурата. Моя, от снимката се вижда, бая има някакви мрасотии по него може и това да е причината поради, която сработваше когато си иска. Цената, която аз бях намерил на датчика беше около 30-тина лева. Но в крайна сметка ми го даде един познат без пари. Иначе и от морга може да се вземе само гледайте да няма нагар по рамото му. Ако нещо някъде бъркам, някой колега да ме поправиНадявам се да съм бил полезен. Успех на всички
Номера, който е на датчика при мен е този(ако на някой му потрябва) 0 280 130 026 BOSCH



- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Абе тез обороти...
00Cool написа:sonny написа:FreeSpirit написа:uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема![]()
защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.
а как мериш температурата на охлаждащата течност
Мисля, че това трябва да ти свърши работа.
Иначе колега giggs_11 е прав. Датчика е по-навътре, но от мястото където съм оградил, като се погледне може да се види датчика.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани